Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö putsata muita WC-pönttöjä kuin oman kodin pönttöä?

Vierailija
13.10.2019 |

Eli jos olen esim. kyläilemässä kaverilla, ja käyn vessassa. Kakka on hirveää liisteriä, ja roiskeet tarttuu pöntön seinämiin niin jottei ne lähde huuhtelunapinkaan painamisella irti. Kuuluuko "siivous" talonväen tehtäviin? Mielestäni kyllä. Eihän eteistäkään yleensä rupea vieras imuroimaan, vaikka kengissä tulisi hiekkaa lattialle. Kaveri kuitenkin kehtasi ruveta avautumaan siitä että WC-PÖNTÖN SISÄLLÄ oli pieniä kakkanokareita!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vähän pakko siivota jopa muidenkin liistereitä pöntöstä, ettei seuraava menijä luule että minä pläsäytin ne sinne vaikka kävin vain gusella.

Vierailija
2/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omat paskarannut pitää putsata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sotkut on kohteliasta siivota.

Vierailija
4/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä vähän pakko siivota jopa muidenkin liistereitä pöntöstä, ettei seuraava menijä luule että minä pläsäytin ne sinne vaikka kävin vain gusella.

Ei seuraavaa menijää kiinnosta. Eikö teillä ole duunissa siivoojaa?

Vierailija
5/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessat siivotaan ehkä kerran viikossa, eikä jokaisen käynnin välissä ja todellakin seuraavan menijän kanssa saattaa joutua naamat vastakkain poistuessaan vessasta ja se ajattelisi että onpa helvetin iljettävä sontija kun jättää pöntöt toffeeseen.

Vierailija
6/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa korjata ruokavalio. Jos se ei onnistu, käsisuihkulla on helppo huuhdella jäljet.

Vierailija
7/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä itestäs tuntuu mennä valmiiks paskaselle pöntölle? Kyllä hyviin tapoihin kuuluu omat sotkut pöntöstä siistiä.

Vierailija
8/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessat siivotaan ehkä kerran viikossa, eikä jokaisen käynnin välissä ja todellakin seuraavan menijän kanssa saattaa joutua naamat vastakkain poistuessaan vessasta ja se ajattelisi että onpa helvetin iljettävä sontija kun jättää pöntöt toffeeseen.

Eikä ajattele kunhan et istuimelle pasko

Vierailija
9/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskat roskiksessa, hiekat eteisen ruohomatolla, vesi pesuhuoneen lattialla, ruuantähteet tarjoiluastialla, kakat pöntössä jne... Kiinteistön omistaja huolehtii siitä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän