Miten te hoikat miehet herkuttelette? Pitsalla vai?
Ihmettelen kun moni suomalainen mies pysyy hoikkana vaikka ikää tulee.
Kommentit (13)
Olen aina pysynyt hoikkana vaikka olen herkutellutkin. Käyn myös salilla ja olen urheilullinen. M21
Miksi pitäisi herkutella? Todella typerää eikä etenkää millään tavalla välttämätöntä.
Ei alle 30 vuotiaat vielä helposti liho. Parempi olisi, jos joku 50 vuotias mies vastaisi, mutta heitä ei taida tällä palstalla juurikaan olla.
Missä asut, jos näet paljon hoikkia miehiä?
Neljästä miehestä kolme on ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Ei alle 30 vuotiaat vielä helposti liho. Parempi olisi, jos joku 50 vuotias mies vastaisi, mutta heitä ei taida tällä palstalla juurikaan olla.
Olen 49 enkä herkuttele. En ymmärrä mitäjärkeä on syödä "tyhjiä" kaloreita. Sillä ei ainakaan olo parane. Rasvaprosentti on 11 ja lihaksia sopivasti. Harrastan tietysti liikuntaa kuten kaikkien pitäisi. Arvostan elämääni siinä määrin paljon etten halua kuolla nuorena vain siksi että tungen jotain skeidaa suusta sisään.
Totta on että painoa voi kertyä helpommin siinä vaiheessa kun ikä alkaa nelosella ja pitää olla ehkä vähän tarkempana.
Hese, bk, arnolds, pizza, kebab. Näillä hoikka kaverini herkuttelee liki päivittäin
Olen vain niin läpipasko, minkäs teet. M35
Minä olen 48-vuotias ja hoikka. Olen tosin ollut kestodietillä parikymppisestä lähtien. Syön maanataista lauantaihin todella kurinalaisesti vähän karppaustyyliin. Sunnuntaina voi sitten herkutella kebabilla, ranskalaisilla, pitsalla tai mitä nyt milloinkin tekee mieli.
Syön jatkuvasti ns. Roskaruokaa eli kebabbii hesee yms. Ei sitä sinkkuna jaksa alkaa mitään kokkaileen itelleen. Joskus laitan pakastepizzaa uuniin. Syön tosi epäterveellisesti ja tiedostan sen itsekin mutta eipä näy painossa. Syynä on geenit ja nopea aineenvaihdunta. Suvun miehet aina olleet laihoja oli ikä mikä vaan.
T. M38 175/62
45v voi vastata ettei aina oo ollu hoikkana. Olihan sitä sinne jonnekki 24v asti, sitten kertyi 40 kiloa läskiä. Ne tuli treenattua pois ja ja juoksin lopulta varttimaratooneja 5 kertaa viikossa (spinninkokoneella elana reippaasti yli puolvuotta tunnin kertaa 5 viikossa, hiki valumaan litimäräksi) ja nostin rautaa 6 päivää viikossa. Vedin 50 leukaakin putkeen sillai rutiininomaisesti, aloitustaso kun oli kakkumahana yksi sillai hikisesti ja jalat heiluen :p
Iski kroninen tauti ja lekurit ihmetteli mitä steroideja vedän, taisin olla epätavallisen lihaksikkaassa kunnossa.
Siinä välissä tuli toinen vähän pienempi pullistumistapahtuma, mutta kyl sekin katosi.
Siitä sitten pikkuhiljaa oppinu säätämään syömistä, suurin osaa "herkuista" ovat itseasiassa aika ällöjä nykyään.Terveempänä voi kuitenkin paremmin ja se tässä ohjaa.
Joku tommonen herkuttelu ois juustolautanen ja itsetehtyä dippiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 enkä herkuttele. En ymmärrä mitäjärkeä on syödä "tyhjiä" kaloreita. Sillä ei ainakaan olo parane. Rasvaprosentti on 11 ja lihaksia sopivasti. Harrastan tietysti liikuntaa kuten kaikkien pitäisi. Arvostan elämääni siinä määrin paljon etten halua kuolla nuorena vain siksi että tungen jotain skeidaa suusta sisään.
Totta on että painoa voi kertyä helpommin siinä vaiheessa kun ikä alkaa nelosella ja pitää olla ehkä vähän tarkempana.
Elämä on paljon muutakin kuin kaloreita ja lihaksia, tai rasvaprosentin tarkkailua. Siihen kuuluu myös nautintoja. Toiset nauttii juoksemalla suoraa asfalttitietä edestakaisin, toiset syömällä mansikkaleivoksen. Silti he voivat elää yhtä kauan, leivoksen syöjä jopa kauemmin.
25-vitosella.