Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiristetään kuvalla

Vierailija
13.10.2019 |

Nyt on vaikea paikka. Yhdellä miehellä on minusta intiimimpi kuva. Nyt hän uhkailee kuvan näyttämisellä miehelleni. Kuva näyttää siltä että olisin miestäni pettänyt vaikka asia näin ei ole oikeasti. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Ahdistaa eikä mies voisi koskaan ymmärtää jos asian hänelle avoimesti selittäisin. Kiristäjä tietää missä asutaan ja voi milloin tahansa tulla meille näyttämään kuvaa. Miten saisin kuvan kiristäjältä pois? Kiristäjä uhkaa näyttää kuvaa jos en ala seurustelemaan hänen kanssaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on mustasukkaista sorttia ja ihmettelisi jopa suihkussa käymistä kaverin luona vaikka itselleni se on ihan normaalia. Kerran kun tulin kotiin ja suoraan suihkuun niin mieheni epäili silloinkin et olisin jotain sopimatonta tehnyt kun heti suihkuun piti mennä.

Tiedän että on oma vikani ja olisi pitänyt vain mennä kotiin suoraan silloin mut tehty mikä tehty.

Nyt vain meinaa kuolla ahdistukseen ja en tiedä milloin kiristys loppuu. En oikein keksi muuta kuin kiristää häntä takasin mutta kuvan saaminen on ongelma.

Vierailija
22/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muita siellä asunnolla tuolloin suihkuaamuna?

Itse en välittäisi koko jutusta.

Jos kuva tulisi oikeasti miehelle,kertoisin silloin,mikä tilanne oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollai käy kun hengailee monikulttuuristen kanssa

Vierailija
24/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leakkaa kuva tänne niin miehes ei voi kiristää

Vierailija
25/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on mustasukkaista sorttia ja ihmettelisi jopa suihkussa käymistä kaverin luona vaikka itselleni se on ihan normaalia. Kerran kun tulin kotiin ja suoraan suihkuun niin mieheni epäili silloinkin et olisin jotain sopimatonta tehnyt kun heti suihkuun piti mennä.

Tiedän että on oma vikani ja olisi pitänyt vain mennä kotiin suoraan silloin mut tehty mikä tehty.

Nyt vain meinaa kuolla ahdistukseen ja en tiedä milloin kiristys loppuu. En oikein keksi muuta kuin kiristää häntä takasin mutta kuvan saaminen on ongelma.

Sun parisuhde ei kovin terveeltä kuulosta myöskään. Hyvällä tuurilla pääsisit eroon molemmista tunnustamalla ja tekemällä rikosilmoituksen. Kiristäminen on rikos, ja mikä järki muutenkaan on itse syyllistyä samaan rikokseen?? Vaikuttaisit enemmän syylliseltä.

Vierailija
26/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko muita siellä asunnolla tuolloin suihkuaamuna?

Itse en välittäisi koko jutusta.

Jos kuva tulisi oikeasti miehelle,kertoisin silloin,mikä tilanne oli.

Tämä tietenkin toimii vain jos ap ei ollut salaa kaksin siellä "kaverin" luona yötä bileiden jälkeen. Jos on ollut bileet ja oma mies tiesi, että siellä yövytään niin ok.

Eri

Vierailija
27/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli asunnossa muita muttei hereillä. Hekään eivät voi siis todistaa tarpeen vaatiessa tilannetta. Jos kerron miehelleni niin pelkään ettei hän usko minua ja meillä menee muutenkin nyt heikosti enkä haluaisi hiertää välejämme entisestään saada häntä enemmän mustasukkaiseksi ja epäileväksi.

Mitä minun pitäisi kiristäjälle sanoa että lopettaisi ja poistaisi kuvan? Esittää että suostun seurustelemaan hänen kanssaan mutta vain jos hän kuvan poistaa kopioineen? Vinkkejä!

Vierailija
28/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies tiesi että bileet on ja ok oli tulla vasta huomenna. Kuva nyt vain on sellainen että näyttää että olisimme yhdessä sieltä suihkusta tullut. Kiristäjällä ei ole paitaa edes päällä. Ja muutenkin varmasti mieheni mielestä on epäilyttävää että edes kävin suihkussa siellä enkä vasta kotona.

Vierailija
29/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olisi parempi, että hankkiudut molemmista miehistä eroon. Anna tulla näyttämään kuvaa, niin pääset miesystävästäsi eroon ja sen jälkeen teet kiristäjästä rikosilmoituksen.

Vierailija
30/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta jos minulla olisi ap:n kaltainen tyttöystävä niin monon kuva tulisi takapuoleen oli kuva tai ei.

Vierailija
31/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pystyy sinua kiristämään, sillä hänellä on kuva ja näin ollen valta. Ota häneltä valta pois. Sano hänelle, että hän voi tulla näyttämään kuvaa, koska kerrot miehellesi, että sinua kiristetään ja vastaanotto ei tule olemaan lämmin. Kerro, että aiot myös kertoa poliisille, jos hän ei poista kuvaa. Sitten toteutat sen minkä sanoit.

Vierailija
32/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa kuvaa mitenkään pois ja se on ihan oma syy. Mitäs annoit miehen ottaa sinusta säädyttömiä kuvia. Mitäs läksit tuollaisen miehen mukaan. Ihan oma syy.

https://dok7xy59qfw9h.cloudfront.net/108/675/504/-9996985-1tldst4-c0sd0…

M/39

P.S. Toivottavasti edes joku nuori nainen ottaa jo ennalta opikseen näistä tarinoista

On otettu jo. Siksihän sinäkin vetelet itse käteen loppuikäsi.

Uhrin syyllistäjät äänestävät persepuoluetta ja käyvät tuulella.

Vierailija
33/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mutta jos minulla olisi ap:n kaltainen tyttöystävä niin monon kuva tulisi takapuoleen oli kuva tai ei.

Miksi?

Vierailija
34/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla olisi tyttöystävä, vaan kun ei ole eikä tule.

Seksuaalisuus on hieno asia, rikollisuus taas idioottien hommaa. Ja yhtä typerää on sinun yrityksesi syyttää naista luottamisesta, seksikkyydestä tai sukupuolesta.

Vierailija
35/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa kuvaa mitenkään pois ja se on ihan oma syy. Mitäs annoit miehen ottaa sinusta säädyttömiä kuvia. Mitäs läksit tuollaisen miehen mukaan. Ihan oma syy.

https://dok7xy59qfw9h.cloudfront.net/108/675/504/-9996985-1tldst4-c0sd0…

M/39

P.S. Toivottavasti edes joku nuori nainen ottaa jo ennalta opikseen näistä tarinoista

Mene sinä pöllö hoitoon. Olet niin puutteessa oleva katkera eunukki ettei ole tosikaan 😂

Vierailija
36/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Sen verran hölmö että antaa moisien kuvien tapahtua

Vierailija
37/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, semmoiset inkel-voimafantasiat siellä. Vaihda koon tilalle c.

Sinähän myös potkisit pihalle raizkatun tyttöystäväsi, kun onhan se nyt pelkästään naisen syy, että mies käy kimppuun. Mieshän on semmoinen aivoton, itsehillintään kykenemätön biologinen eläin, jolta aivot puuttuvat. Syyntakeeton ja holhottava.

Kun peset kätesi vastuusta, poistat myös oikeutesi.

Vierailija
38/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kiristys on rikos.

2. Sukupuoli ei ole rikos.

3. Suihkussa käynti ei ole rikos.

4. Tarina on epäuskottava.

5. Jotkut miehet ovat säälittäviä, huonolla tavalla.

6. Tällaisen jutun keksijällä ei ole kaikki muumit laaksossa.