Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole valmis uuteen suhteeseen mutta pelkään että jään yksin jos en yritä

Vierailija
14.10.2019 |

Monen vuoden mittainen suhde päättyi kesällä ja opettelen taas elämään yksin. En tunne vielä olevani valmis ns. aloittamaan alusta, mutta pelottaa myös, että jos en ala katsella mahdollisia tulevia kumppaneita ja muutenkin poistu kotoa muuallekin kuin töihin yms. niin joku mahtava tyyppi jää tapaamatta. Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tosissasi?

Vierailija
2/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi?

Kyllä olen. Ymmärrän järjellä, että tarvitsen aikaa ja minun pitäisi keskittyä itseeni, mutta koska olen kolmekymppinen, niin joku ”ajan loppuminen” pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erostasi ei ole edes kauan vielä.Mä oon yli 40v nainen ja ottajia kyllä riittäisi.Ole ensin hetki yksin.Ja aloita suhde vasta,kun olet yksin onnellinen.

Vierailija
4/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa äläkä ota liian vakavasti koko asiaa. Hummaa kevytkenkäisesti, harrasta irtoseksiä, nauti vaan elämästä itsenäisenä ja vapaana. Tai ole yksin jos se on mukavampaa. Jos sattuu joku kuitenkin kolahtamaan kovaa, tutki mahdollisuuksianne päivä kerrallaan eteenpäin äläkä nyt sittenkään heti ala kirkkoa buukkailemaan. Unohda vaan kaikenlaiset suorituspaineet ja kiire tykkänään.

Vierailija
5/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy ulkona ja jos tapaat jonkun mahtavan, katsot sitten kykenetkö suhteeseen. Jos et tapaa, olet ainakin silti ollut "saatavilla".

Vierailija
6/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä "yksin jäämisessä" olisi niin kamalaa? Jos et ole valmis suhteeseen, älä mene suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi