Haiseeko hengitys vähähiilihydraattisella ruokavaliolla?
Onpahan hassu kysymys. Mutta oon ajatellut kokeilla hiilihydraattien reilua vähentämistä. Oon kuullut siitä, kun sanotaan, että hengitys haisee ketoosissa. Haiseeko VHH:ta noudattavan hengitys koko ajan pahalle, jos noudattaa tuota ruokavaliota vaikka vuosia? :D
Kommentit (18)
Ap, ehkä sun ei kannata kokeilla kyseistä ruokavaliota, et tiedä siitä tarpeeksi.
Myönnän kyllä, että en tiedä siitä tarpeeksi. Ja aloittaisinkin jonkun ohjauksessa sen. On vaan outoa, kun aikaisemmin kuulin joltain liikunta-alan ihmiseltä, että se on kyseisen dieetin varjopuoli. Ehkä silläkin oli puurot ja vellit sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
vhh < ketodieetti
ketoosissa vuosia? Juuei
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Myönnän kyllä, että en tiedä siitä tarpeeksi. Ja aloittaisinkin jonkun ohjauksessa sen. On vaan outoa, kun aikaisemmin kuulin joltain liikunta-alan ihmiseltä, että se on kyseisen dieetin varjopuoli. Ehkä silläkin oli puurot ja vellit sekaisin.
Jos joku sanoi varjopuoleksi hengityksen hajun, niin en luottaisi hänen ohjeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Pierut ainakin haisee.
Piereskelyt loppuu vhh-ruokavaliolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis oli personal trainer ja teki ruokavaliosuunnitelmia asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten sulla itselläs ei ole mitään tietoa? Ja uskot noita pt:tä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Personal trainereita on monenlaisia, on niitä jotka oikeasti tietää jotain terveydestä ja sitten niitä jotka esittävät tietävänsä paljonkin.
http://kukkahattu.com/2015/11/22/doping-kehonrakennuksessa-vaiettu-sala…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierut ainakin haisee.
Piereskelyt loppuu vhh-ruokavaliolla.
No ei kyllä lopu.
Ketoosissa lemahtaa joo, mutta jos vähän hillitymmin rajoittaa hiilareita, niin vaikutus voi olla päinvastainen. Minulla ainakin henki haisee herkästi pullan, suklaan, perunan ym. hiilaripitoisten syömisten jälkeen, ja vähähiilarisella se on helpottanut. (Ja, vaikka tätä et kysynyt, niin ei pieretä juuri lainkaan.)
Haisee jos syöt vain valkosipulia niinkuin minä. Laihduin 12kg 8 viikossa.
Ketoosissa mulla kyllä haisi. Itseä häiritsi, enkä viitsinyt pusutella miestä. Piti syödä hieman hiilaripitoisempaa ruokaa, niin paha maku ja haju lähti pois.
Ketoosissa kyllä, muuten ei. Ja ei ketoosissakaan haise enää alkuvaiheen jälkeen. Mä oon ollu vhh:lla kauan, mutta en ole juuri koskaan ketoosissa, koska se olotila ei sovi mulle ollenkaan. Jos joskus tipahdan ketoosin puolelle, mies kyllä heti huomauttaa. Se on niin herkkänenäinen.
kyllä se ihan yleinen juttu tuon dieetin aikana on.