Missä postinjakajat käy pissalla?
He jotka jakavat postia polkupyörällä pk-seudun kerrostaloalueilla? Ainakaan meidän alueella ei ole yhtään huoltoasemaa eikä kahvilaa, johon voisi poiketa vessaan. Ja kun ne jakaa pyöräillen eikä autolla, niin ei ne voi äkillisen hädän yllättäessä ajaa 5 km päähän huoltiksen vessaan.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Pissaavat postilaatikoihin/-luukkuihin.
Naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset?
No tietty sellasella katetrilla, höpsö. ;)
Vaikka metsässä? Tuskin kukaan näkee, kun aamuyöllä pimeässä poikkeaa johonkin metsään puskan taakse tarpeilleen, olipa sitten mies tai nainen. Voisin itse ihan hyvin tehdä näin tarpeen vaatiessa (olen siis nainen), kyllä asutusalueidenkin lähistöltä yleensä aina löytyy jokin vähän syrjäisempi metsä tai pusikko.
Heillää on vaipat sitä varten jos tulee pisutsu- tai kakitsuhätä.
Puskassa, porttikongissa ja rappukäytävässä. Joskus vintillä. Jos oikein tiukka paikka tulee, niin lorotttaa lehtilaukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka metsässä? Tuskin kukaan näkee, kun aamuyöllä pimeässä poikkeaa johonkin metsään puskan taakse tarpeilleen, olipa sitten mies tai nainen. Voisin itse ihan hyvin tehdä näin tarpeen vaatiessa (olen siis nainen), kyllä asutusalueidenkin lähistöltä yleensä aina löytyy jokin vähän syrjäisempi metsä tai pusikko.
Puhun näistä päiväjakajista, siis tavallisen kirjepostin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset?
Pitääkö se maksaa itse vai onko jakelukeskuksen vaatevarastossa saatavilla katetreja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset?
Pitääkö se maksaa itse vai onko jakelukeskuksen vaatevarastossa saatavilla katetreja?
Sen saa esimieheltä valmiiksi asennettuna.
No itse näin kerran kerrostalon pihan puskassa yhden paskalla housut kintuissa. Oli kuulemma kamala ripuli yllättänyt yhtäkkiä. Hätä ei lue lakia, mutta kehotin sentään korjaamaan jäljet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun näistä päiväjakajista, siis tavallisen kirjepostin. Ap
Tuskin päiväsaikaankaan vähän syrjäisemmässä metsikössä niin paljoa liikkuu ihmisiä, ettei voisi käydä rauhassa tarpeillaan. Tosin kakkoshädän iskiessä olisi hieman ikävämpää.
Vierailija kirjoitti:
No itse näin kerran kerrostalon pihan puskassa yhden paskalla housut kintuissa. Oli kuulemma kamala ripuli yllättänyt yhtäkkiä. Hätä ei lue lakia, mutta kehotin sentään korjaamaan jäljet...
Millä se ne ripulit korjasi, kirjeilläkö?
Ainakin täällä, asun kaupungissa, posti jaetaan kotiin postin omalla autolla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä, asun kaupungissa, posti jaetaan kotiin postin omalla autolla.
Joo mutta aloitukseni koski näitä pk-seudun pyöräjakajia, kuten aloituksessani kirjoitin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eräs sai potkutkin, kun kävi viattomasti zontimaan jossainnpijöhamaalla 😁😂.
Tämä yöjakajalla, Turku.
Ps.
Olen itsekin pissistellyt juuri sinun parvekkeesi alla ehkä.
Yhden kollegan tiedän, joka sontinut ojaan, jopa pari eri kertaa... kiinni jäämättä... Kerrostaloalue.😂
Itse olen ollut myös yöjakajana Turussa muutaman kesän nuorempana. Kakkoshätä ei sentään ikinä yllättänyt. Mutta kyllä sitä nyt pissalla aina silloin tällöin oli pakko käydä. Äkkiä oppi tuntemaan reitin varrelta ne parhaimmat "pissapaikat". Toisin sanoen juuri parvekkeen alustat yms, jossa sai rauhassa tehdä toimituksen ilman suurempaa pelkoa että joku huomaa. Reitit on kuitenkin todella tiukkaan mitoitettu, eikä aina ole sen varrella huoltoasemaa joka olisi yötä myöten auki.
Niin, siellä samassa paikassa kuin esim kotihoidon työntekijät....
Kyllä aikuinen ihminen selviää työpäivän verran ilman vessaa. Eri asia on tietenkin nämä naiset, jotka kittaa nesteitä, jotta voivat pitää vessataukoja
En käy t postinjakaja.
Ennen reitille lähtöä ja reitiltä palatessa, sillä reitin varrella ei ole yhtää mahdollista paikkaa.
Kusevat jaettavan postin sekaan. Paperi sitoo nesteen hyvin. Tosin hanskat kädessä täytyy jakaa.