Vuosikymmen vaihtuu kohta. Mitä sinä sait aikaan vuosikymmenessä?
Tällainen kiersi somessa, mutta laitetaan myös anonyymina tällainen kysymys.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nipottaen ottaen vuosikymmen vaihtuu vasta, kun vuosi 2021 alkaa.
Vuonna 2020 tulee vuosikymmen täyteen, eli vuosikymmenen viimeinen vuosi on se.Näin ollen en voi antaa loppuraporttia.
niin tai otat tästä hetkestä 10 vuotta taaksepäin, tuleeko siitä vuosikymmen vai ei?
Tulee, niin sanotusti minun omapäisen ajanlaskuni mukaan.
Mutta oikeasti vain vajaat yhdeksän vuotta.
Kyse on siitä, että ottaako tosiasiat faktisesti vaiko tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nipottaen ottaen vuosikymmen vaihtuu vasta, kun vuosi 2021 alkaa.
Vuonna 2020 tulee vuosikymmen täyteen, eli vuosikymmenen viimeinen vuosi on se.Näin ollen en voi antaa loppuraporttia.
Minä synnyin vuonna 1980, joten oikeastaan synnyin 70-luvulla?
Kyllä.
Kävin lukion, aloin seurustelemaan, muutin pois vanhempien luota, kävin amiksen, menin naimisiin, hankin koiran ja aloitin korkeakouluopinnot sekä uuden harrastuksen.
Sairastin myös masennuksen kaksi kertaa, menetin kaksi isoisääni sekä enoni, olimme miehen kanssa yhtä aikaa työttömiä n. puoli vuotta ja menetin molemmat lapsuudenkoirani.
Paranin vaikeista mielenterveysongelmista kutakuinkin työkykyiseksi ja aloitin uudet opinnot, kun en muuten työllisty mitenkään.
Olen sen kymmenen vuotta tehnyt kovasti töitä parantumiseni eteen, eikä urakka ole vieläkään ohi. Ei musta ikinä normaalia tule, mutta haluan työelämään.
Ostin asunnon, remontoin miehen kanssa perusteellisesti. Myytiin pois 4 vuoden päästä, ostettiin uusi omakotitalo tilalle. Mentiin naimisiin, yhteinen lapsi syntyi, sain vihdoin vakituisen työpaikan. Selvisin vaikeasta masennuksesta.
Minä synnyin vuonna 1980, joten oikeastaan synnyin 70-luvulla?