Kutsutko margariinia voiksi?
Jos, niin oletko muissakin asioissa yhtä suurpiirteinen?
Kommentit (32)
Kutsun Oivariiniä voiksi. Käytän myös monesta muustakin tuotteesta jotain yleisnimitystä.
Joissain asioissa olen äärettömän tarkka.
En kutsu kasvimargariinia voiksi, mutta Oivariinia saatan kutsua. Yleensä kyllä kutsun sitä Oivariiniksi ja vain voita voiksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Meillä ei käytetä margariinia lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei käytetä margariinia lainkaan.
Sitähän tässä ei kysytty.
Kutsuisin mutta puolisoni ei anna.
Olen aika suurpiirteinen ja rento.
Miksi kutsuisin? Tai kissaa koiraksi?
Kutsun voiksi. Ja kaikkea ibuprofeinia sisältävää kutsun buranaksi.
Herran jestas mitä tiukkapipoja tällä palstalla.
No kyllä mä kutsun voileiväksi vaikka ois Keijua sivelty.
Voi voita, eikä sitä mikään voita - kaikki muut ovat kissanrasvoja...!
M 45
Kutsun margariiniä akselirasvaksi. Vaimo oli siitä vihainen, mutta lopetti lopulta akselirasvan ostamisen.
Kurko kirjoitti:
Kutsun margariiniä akselirasvaksi. Vaimo oli siitä vihainen, mutta lopetti lopulta akselirasvan ostamisen.
Naisesi on taipuvainen viisauteen, mikä on ihailtava piirre nuoressa ihmisessä.
Margariini ei ole voita, joten en. Käyttäisin voita, mutta se menee jääkaapissa niin kovaksi että se on epäkäytännöllistä leivän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Margariini ei ole voita, joten en. Käyttäisin voita, mutta se menee jääkaapissa niin kovaksi että se on epäkäytännöllistä leivän kanssa.
Juustohöylällä saa hyvin kovaakin voita leivälle. Ei tarvitse mitään tekosyytä käyttää margariinia.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin alkuperäinen syy miksi pidin margariinia voita parempaa on juuri se että voita on vaikea levittää leivän päälle koska se on jääkaapista otettuna niin kovaa.Totuin jo lapsuuden kodissa juomaan kurria ja laittamaan beceliä leivän päälle. Tosin laitan leivän päälle becelin ohella joko edamjuustoa tai jotain leikkelettä kuten balkanmakkaraa, kinkkua, kalkkunaa tai broilerileikettä.
Paistamiseen ei käytä myöskään voita vaan rypsiöljyä.
Kutsun oivariinia voiksi. Otan myös telkkariohjelmia talteen "nauhalle". Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustohöylällä saa hyvin kovaakin voita leivälle. Ei tarvitse mitään tekosyytä käyttää margariinia.
Voin tai margariinin sijasta vaalean leivän päälle voi laittaa myös majoneesia ja muita lisukkeita.
No en tietenkään. Joissain asioissa olen hyvinkin tarkka ja tämä ei nyt ole sellainen tarkkuusasia, vaan ihan vaan fakta. En myöskään sano teetä kahviksi tms.
En kutsu margariinia yhtaan miksikaan, kun en sita kayta eli ei ole tarvetta. Leivan paalla joko voita tai oliivioljya.