Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoilu kiristää kyllä hermoja niin paljon

Vierailija
13.10.2019 |

Ensin madellaan neljääkymppiä 50:n alueella, sitten tulen kotiin ja joku V..UN IDIOOTTI on parkkeerannut ruman autonsa käyttäen 1,5 paikkaa. Minä mahdun paikalleni juuri ja juuri ja silloinkin ihan liian lähelle toista autoa. Pakko mennä kohta käymään vielä jossain, minkä jälkeen jätän auton vähän kauemmas siitä viattomasta ja vien röyhkeästi osan viereisenkin paikasta. KUN EI OLE VAIHTOEHTOA. Kun yksi ääliö parkkeeraa päin v*ttua niin kukaan muukaan ei voi parkkeerata normaalisti.

Arrrggghhhhh minkä takia ihmiset ovat niin i_diootteja!

Ei ole pitkä aika, kun joku suunnilleen 50-v ukko yrittää kiilata eteeni PARKKIALUEELTA, ja töötätessäni että mitä h##vettiä luulet tekeväsi, alkaa tööttäilemään takaisin kuin lapsi. Sitten se joku he##etin ääliö nainen puhelin korvalla. Ennen moottoritietä 80:n alueella alkaa yhtäkkiä LUISUMAAN minua kohti. Katson että mitä v##tua ja tööttään taas, että mene hel-vettiin siitä sekoilemasta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat liian vihaiselta liikenteeseen.

Vierailija
2/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiötkin käyvät hermoille. Haluan omakotitaloon!!!! En vttu jaksa täällä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan turvallisesti, vaikka olen vihainen. Joka ikinen autokoulun käynyt tietää, että parkkialueelta/pihalta EI OLE KOSKAAN ETUAJO-OIKEUTTA eikä sieltä yhtäkkiä tungeta muiden eteen!!

Vierailija
4/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen autokoulun käynyt tietää myös, että liikenteessä ei yhtäkkiä aleta LUISUMAAN muiden kylkeen. Mitä vttua?? Ja parkkipaikalla käytetään yhtä paikkaa, ei puolta viereisestäkin paikasta ja estetä näin muita parkkeeraamasta normaalisti. Miten voi olla niin vaikeaa??

Vierailija
5/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan turvallisesti, vaikka olen vihainen. Joka ikinen autokoulun käynyt tietää, että parkkialueelta/pihalta EI OLE KOSKAAN ETUAJO-OIKEUTTA eikä sieltä yhtäkkiä tungeta muiden eteen!!

Ihan sama, silti olet liian vihainen liikenteeseen. Rauhoitu hyvä ihminen ennen kun tapahtuu vakavampaa.

Vierailija
6/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mun käsitys perus-autoilijasta. Töötti laulaa ja keskari viuhuu. 

Vierailija
7/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ihan kohdalla kun tämä parkkialueidiootti yrittää änkeä minun eteeni. Tietenkin jos on TILAA, saa mennä vaikka takana kaukaisuudessa joku lähestyisikin. Mutta ei todellakaan noin, että ängetään muiden eteen ja sitten kiukutellaan, kun toinen ei väistä väistämisvelvollista.

Vierailija
8/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa nyt vähän. Mua ei tollaiset hetkauta yhtään. Ja olen ajanu autoo joka päivä 25 vuotta.

Vierailija
9/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on mun käsitys perus-autoilijasta. Töötti laulaa ja keskari viuhuu. 

En minä turhaan tööttäile. Ainoastaan silloin kun aletaan luisumaan kylkeen, kiilataan väistämisvelvollisena muiden eteen ja vihreisiin jäädään seisoskelemaan. Nämä ovat tilanteita, joissa saa töötätä lain mukaan.

Vierailija
10/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relaa nyt vähän. Mua ei tollaiset hetkauta yhtään. Ja olen ajanu autoo joka päivä 25 vuotta.

No minuapa sattumoisin hetkauttaa, kun yritetään ajaa kylkeen. Ja sekin hetkauttaa, että joudun vaikuttamaan idiootilta, joka vie muidenkin paikat parkkiksella, vain koska EN MAHDU omalle paikalleni jonkun ääliön takia.

Vierailija
11/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin erittäin hauskaa, että vihreistä lähdetään ihan hissukseen ja sitten kun itse pääsee jonon perästä viivan kohdalle, vaihtuu keltaiselle. Minkä takia vihreistä ei voi vain lähteä?

Vierailija
12/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun menen vaikka puolityhjälle parkkikselle, en todellakaan kehtaa silloinkaan jättää autoa miten lie lojumaan, vaan aina noustessani katson että se on jotenkuten normaalisti ruudussa tai jos ei ole ruutua, niin autorivissä. Jos se on ihan nolosti, menen takaisin ja oikaisen. Ap

Vierailija
13/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää  vaan juuri kortin saaneiden kuskien röyhkeys liikenteessä. Ympyräänkin ja risteyksiin lisätään vauhtia että ehditään ennen toisia nenän eteen. Vilkkuja käytetään kun huvittaa, ohitellaan niin että tulee ruumiita viattomista. Vaaratilanteita aiheutetaan tuollaisella ajotyylillä.

Vierailija
14/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että aiemmin on nämä parkkiksella leveästi pysäköijät saaneet pysäköidä autonsa etuoikeutetusti jonkinlaiseen omakotitalomaiseen avaraan ympäristöön. Nyt sitten tiiviimmissä yhteisöissä se parkkeeraus ja toisten huomioiminen on todella haastavaa.

Vierailija
15/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiötkin käyvät hermoille. Haluan omakotitaloon!!!! En vttu jaksa täällä enää.

Nyt olis Tokmannilla köydet alennuksessa.

www.tokman.fi/hirttovälineet

Vierailija
16/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä, että aiemmin on nämä parkkiksella leveästi pysäköijät saaneet pysäköidä autonsa etuoikeutetusti jonkinlaiseen omakotitalomaiseen avaraan ympäristöön. Nyt sitten tiiviimmissä yhteisöissä se parkkeeraus ja toisten huomioiminen on todella haastavaa.

Jep. Minullakin on vaikeuksia hahmottaa auton rajoja, minulla on todettu hahmotushäiriö. Mutta kuten sanottua, aina kun parkkeeraan, tarkistan ulos noustuani että auto on jotenkuten normaalisti paikallaan. En todellakaan kehtaa jättää sitä vinksalleen lojumaan, vaikka mikä olisi.

Vierailija
17/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan oikeassa.

Liikenteestä on tullut viime vuosina aivan järkyttävä sirkus: valoja käytetään miten sattuu, iso osa ihmisistä ajaa peräpää pimeänä pimeälläkin, vilkkua ei käytetä, kiilataan eteen ja vieläpä ilman aikomustakaan kiihdyttää pois alta, hortoillaan kaistoilla miten sattuu, valoista mennään väärin, ajetaan alinopeutta tai kaahataan ylinopeutta, estetään ohitukset ohituskaistoilla, pysäköidään viemällä kahden auton tilat yms.

Miten tämä on tällaiseksi mennyt ja aivan muutaman vuoden kuluessa??

Vierailija
18/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sekin erittäin hauskaa, että vihreistä lähdetään ihan hissukseen ja sitten kun itse pääsee jonon perästä viivan kohdalle, vaihtuu keltaiselle. Minkä takia vihreistä ei voi vain lähteä?

Jos kaikki tajuaisivat että se valo ei vaihdu ensimmäiselle, vaan koko jonolle, niin lähdöstä tulisi paljon sujuvampaa. Eihän formulakisoissakaan lähdetä yksi kerrallaan, vaan kaikki kuskit seuraavat valoja ja starttaavat yhtä aikaa. Sama liikenteessäkin: punaisella kaikki rennosti mutta valppaasti paikoillaan, keltaisella kaikki vaihtaa ykkösen silmään ja jalat valmiiksi polkimille, vihreällä kaikki nostaa kytkimen ja painaa kevyesti kaasua. Ja kas!  Jono liikahtaa sulavasti eteenpäin yhtäaikaisesti samalla sekunnilla.

Vierailija
19/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki tajuaisivat että se valo ei vaihdu ensimmäiselle, vaan koko jonolle, niin lähdöstä tulisi paljon sujuvampaa. Eihän formulakisoissakaan lähdetä yksi kerrallaan, vaan kaikki kuskit seuraavat valoja ja starttaavat yhtä aikaa. Sama liikenteessäkin: punaisella kaikki rennosti mutta valppaasti paikoillaan, keltaisella kaikki vaihtaa ykkösen silmään ja jalat valmiiksi polkimille, vihreällä kaikki nostaa kytkimen ja painaa kevyesti kaasua. Ja kas!  Jono liikahtaa sulavasti eteenpäin yhtäaikaisesti samalla sekunnilla.

Arvaa ärsyttääkö, kun olisin jonossa valmiina liikkumaan heti valojen vaihduttua, vaikka olen esim. 6. auto jonossa. Eihän se tietenkään onnistu, kun edellä olevat lähtevät yksitellen haitarina ja valot ehtivät vaihtumaan kun vasta 2 autoa on päässyt matkaan. Ei toki mitään maailman suurimpia ongelmia, mutta pistäähän se v**ttamaan. ;)

Vierailija
20/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihan oikeassa.

Liikenteestä on tullut viime vuosina aivan järkyttävä sirkus: valoja käytetään miten sattuu, iso osa ihmisistä ajaa peräpää pimeänä pimeälläkin, vilkkua ei käytetä, kiilataan eteen ja vieläpä ilman aikomustakaan kiihdyttää pois alta, hortoillaan kaistoilla miten sattuu, valoista mennään väärin, ajetaan alinopeutta tai kaahataan ylinopeutta, estetään ohitukset ohituskaistoilla, pysäköidään viemällä kahden auton tilat yms.

Miten tämä on tällaiseksi mennyt ja aivan muutaman vuoden kuluessa??

Olen huomannut ihan saman. Osa autoilijoista ei tunnu edes tietävän vilkkujen olemassaolosta, saati nopeusrajoituksista. Ryhmittäytyminen tarkoittaa heille viereisen kaistan kautta koukkaamista käännyttäessä.