Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten feikata 5 kg painonpudotus?

Vierailija
13.10.2019 |

Mulla on siis painonpudotus hyvällä terveellä mallilla, mutta nyt on tulossa sellainen tilanne että mun pitäis oikeesti näyttää 5 kg hoikemmalta. Miten onnistuu? Aikaa muutama päivä, eli mikään dieetti ei auta vaan jollain pukeutumisella tms. pitäis pelata. Auttakee!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti.

Vierailija
22/27 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepetos auttaa feikkaamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
24/27 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen nyt muutaman viikon sisällä laihduttanut 5 kg, eikä kyllä ainakaan vaatteet päällä huomaa vielä eroa entiseen. Eli mieti onko järkeä yrittää feikata.

No sehän siinä just onkin, että 5 kg on vielä niin vähän että oikee laihtuminen ei välttis näy missään. Siksi haluankin näyttää "5 kg hoikemmalta". Fake it 'till u make it ;) ap

Mutta jos 5 kg laihtuminen ei näy missään niin ethän sitten voi näyttää 5 kg laihemmalta. Kun se ei näy missään.

Ei. Kun nyt sä et tajunnu. 5 kg painonpudotuksen huomaa jos on vaikka rinnakkain ennen ja jälkeen kuvat samoilla vaatteilla, meikillä, jne. Elikkä voi olla että oot laihtunu 5 kg mutta näytätkin paksummalta koska sulla on vaikka vliian pieni vaakaraita paita ja oot edellisenä iltana vetäny muutaman siiderin ja pussin sipsejä. Get it?? ap

No tuossa tapauksessahan riittää vain se, että otat itsestäsi peilin edessä kuvat, jossa ensimmäisessä pidät vatsan rentona ja toisessa vedät vatsan sisäänpäin. Vaihdat vain vaatteet välissä ja laita vaikka ensimmäiseen kuvaan vähän homssuisemmat hiukset. 

Vierailija
25/27 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranna itsetuntoasi. Tuo feikkaaminen auttaa vain omassa mielessäsi. Kukaan muu ei kiinnitä huomiota viiteen kiloon.

Vierailija
26/27 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy paskalla.

Vierailija
27/27 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kalpea, käy suihkurusketuksessa. Ainakin omasta mielestäni tuntuu, että näytän heti huomattavasti hoikemmalta kun on päivettynyt iho.