Pojalle nimeksi Eemeli. Mitä mieltä?
Kommentit (13)
Liian "söpö" ja lapsenomainen; vanhenee heti kun kasvaa isoksi mieheksi ja varmasti katkeroittaa kantajaansa vanhempiaan kohtaan. Kaikki nimet, jotka kuulostavat jotenkin "ihanilta" ja vekaramaisilta ovat automaattisesti huono ajatus.
Koittakaa nyt ymmärtää, että ei ole vauvanimiä vaan ihmisten nimiä. Monenko karvaisen Eemeli-nimisen miehen ottaisit tosissasi työelämässä, ja et vähintään säälisi häntä hänen vanhempiensa valinnoista?
T: vielä "söpömpää" nimeä kantava, hämmästyttävästi kolmikymppiseksi kasvanut mies
Hyvä nimi. Kyllä se käy aikuisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Liian "söpö" ja lapsenomainen; vanhenee heti kun kasvaa isoksi mieheksi ja varmasti katkeroittaa kantajaansa vanhempiaan kohtaan. Kaikki nimet, jotka kuulostavat jotenkin "ihanilta" ja vekaramaisilta ovat automaattisesti huono ajatus.
Koittakaa nyt ymmärtää, että ei ole vauvanimiä vaan ihmisten nimiä. Monenko karvaisen Eemeli-nimisen miehen ottaisit tosissasi työelämässä, ja et vähintään säälisi häntä hänen vanhempiensa valinnoista?
T: vielä "söpömpää" nimeä kantava, hämmästyttävästi kolmikymppiseksi kasvanut mies
"Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies ja Eemeliksi mä ristitty oon. Mä merellä elän ja kuolenkin kukaties ja Karin kaukaisen jään kainaloon "
Eemeli on just hyvä!
Paljon rakkautta Eemelin ja vanhempiensa elämään!
Joo ei. Suomalainen väännös Emilistä, ei jatkoon.
Jos haluat antaa trendinimen lapsellsei se voisi olla vaikka jotain sellaista joka käy ulkomaillakin. Ali-Reza, Abdu, Musul, Mahammud tai miksei vaikka Osama tulee ensimmäisenä mieleen.
Osama Pääkkönen, Ali-Reza Aho, Mahammud Laakkonen jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies ja Eemeliksi mä ristitty oon. Mä merellä elän ja kuolenkin kukaties ja Karin kaukaisen jään kainaloon "
Tämä laulu sai nyt ihan uuden merkityksen. Eemeli Karin kainalossa.
Eemeli on jo erittäin kulunut nimi. Ehkä toisena nimenä menisi.
Konsta Eemeli
Emil Magnus
Eemil Aleksi
Lauri Eemeli
Anton Eemeli
Ville Eemeli
Oskar Emil
Otto Eemeli
Roope Eemeli
Tuukka Eemeli
Turo Eemeli
Otso Eemeli
Anselm Eemeli
Aaro Eemeli
Aaron Eemil
Samuli Johannes
Arttu Eemeli
Eeli Johannes
Eeli Nikolai
Eeli Tuomas
Tuomas Eemeli
Aarret Eemeli
Eemeli Jeremias
Justus Eemeli
Never!
T. Liian monta vaahteramäkeläistä työssään nähnyt ope
Eemeli, Viljami ja Akseli ovat nyt muotinimiä. Koululuokassa ja tarhoissa ei paljon muita olekaan.
Hyvä perusnimi :)