Ei yhtään innostaisi nousta huomen aamulla 06.45 ylös mut pakko on. Mihin aikaan sinä heräät?
Kommentit (60)
06:10 joka työaamu, joskus on poikkeuksia jolloin herätys jopa 04:00.
Sitten kun herätyttää.
Minua ei ole kukaan suostunut palkkaamaan, joten otan tilanteesta kaiken mahdollisen ilon irti nukkumalla ihan niin pitkään kuin huvittaa.
Herään 5.30. Aamuvuoro alkaa klo 7. Aamukahvi pitää saada juoda rauhassa. Asun työpaikan vieressä.
6.10, jatkossa joudun pidemmän työmatkan vuoksi heräämään 5.30.
Menen klo 9:ksi töihin, herään 6:15. Alkuun menee tunti koiran lenkittämiseen, sitten aamupala, suihku, hiusten laitto ja meikki ja kello onkin jo 8:15. Työmatkaan menee reilu puoli tuntia.
musta tuntuu aina ihan samalta, vaikka herään 6:00 tai 10:00.
Mä herään luonnollisesti 6:30, vaikka mun kello soi seitsemältä. Olen aamuihminen.
Huomenna 4.55. herätys, työt alkaa 5.30.
Vierailija kirjoitti:
Herään 5.30. Aamuvuoro alkaa klo 7. Aamukahvi pitää saada juoda rauhassa. Asun työpaikan vieressä.
Juotko sinä aamukahvia puolitoista tuntia?
6:00. Pitkä työmatka, menee n. tunti viistoista töihin. Ja töissä odottaa taas vaikka mitä paskaa... onneksi tiistaina saa olla kotona etänä.
4:30 joka aamu ja kiire tulee eli vartti aikaisemmin pitäisi herätä.
7.30 on kello soimassa, välillä herään itsekseen aiemmin. Töihin menen klo 9.30 - 10.30, joskus myöhemminkin. Tykkään aamulla valmistautua rauhassa, pyörittää koneellisen pyykkiä ja hoitaa omia asioita, illalla en jaksa mitään, vaikka pääsisinkin aiemmin.
Herään arkisin klo. 7 ja aloitan työt kotona noin 8.15 tai lähden samaan aikaan tapaamaan asiakasta, jotka aikataulutan aina klo. 9:ksi.
Herään 7:45, työ alkaa 8:30. Työmatka kestää n. 10 min. Pikasuihku, hampaiden pesu, vaatteet päälle ja menoksi. Hyvin ehtii.
Herään kun herään, ei vielä tiedä. Yleensä kuitenkin viimeistään 09 käyttämään koirat ulkona.
T:kotirouva
Normaalisti viideltä. Ens viikon lomalla eli herään sitten kun väsy lakkaa☺. Oliskohan 10-12..
Klo 7.45. Etäpäivän ihanuuksia on myöhäinen herätys.
0645 olis ihana. 0550 ja liian myöhään sekin.