Kertooko onnistunut seksi tulevaisuudesta miehen kanssa?
Kommentit (6)
Ehkä, tai sitten siitä, että mies haluaa sanan hyvästä panosta kiertämään...
En ymmärtänyt kysymystä. Miten "kertooko"? Ei kait se seksi mitään tulevaisuuden ennustamistoimintaa ole?
Oletko ajatellut, että tämä voisi olla asia, jota jopa voisi olla hyödyllisempää ihan vain kysyä kyseenomaiselta mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
OK. Tapahtuuko tuota oikeasti? En mä kyllä ole hyvistä panoista kylillä huudellut vaan pyrkinyt pitämään itselläni. Mutta olen tietysti 70-luvun dinosaurus.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Tapahtuuko tuota oikeasti? En mä kyllä ole hyvistä panoista kylillä huudellut vaan pyrkinyt pitämään itselläni. Mutta olen tietysti 70-luvun dinosaurus.
M43
En tiedä kuinka viestin ymmärsit? Ei tämä miesten juoruamiseen liittynyt, vaan naisten. Pointti oli, että miehen kannatta panostaa seksiin irtopanon kanssa, koska naiset kertovat hyvistä panoista ystävilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
En tiedä kuinka viestin ymmärsit? Ei tämä miesten juoruamiseen liittynyt, vaan naisten. Pointti oli, että miehen kannatta panostaa seksiin irtopanon kanssa, koska naiset kertovat hyvistä panoista ystävilleen.
No enpä ole koskaan elämässäni kertonut naisystäville mistään panoistani. Absurdi ajatus. -N39
Jos nykynaisten kommenteihin on uskominen, niin kyllä, se on kaikista tärkein asia.