Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ehkäisyväline: älä käy suihkussa

Vierailija
14.10.2019 |

Tai vaihtoehtoisesti käytä paljon parfyymeja ja deodoranttia! Ei tarvitse pelätä raskautumista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ehkäisyväline on tervattu villasukka kahden kondomin välissä ja lisäksi jättää panematta.

Vierailija
2/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se silti baarimiehiä estä lähestymästä :D :D Mutta joo, ei tule raskaaksi jos ei vastaa niille mitään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut sen, että paras ehkäisykeino on olla oma itsensä. Tähän mennessä se on ollut 100%:n varma ehkäisy. Ei ole vahinkomuksuja tai sukupuolitauteja kohdalle osunut.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
4/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut sen, että paras ehkäisykeino on olla oma itsensä. Tähän mennessä se on ollut 100%:n varma ehkäisy. Ei ole vahinkomuksuja tai sukupuolitauteja kohdalle osunut.

Terveisin Naispelko26

Oot suloinen. Otan sut kii. T:puuma

Vierailija
5/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin paras ehkäisykeino on syömäni kortisonin aiheuttama 5 kg:n turvotus, sillä olen 65 kg painoisena kuulemma oksettavan ruma läski.

Neitsynainen 28 v.

Vierailija
6/6 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Oot suloinen. Otan sut kii. T:puuma

Suloisuudesta voidaan olla montaa mieltä, mutta kaikeksi onneksi olen harrastanut liikuntaa sen varalta, että lihanhimoiset kissapedot alkavat saalistuskannalle. Että ei minua ihan hevillä kiinni saa kun vilistän pakoon.

Terveisin Naispelko26