Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitäh! Betonisen ikkunalaudan rappauksessa elää pieniä valkoisia öttiäisiä!
14.10.2019 |
En oo tuommlsia nähnykään (Hki) Vähän maalipintaa irtosi ja siellä eleltiin kotoisasti. Ihan kaikkialla noita rappauksessa. Pitää katsoa tarkasti, että huomaa.
mitähän vois olla!
Kommentit (5)
Betonihärö. Hukuta ne punaviinietikkaan, jota laitat matalalle lautasella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mötäh!
Uskoisin, että kyseessä on pthirus pubis alba, harvinainen ihmiseenkin leviävä tuholainen, joita on tavattu lähinnä Afrikasta; eivät kestä pakkasta. En tiedä yhtään suomalaista tuholaistorjujaa, joilla olisi näiden poistamisesta kokemusta. Pahoin pelkään, että edessä on joko muutto, tai pysyvä syyhy.
Tuleeko sulle myös lentokoneiden kemikaalivanoista digitaalisia kuituja silmiin?
Alue: Aihe vapaa
Jäytiäisiä. Hyppääkö kun yrität tökätä jollain?