Ei yhtään innostaisi nousta huomen aamulla 06.45 ylös mut pakko on. Mihin aikaan sinä heräät?
Kommentit (60)
6:45 heräisin jos ei olis syyslomapäivä huomenna. Joinakin päivinä sit klo 6:15 kun toiselle työpisteelle on pidempi matka.
Vain harvakseltaan osa-aikatyötä ja rahat riittää silti ehe ehe...
Herään kun herään. Rehellisemmin herään kun olen saanut kahvia sen jälkeen kun olen noussut ylös. Työttömänä se nyt on aivan sama moneltako herään. Ei kyllä sanottavasti haitaisi vaikken heräisi. Suorastaan haave siirtyä ajasta ikuisuuteen ilman että se sattuu.
Herään 6.40. Tappopäivä töissä tiedossa, hirveästi hommaa rästissä. Tunti menee aamukahvissa ym. ja oon töissä kasin jälkeen.
Soittoon tuntia ennen kun pitää olla töissä ja kalusto vapaana lähtöön. Mihin vuorokauden aikaan tahansa. n.9,5h/vrk omaa aikaa työviikoilla.
9.00 pintaan heräilen, ei tarvi herätyskelloa laittaa soimaan..työt alkaa klo.12.00 . Sopii mulle, inhoan herätyskelloa maailman eniten.
Hele..veti.n paljon työläisiä, joiden tulot on yli 5000€. Tässä kun kysyttäisiin samalla palkka ja osaketilin saldo, niin pelkästään miljonäärejä olisi.
Onko jollain vielä oikeasti tietty kellonaika milloin töissä pitää olla? Itse kuolisin stressiin vuodessa.
Herään 9:30, 4v lapsi klo 10.
Tosin teen koneella töitä klo 2-3 asti yöllä. Työskentelen kotoa käsin.
Herään klo 6.10-6.20, sillä aamutoimet kestää. Työmatka 15 min ja töissä klo 8.
Ihan just silloin kun sattuu huvittamaan.
LOMA ALKOI! JEE!
7.45, ovesta lähden ulos n. klo 8 ja työt alkaa 8.30
6:45 soi kello, mutta stressi tulevasta viikosta herättää 4 ja 5 välillä...
Herään 5.40. Työt alkaa klo 7 ja lähden töihin 6.30.
Olen lomalla, joten saan nukkua niin pitkään kuin haluan. Luulen, etten herää ennen kymmentä. Normaalisti kello soi 5.40 työaamuina.
Heräsin 22:30, 01:00 alkaa työt. Tunnin työmatka, lisäksi herättyäni tarvitsen reilusti aikaa ennen kuin lähden mihinkään, vatsa toimii turhankin hyvin. :D
Aika samoihin aikoihin. Laitan kellon soimaan 6:30 mut varmaan torkutan sitä useemman kerran tuttuun tapaan kun aamut vaan aina on vaikeita. Viimestään 7:00 pakko nousta että kerkii ajoisa töihin - vaikka onneksi pieni liukuma onkin niin ei sitä iltamyöhän jaksa hitaan aamun takia töissä olla.
Viime aikoina olen herännyt yhdeksän kieppeillä, joten enköhän huomennakin samoihin aikoihin. Menen sänkyyn siinä 23 maissa ja luen tunnin verran. Usein herään 4-5 maissa ja siinä saattaa mennä tunti, pari, ennen kuin nukahdan uudelleen. Ei onneksi tarvitse käydä töissä.
En vielä tiedä. 2,5 vuotta työttömänä nyt niin ei tarvitse paljon miettiä kellonaikoja. Unirytmikin meni sekaisin pari viikkoa sitten, menen varmaan nukkumaan aamulla, heräsin tänään klo 19.00 aikoihin :D Mutta kun tuet rullaa ja pienet menot niin mikäs tässä ollessa. Mitä nyt työkkäri välillä kiusaa jollain työtarjouksella. Ei mua koskaan palkata.