Miten suhtaudut deittinaiseen joka salailematta kertoo ottavansa mieluiten selvästi nuoremman miehen?
Toisen ketjun inspiroimana - ja koska olen itse tuon tyyppinen nainen (so. preferoin itseani nuorempia miehia, vah. 10 v. mielellaan), kiinnostaa vaan etta tuleeko eri reaktioita kun asetelma on sukupuolellisesti painvastoin. :)
Kommentit (3)
Itsekin pidän nuoremmista miehistä ja luulen että on miehiä keille ikä ei ole se tärkein kriteeri. Voisin hyvinkin kuvitella seurustelevani itseäni 10v nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin pidän nuoremmista miehistä ja luulen että on miehiä keille ikä ei ole se tärkein kriteeri. Voisin hyvinkin kuvitella seurustelevani itseäni 10v nuoremman miehen kanssa.
Jotkut itseasiassa hakee ihan tarkoituksella itseaan vanhempia naisia. Esim. omani on mua 13 vuotta nuorempi ja nimenomaan halusi vanhemman naisen, kun halusi alkaa seurustella ns. tositarkoituksella. Mies on 30-vuotias vela, ja omanikaiset siis haluavat usein lapsia just tuossa iassa.
No, mina olen myos vela ja hain nimenomaan itseani nuorempaa, kun omanikaiset tuntuu niin ukkoutuneilta. Eli match made in heaven. :)
Jokainen saa etsiä sellaisen kumppanin mikä itseään miellyttää. Ja jos vakka löytää kantensa, niin ei se minulta ole pois. Emme etsi toisiamme.