MItä kahvin kanssa kun toinen ei koskaan syö mitään.
Mies vaan juo kahvin siinä se. Itse otan aina jonkun pullan tai voileivän että pysyy verensokeri tasaisena.
Olen yrittänyt tarjota varmaan kaikkea.
MIten voi olla normaali olo kun ei ota välipaloja?
Kommentit (28)
Katsos, me kaikki olemme erilaisia!
Me ei edes juoda kahvia kuin aamiaisella, mietipa sita!!!
Riko kaava ja tarjoa iänikuisen konjakin asemasta laadukasta rommia sen kahvin keralla.
Ihan hyvin voi olla normaali olo. En syö koskaan mitään välipaloja. Olen yli 60-vuotias.
? Mä juon kahvia monta kuppia päivässä, samoin mies. Harvemmin sen kanssa mitään syödään. Joskus ruisleipää jos sattuu olemaan lounasaika. Mitä se sua kaivelee jos puolisosi ei halua mättää pullaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi olla normaali olo. En syö koskaan mitään välipaloja. Olen yli 60-vuotias.
Sama juttu. Nyt oli mies ostanut Tiramisut Lidlistä ja mä ihmettelen milloin ne syödään, kun ei nyt juurikaan tee mieli aamukahvin kanssa makeaa syödä. Varmaan nyt sitten tehdään poikkeus ja keitellään iltapäiväkahvit :). Muuten me ei juoda kahvia kuin aamulla.
Tiramisut voi syödä ilman kahviakin...
Ai mitä kahvin kanssa? No sinä syöt mitä haluat ja miehesi ei syö mitään. Case closed.
Miksi jotain paskapullia pitäisi syödäkään? Ehkä sitä vituttaa niin paljon.
En yleensä syö mitään kahvin kanssa. Aamulla ei tee mieli varsinkaan mitään makeaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Oletko kokeillut hedelmiä tai pähkinöitä? Itse en todellakaan halua mitään pullaa kahvin kanssa, mutta hedelmätarjoilusta napsin mielelläni. Helpointa on vaan lopettaa asian pohtiminen. Itseäni ei ainakaan yhtään haittaa olla syömättä jotain pullaa. Ei edes tee mieli.
Mikset kysy mieheltäsi mitä hän haluaisi vai haluaako mitään?
Vierailija kirjoitti:
No mies haluaa vain seksiä, ei parane kysyä kun ei ehdi ja viitsikään.
ap
Jotkut nyt vaan tykkää leipoa kaikenlaista ja nauttia niistä kahvin kanssa.
Ja uskokaa pois, eivät kaikki jotka syövät kahvileipää liho.
Ei tosiaankaan.
Me olemme molemmat hoikkia, liikkuvia ihmisiä, vaikka hyvät päiväkahvit nautiskellaan ulkoilun jälkeen.
Ollaan jo eläkkeellä ja nautitaan elämästä, hyvät päiväkahvit on yksi noista nautinnoista.
Kiitos kun muistutit. Ostin voitaikinaa niin on aika tehdä torttuja ja sitten kahvia. En ole varmaan vuoteen leiponutkaan mitään niin nyt saa syödä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vai, että verensokeri tasaisena :-D Tämä on taas näitä asioita miksi naiset lihovat vaikka eivät syö mitään mutta pakko ottaa pullaa kahvinkanssa.
Älä yleistä sukupuolen mukaan, pieleen menee. Pullapetet ja -pirkot on ihan oma lajinsa.
Mä en juo edes kahvia... vesi on parempaa. Syön kaksi palaa ohutta kauraleipää aamupalaksi, ja se leipä on vain runsaiden päällisten kantoalusta. Leipä ja pulla on yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mies haluaa vain seksiä, ei parane kysyä kun ei ehdi ja viitsikään.
ap
Teillä ei siis käydä pitkiä ja henkeviä keskusteluja kahvipöydän ääressä?
Vai, että verensokeri tasaisena :-D Tämä on taas näitä asioita miksi naiset lihovat vaikka eivät syö mitään mutta pakko ottaa pullaa kahvinkanssa.