Pitääkö putsata muita WC-pönttöjä kuin oman kodin pönttöä?
Eli jos olen esim. kyläilemässä kaverilla, ja käyn vessassa. Kakka on hirveää liisteriä, ja roiskeet tarttuu pöntön seinämiin niin jottei ne lähde huuhtelunapinkaan painamisella irti. Kuuluuko "siivous" talonväen tehtäviin? Mielestäni kyllä. Eihän eteistäkään yleensä rupea vieras imuroimaan, vaikka kengissä tulisi hiekkaa lattialle. Kaveri kuitenkin kehtasi ruveta avautumaan siitä että WC-PÖNTÖN SISÄLLÄ oli pieniä kakkanokareita!
Kommentit (9)
Kyllä omat paskarannut pitää putsata.
Omat sotkut on kohteliasta siivota.
Vierailija kirjoitti:
Töissä vähän pakko siivota jopa muidenkin liistereitä pöntöstä, ettei seuraava menijä luule että minä pläsäytin ne sinne vaikka kävin vain gusella.
Ei seuraavaa menijää kiinnosta. Eikö teillä ole duunissa siivoojaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä vähän pakko siivota jopa muidenkin liistereitä pöntöstä, ettei seuraava menijä luule että minä pläsäytin ne sinne vaikka kävin vain gusella.
Vessat siivotaan ehkä kerran viikossa, eikä jokaisen käynnin välissä ja todellakin seuraavan menijän kanssa saattaa joutua naamat vastakkain poistuessaan vessasta ja se ajattelisi että onpa helvetin iljettävä sontija kun jättää pöntöt toffeeseen.
Kannattaa korjata ruokavalio. Jos se ei onnistu, käsisuihkulla on helppo huuhdella jäljet.
Miltä itestäs tuntuu mennä valmiiks paskaselle pöntölle? Kyllä hyviin tapoihin kuuluu omat sotkut pöntöstä siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessat siivotaan ehkä kerran viikossa, eikä jokaisen käynnin välissä ja todellakin seuraavan menijän kanssa saattaa joutua naamat vastakkain poistuessaan vessasta ja se ajattelisi että onpa helvetin iljettävä sontija kun jättää pöntöt toffeeseen.
Eikä ajattele kunhan et istuimelle pasko
Roskat roskiksessa, hiekat eteisen ruohomatolla, vesi pesuhuoneen lattialla, ruuantähteet tarjoiluastialla, kakat pöntössä jne... Kiinteistön omistaja huolehtii siitä eteenpäin.