Ovatko jo aikuiset lapset ongelma parisuhteelle? Miten on? Minusta ei pitäisi olla.
Olen kiinnostunut eräästä miehestä mutta hän ei tiedä että mulla on kaksi aikuista lasta.
Kommentit (9)
Ei, elleivät määräile vanhempaansa. Tyyliin "voi ei, nyt se mamma/pappa tapas jonkun, se joku haluaa käyttää meidän tulevan perinnön, kiusataan sitä niin että suhde loppuu."
Ei niillä ole lapsia, ovat just saavuttaneet täysikäisyyden.t.ap
Paljon vähemmän kuin pienet lapset, jos ollenkaan. Mutta riippuu tietysti ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, elleivät määräile vanhempaansa. Tyyliin "voi ei, nyt se mamma/pappa tapas jonkun, se joku haluaa käyttää meidän tulevan perinnön, kiusataan sitä niin että suhde loppuu."
Näin tapahtuu usein.
riippuu hyvin paljon millaisen kanssa ne on tehty.(minkämaalaisen)
Riippuu siitä, miten se suhde alkaa. Jos toinen puolisko heivataan mäelle, uuden kumppanin tieltä, niin turha odottaa lapsilta edes niiltä aikuisilta päänsilistyksiä ja ymmärrystä.
Riippuu millaisia ne lapset on. Jos ne on itsenäisiä ja asuu omillaan, eikä niiden kanssa tarvitse olla juuri tekemisissä, se on ok. En kuitenkaan halua mitään perhettä ympärilleni, pakkovierailuja ja kyläilijöitä ja tulevia lapsenlapsia. En jaksa myöskään kuunnella jatkuvasti juttuja aikuisten lasten elämästä. Ne on mulle vieraita ihmisiä eikä kiinnosta mua.
Voi olla, varsinkin jos niillä on lapsia ja olet innokas lastenhoitaja.