Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein runkkaat

Vierailija
13.10.2019 |

Täällä tuntuu olevan kovaa valuuttaa miesten runkkaus ja tieto siitä kuinka usein sitä tapahtuu. Siispä miehet: rehellistä vastausta kehiin! Itse hoitelen parikertaa viikossa.

Kuinka usein runkkaat

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikossa riittää, jos lisäksi saa kerran pillua. Ilman pillun saantia pari kertaa.

M53

Vierailija
2/6 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten kyselyssä ei ollut vaihtoehtoja onko sinkku vai parisuhteessa kuten naisten vastaavassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaapa oletko parisuhteessa vai et!

Ap

Vierailija
4/6 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin joka päivä, koska teen sitä 1 - 2 kertaa päivässä, törkeessä puuttessa, sinkku mies, alle 50 vee.

Vierailija
5/6 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksiä joka päivä ja nainen saa osallistua jos haluaa. Joskus tumputan myös yhteisen lisäksi. Ei se enää näin vanhana (48) ole reilua tämmöiset halut. Oman ikäiset naiset ei halua tuon vertaa. Meinaavat että se on paljon. Nuoret naiset varmaan nauraisi jos tämmöinen vanhus yrittäisi niitä. No en yritä ei tarvi pelätä.

Ne suhteiden alut on parhaita kun silloin naisetkin yrittää ja osa varmaan ihan oikeasti haluaakin seksiä. Sitä en ole koskaan naisissa ymmärtänyt että seksi on jostain syystä vaikeaa ja mikä pahempaa kiristyskeino. Ainoa ongelma minkä itse olen huomannut niin toiselle kertaa en saa jäykkyyttä niin nopeasti kuin nuorena. Tosin mihin vttuun tässä on enää kiire?

Vierailija
6/6 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa.

On hieman harventunu nuoruusaikojen kolmesta kerrasta päivässä vähintään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan