Miten jotkut jaksaa mennä töihin joka päivä vaikka ulkona on huono ilma, esim. sataa vettä kaatamalla?
Paljon mukavampi jäädä kotiin ja tehdä mitä huvittaa.
Kommentit (41)
Kuule, Kosken Suski, meillä kaikilla on rajoitteita. Osalla elämää rajoittaa se, että ilmaista rahaa työnnetään paljon vähemmän kuin loisiville kokkareille.
En mennytkään koska olen kotirouva. Laitoin kyllä kumpparit jalkaan ja lähdin koirien kanssa metsään lenkille. Elämä on valintoja.
Mihin työhön saa mennä vaan jos huvittaa?
Ajan siistiin mielenkiintoiseen sisätyöhöni uudehkolla katumaasturilla niin ei mulla oikeastaan ole hätää.
Ehtii sitä täällä töissäkin vauvapalstailemaan ja rahaa tulee enemmän ko kotona makaamalla.
Mitä huonompi keli, sitä kivempi mennä töihin. On hiljaisempaa ja palkka juoksee istumalla.
Palkka on kannustimista tehokkain.
Minusta mikään sää ei ole huono. Sade on ihan yhtä normaali asia kuin auringonpaistekin. Ja itse asiassa istun sadesäällä oikein mielelläni mukavassa lämpimässä toimistossani ja teen kiinnostavaa työtäni.
Minulla ei olisi ilman palkkaa varaa tehdä mitä haluan. Olisi aika tylsää olla vain kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ajan siistiin mielenkiintoiseen sisätyöhöni uudehkolla katumaasturilla niin ei mulla oikeastaan ole hätää.
Ehtii sitä täällä töissäkin vauvapalstailemaan ja rahaa tulee enemmän ko kotona makaamalla.
Sillä turhalla katumaasturilla varmistat että Suomessakin talvet on tulevaisuudessa pelkkää vesisadetta.
Meillä on konttorissa katto ja lämmitys, ei vaikuta kelit :)
Miksi huono ilma tekisi töihin lähdöstä ikävämmän kuin hyvä ilma? Hyvällä ilmalla haluan tehdä jotain muuta kuin olla töissä.
Vierailija kirjoitti:
On näitä nähty jotka jäävät "saikulle" jos ei huvita. Samoin kaikki yhteiset työtehtävät eivät kosketa kaikkia, vaan joillekin on näemmä sallittua jättää nekin toisille jos ei huvita tai "osaa".
sataa vettä on hyvä ilma
kesällä on paska ilma 24/7
Rahan mahti on valtava. Se siirtää esteitä ja saa meikäläisen puskemaan vastatuuleen. Onneksi on vakituinen duuni, jossa rahasampo tahkoaa kuukausittain X-summan riihikuivaa rahaa omalle tilille. Ainakin elämässä yksi huoli vähemmän.
Nyt pitäisi heittäytyä tunnelmaan ja varata tammi-, helmikuun lomamatka, johonkin lämpimään tekisi mieli. Ehdotuksia?
Koska olemme aikuisia ja kestämme todellisuuden sellaisena kuin se joka päivä meille manifestoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä turhalla katumaasturilla varmistat että Suomessakin talvet on tulevaisuudessa pelkkää vesisadetta.
Se on itseasiassa hybridi ja lataan ja ajan ekosähköllä mutta se nyt ei kuulunut tähän topicciin mitenkään niin jäi leuhkimatta sillä.
Kuulostat säälittävältä vätykseltä ap. Ei ihme että meillä menee huonosti kun nykynuorisoa ei enää kiinnosta kuin some, virtuaalinen todellisuus ja kaikenlainen höpö-höpö. Ei ne rekat ja rakennukset ja kaikenlaiset laitteet toimi, kulje ja rakennu itsestään.
Mulla on sateen pitävä maasturi ja sisällä parkkipaikka. Tykkään työstäni ja palkkapäivistä. Potilaat kyllä tulee sateellakin hakemaan apua. Jos vaikka hankkisit ammatin.
Tuli ap:sta mieleen se joku nuorehko nainen, joka soitto poikaystävän hakemaan kotiin, kun ei voinut kävellä 100 metriä rankkasateessa asemalle. Poikaystävä siis haki tyttöystävänsä kotiin OMANA TYÖAIKANAAN. Että tällaisia prinsessoita ja feministivoimaannuttajia tässä maassa asuu. Pelottavaa...
Minä teen sisätöitä, jotka ovat innostavia ja mielenkiintoisia. Työyhteisökin on inspiroiva.
Kotona on toki mukavaa olla mutta ennen pitkää kaipaisin kyllä takaisin töihin. Ihan riippumatta säätilasta.