Mies suuttui ulkonäöstäni
Kuvitellaan tilanne että olet lähdössä viikonloppuna ulos työkavereiden kanssa. Joukossa on sekä miehiä että naisia. Menette ensin syömään ja sitten johonkin baariin viettämään iltaa. Miten pukeudut? Miten meikkaat? Miten laitat hiukset?
Itse kävin tällaisessa illanvietossa vasta ja mieheni suuttui ulkonäöstäni. Pesin hiukset ja jätin ne auki (pitkät hiukset). Meikkasin muuten normaalisti mutta laitoin punaista huulipunaa, mitä en yleensä käytä. Pukeuduin mustiin farkkuihin ja mustaan pitkähihaiseen paitaan. Kengät olivat matalat mustat nilkkurit. Olinko jotenkin provosoiva ja huomionhakuinen?
Miehen mielestä esitän jotain roolia kun käytän huulipunaa. Hänen mielestään yritän miellyttää sillä muita. Miehen mielestä minun pitäisi myös pystyä lähtemään illanviettoihin täysin ilman meikkiä, osoittaakseni etten yritä miellyttää muita. Ajatuksia?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no se punainen huulipuna paistaa melko hyvin silmään ku muuten oot mustissa
piirrä vielä kajalilla poskiin nuolet suuta kohti, että tähän reikään kiitos!
Piirrä sinä kajalilla otsaasi "huonoitsetuntoinen turvaton kyherö" ja ota AP:n mies mukaan väritystalkoisiin.
otat ilmeisesti vain kakkoseen kun piiraasi on kuivunut umpeen
Puhut ilmeisesti vaikutuksesta, jonka teet naisiin: jokaisen värkki on seurasssi kuivempi kuin Sahara.
mistä arvasit että tyttöystäväni asuu Dubaissa
salee oot meedio
Punainen on huomioväri. Joko käytät tai et. Itse en käyttäisi työkavereiden seurassa, ettei tulisi mitään tilanteita vahingossakaan. Enkä tykkää, että mun suuta katsotaan, kun puhun.
Ei toi sun vaatetus/meikkaus ole missaan valtakunnassa huomionhakuista, noissa vermeissa voisit huoleti kavella vaikka Saudi-Arabiassa kadulla, sen verran peittavia ja mitaansanomattomia ovat.
Sun miehesi on sekaisin, ma pukeudun toihinkin "huomiohakuisemmin" ja kaikki kollegat on miehia.
Esim. tanaan paalla korkeakorkoiset mokkanahkasaappaat, ihonvariset sukkahousut, just 5cm polven ylapuolelle ulottuva kynahame, toppi ja jakku. Huulissa punaa, silmissa mascaraa ja luomivaria kuten aina. Kynnet punaisiksi geelilakatut ja pitkat, korvien takana pieni suihkaus parfyymia. Hiukset sekaisella nutturalla.
Ja mies antoi aamulla suukon kun lahdin toihin ja sanoi etta naytan kauniilta. <3
No ei olisi eri tilanne.
Miksi olet tuon miehen kanssa?