Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olishan se sääli jos jäisi lapsettomaksi. Se perintökin minkä luo menee sitten muille sukulaisille jos ei oo lapsia tai naista/miestä.

Vierailija
14.10.2019 |

Tiedän tällaisia miehiä ja naisia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vuoraan arkkuni säästämilläni rahoilla ja verhoilen ne piiloon. Perintöni palaa samalla, kun minut tuhkataan. Ei tarvii muiden kieli pitkällä odotella.

Joko sinulla on arkku sängyn alla?

Vierailija
22/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se sääli kun kaikki maallinen mammona ja kaikki ihmisten sukuhaarat katoavat sitten aikanaan kun galaksit törmäävät tai aurinko paisuu punaiseksi jättiläiseksi.

Kaikkien varallisuuden kerääminen ja lisääntyminen on joka tapauksessa turhaa ja menee hukkaan.

Kauhuksesi voin kertoa, että tuho tapahtuu jo kauan ennen Auringon paisumista, 500-1000 miljoonaa vuotta enää ja monisoluinen elämä maapallolla on mennyttä. Galaksien törmäys ei aiheuta mitään vaaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole lapsia eikä tule, luultavasti testamenttaan omaisuuteni erilaisille eläinsuojeluyhdistyksille. Pitäisikin muuten alkaa tuumasta toimeen, hyvä muistutus ap!

Ikinä en testamenttaisi yhdellekään hyväntekeväisyysjärjestöllä, en edes eläimille vaikka se olisi se kaikkein mieluisin. Et ikinä tiedä käytetäänkö se raha eläinten hyväksi vai johtajan palkkaan. Ennemmin vien vaikka tarvittavia tarvikkeita/ruokaa eläinten suojeluyhdistyksille jo silloin kun elän.

Vierailija
24/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Sille menen ketä vanhana käy kylässä ja hoitaa asioita joita en enää surkeassa kotihoidossa olevana pysty itse hoitamaan.

Vierailija
25/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sijoitussuunnitelmani toteutuu jatkossakin aikomallani tavalla, minulla on kuollessani noin 1,5 miljoonan omaisuus. Tunnen suurta tyytyväisyyttä voidessani testamentata nämä rahat täsmälleen haluamaani tarkoitukseen. Luultavasti tällä tavalla vaikutan tulevaisuuteen paljon enemmän verrattuna siihen, että olisin tehnyt pari lasta ja omaisuus menisi kuollessani heille puoliksi.

Perustan ehkä säätiön, joka hoitaa omaisuuttani ja jakaa sen tuottoa haluamiini kohteisiin muutaman vuoden välein.

Vierailija
26/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole lapsia eikä tule, luultavasti testamenttaan omaisuuteni erilaisille eläinsuojeluyhdistyksille. Pitäisikin muuten alkaa tuumasta toimeen, hyvä muistutus ap!

Ikinä en testamenttaisi yhdellekään hyväntekeväisyysjärjestöllä, en edes eläimille vaikka se olisi se kaikkein mieluisin. Et ikinä tiedä käytetäänkö se raha eläinten hyväksi vai johtajan palkkaan. Ennemmin vien vaikka tarvittavia tarvikkeita/ruokaa eläinten suojeluyhdistyksille jo silloin kun elän.

Onhan tuossa sekin mahdollisuus, mutta yritän tehdä taustatyötä ja myös testamentissani ilmaista selkeästi, että haluan omaisuuteni käytettävän kirjaimellisesti eläinten hyväksi enkä salli sitä käytettävän johtajien palkkoihin. Ruokaa ja tarvikkeita lahjoitan jo nyt eläessäni.

Vierailija
27/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei jäisi yhtään perintöä vaan olen kuluttanut kaiken nauttien elämästä. 

Vierailija
28/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minusta alkaa aika jättää, niin testamenttaan rahojani parhaaksi katsomilleni tahoille ja henkilöille. Esimerkkinä voisi olla joku nuori opintovelkainen opiskelija, jonka velkataakkaa saatan helpottaa tai kenties joku saa maksettua niillä opintovelkansa kokonaan pois. Saa sitten hän lähteä työelämään velattomana, puhtaalta pöydältä. Jaan kuitenkin rahojani korkeintaan sellaisissa osissa, ettei ahne, omia kansalaisiaan sortava ja verovaroja holtittomasti käyttävä valtio saa perintöverojen muodossa mitään.

Kun sinusta aika jättää, on jo myöhäistä testamentata mitään. Se pitää tehdä eläessä ja hyvissä sielun voimissa.

Vierailija
29/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa voit tietää. Vaadit perinnön erillistä rahastointia ja erillään käsittelyä (tai mikä le termi olikaan) ja samalla kirjoitat testamenttiin mihin saavat noita rahaston varoja käyttää ja millä tavalla. Ja ellei ehtoja noudateta joutuvat maksamaan kaiken takaisin jonnekkin määräämällesi kohteelle tai henkilöille.

Se ei tosin estä etteikö suurempi osa vapaarastoidista rahoista mene sitten pomojen liksoihin ja just ne sun rahat menee nimenomaan kissojen herkkuihin. Mutta ainakin omalta osaltasi voit rajata käyttöä. Jopa hyvinkin tarkkaan.

Vierailija
30/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin elämään niin ettei perintöä jää. Käytän omaisuuteni itseeni, minä sen olen tienannutkin. Varmuuden vuoksi olen kuitenkin tehnyt testamentin eli jos jotain jää niin se menee haluamalleni henkilölle ja kohteeseen.

Vierailija
31/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt jo testamentin. Kaksi kummityttöäni saavat asuntoni, säästöni ja sijoitukseni.

Olen tehnyt myös hoitotestamentin, elinlahjoitustestamentin ja ohjeet hautajaisia varten. Hautajaisten ohjeet ovat Elannon jautaustoimistolla ja lakimiehelläni, jolla myös testamenttini.

Nyt vain nautin elämästäni. Matkustelen, hemmottelen itseäni kylpylöissä, syön monta kertaa viikossa ravintoloissa. Rakastan teatteria, käyn katsomassa sekä Svenska Teaternin ja Suomen kielisen teattereiden ohjelmistoa. Oopperaa inhoan.

Vierailija
32/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, eikä lähisukuakaan kuin yksi sisarus ja yksi vanhempi jäljellä. Avokki on sama kuin tähänkin asti ollut. Meidän suvulla niin paljon sairausrasituksia, että jos 60-70-kymppiseksi selviää, niin hyvä. Eli sisarukselle tai avokille, sillä viimeisestä vanhemmasta luultavasti aika siinä vaiheessa jättänyt. Itse kuitenkin päätän.

Vierailija
33/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa voit tietää. Vaadit perinnön erillistä rahastointia ja erillään käsittelyä (tai mikä le termi olikaan) ja samalla kirjoitat testamenttiin mihin saavat noita rahaston varoja käyttää ja millä tavalla. Ja ellei ehtoja noudateta joutuvat maksamaan kaiken takaisin jonnekkin määräämällesi kohteelle tai henkilöille.

Se ei tosin estä etteikö suurempi osa vapaarastoidista rahoista mene sitten pomojen liksoihin ja just ne sun rahat menee nimenomaan kissojen herkkuihin. Mutta ainakin omalta osaltasi voit rajata käyttöä. Jopa hyvinkin tarkkaan.

Vahvasti epäilen että sille joka rahastoa hallitsee tulee maksaa ja sitäkään en halua.

Vierailija
34/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin mahdollisena vanhuksena vain nostaa kaikki rahat käteiseksi (toivottavasti silloin vielä on käteistä) ja pitää ne jemmassa itselläni. Sieltä jemmasta sitten käyttelen niitä tarpeen mukaan, ja kun henki lähtee niin jäljelle jää vain turhaa irtaimistoa ja rahajemma josta kukaan ei tiedä mitään. Luultavasti ruumiinikin ehtii jo päätyä luurangoksi ennen kuin kukaan minua kaipaa. Voisikin olla ihan komea kuolla rahakirstun äärelle, ja luurankona "vartioida" kirstua kuin merirosvo konsanaan. YARRR!!

Terveisin Naispelko26

Vierailija
35/35 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän rahani eläintensuojeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi