Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vuodenaika olen väreissä?

Vierailija
13.10.2019 |

Aina kun teen noi testit, näyttää eri vastausta. Haluaisin tietää, mikä olen. Olenko light spring vai soft summer?

Hiukset: tummanvaaleat
https://images.app.goo.gl/wRYh7W1qKTjSb8X68

Silmät: jotain vaaleanvihreän ja turkoosin väliä, kuten tämä kuva:

https://images.app.goo.gl/teUjcsMd8UgyQXsV8

Ihonsävy: aika neutraali, mutta vaalea/ivory. Ruskettuu, mutta palaa herkästi. Rusketus ei ole punakka vaan lämpimän sävyinen. Ei pisamia.

Verisuonet näkyy sekä sinisinä, että vihreinä. Enemmän kuitenkin vihertävinä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein voi tietää näkemättä. Entä jos kokeilisit esim. vaatekaupassa kasvojasi vasten esim. punaisen sävyä molemmista värityypeistä, niin näkisit kumpi näyttää paremmalta? 

On myös mahdollista että olet niin neutraalin värinen että menet useammastakin värianalyysityypistä. Suomessa varsinkin on paljon sellaisia naisia, joille sopii monet eri analyysityypit: vaalea kevät, pehmeä kesä, pehmeä syksy. Pukeutumisella, meikillä ja hiusvärillä voi sitten säätää, miltä niistä haluaa näyttää.

Totta tämä että koska nämä kartat ja kriteerit on tehty jossain missä variaatiota perinteisesti on enemmän, hienovaraisempi erottelu on hankalaa.

Olisi hienoa jos joku ammattilainen näkisi sen vaivan ja myös vaaleampiin ihonsävyihin ja hiusväreihin perehtyneen väriananlyysin. Samaa toivoisin myös meikkeihin, nykyään on jo haasteellista löytää vaaleista vaaleimpia meikkivärejä.

Joo meikit hankalia löytää, on liian kirkkaita, ruskeita tai vaaleita. Suomalaisille sopivat värit uupuvat. Edes lumene ei osaa. 

Se ketjun kevät

Tätä olen itsekin usein harmitellut. Lumenellakin tosiaan huulipunat on todella kirkkaan värisiä, , luomiväreissä kovia sävyjä. Tekisipä joku sarja edes luonnollisia, pehmeitä sävyjä eri värilämpötiloissa ja sävyasteissa, niin että löytyisi esim. huulipunia jotka on aika lähellä huulten luonnollista sävyä kaikille täällä tavallisille värianalyysityypeille. Esim. itse en pehmeänä syksynä voi harkita arkeen juuri mitään Lumenen huulipunasävyistä, koska näytän maalatulta klovnilta niin kirkkaissa sävyissä.

Suosittelen Charlotte Tilburyn huulipunia. Siellä on pari todella kaunista korallinvaaleanpunaista huulipunaa, jotka kirkastavat kasvoni. Tilaan itse CultBeautylta. Tulee nopeasti Briteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla