Onko pakko polttaa tupakkaa julkisesti?
En ymmärrä mikä ihmisiä oikeesti vaivaa. Miksi sitä tupakkaa on poltettava julkisesti liikennevaloissa tai ostoskeskuksen eessä tai ihan missä tahansa missä on muita ihmisiä?
Onko ihmiset vaan niin pirun itsekkäitä, että ei ajatella muita ihmisiä ollenkaan?
Mua ei kiinnosta jos joku haluaa keuhkonsa pilata tupakalla, mutta voisko olla tekemättä sitä muiden läsnäollessa, jotta muut ei siitä kärsi!
Pysty ees omaa asuntoa tuulettaa kun koko ajan joku polttaa.
Kommentit (56)
Se on pakko ulkona polttaa kun sisällä ei missään enää saa. Mielelläni polttaisin sisätiloissa. Kiitä EUta ja hallitusta ulkotupakoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen aina pihan poikki metsään tupakalle, kun olen kotosalla, mutta välillä sinne tulee muita...
kokeile ens kerralla mennä vielä pidemmälle
Täytyy sanoa että tänä päivänä jopa salaa ihailen siististi pukeutuvia, julkisesti polttavia ihmisiä, koska he eivät ole taipuneet tähän joukkohysteriaan minkä takia itse olen tupakoinnin lopettanut.
En siis kärsi toisten tupakoinnista vaan ennemmin supporttaan.
Lopetan sitten kun muut lopettavat pyykkinsä pesun kamalan hajuisilla myrkyillä. Ihan sama minne menee niin aina joku lemuaa jollekkin omo/ariel/surf/en tiedä mille. Pysyisivät hajuineen poissa julkisiltapaikoilta niin minäkin lopetan polttamisen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Se on pakko ulkona polttaa kun sisällä ei missään enää saa. Mielelläni polttaisin sisätiloissa. Kiitä EUta ja hallitusta ulkotupakoinnista.
no on ainakin suomessa sen verran lääniä että luulis pieni alue sulleki löytyvän jossa ei oo muita
No missä sitä pitäis sit polttaa? Suurin osa jengist on vuokralla asuvii, sisällä ei saa polttaa, omalla parvekkeella ei sa nykyään enää polttaa, ku kaiken maailman sunlaiset terveysfriikit itkevät asiasta. Jos julkisella paikalla esim ostarin ulkopuolella on jossain tuhkakuppi/tupakkakatos, siellä kuulukin polttaa. Voit itse tuota paikkaa vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meen aina pihan poikki metsään tupakalle, kun olen kotosalla, mutta välillä sinne tulee muita...
kokeile ens kerralla mennä vielä pidemmälle
Sä siis oletat, että ne muut metsässä kävijät eivät mene sinne pidemmälle? Miksi eivät menisi?
Jos ei kestä muita ihmisiä, niin lienee parempi eristäytyä johonkin korpeen.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan sitten kun muut lopettavat pyykkinsä pesun kamalan hajuisilla myrkyillä. Ihan sama minne menee niin aina joku lemuaa jollekkin omo/ariel/surf/en tiedä mille. Pysyisivät hajuineen poissa julkisiltapaikoilta niin minäkin lopetan polttamisen siellä.
tääkin ärsyttää. hyvä ettei välillä tukehu kun ihmiset lemuaa ties mille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no on ainakin suomessa sen verran lääniä että luulis pieni alue sulleki löytyvän jossa ei oo muita
Hyppää kaivoon, kitisijä.
Vierailija kirjoitti:
No missä sitä pitäis sit polttaa? Suurin osa jengist on vuokralla asuvii, sisällä ei saa polttaa, omalla parvekkeella ei sa nykyään enää polttaa, ku kaiken maailman sunlaiset terveysfriikit itkevät asiasta. Jos julkisella paikalla esim ostarin ulkopuolella on jossain tuhkakuppi/tupakkakatos, siellä kuulukin polttaa. Voit itse tuota paikkaa vältellä.
valitinko siitä et polttaa sinne kuuluvalla paikalla? en
valitan siitä et porukka polttaa liikennevaloissa kun odotetaan et pääsee ylittää tien, tai ravintolan oven edessä, josta ihmiset kulkee.
mene takapihalle polttaa tupakka, ei siel kukaan hengaile
Vierailija kirjoitti:
no kyllä sitä ois kiva kaupassa välillä käydä. onko se tupakka pakko polttaa siinä oven eessä missä muut kulkee? eikö vois mennä syrjemmälle jossa ei ole porukka ihan vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että tänä päivänä jopa salaa ihailen siististi pukeutuvia, julkisesti polttavia ihmisiä, koska he eivät ole taipuneet tähän joukkohysteriaan minkä takia itse olen tupakoinnin lopettanut.
kivat sulle ettet kärsi, mut on oikeesti olemassa ihmisiä jotka ei kestä sitä hajua, miks heidän pitää kärsiä muiden valinnoista? ei se oo niin vaikeeta odottaa ja polttaa sit kun on yksin jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no kyllä sitä ois kiva kaupassa välillä käydä. onko se tupakka pakko polttaa siinä oven eessä missä muut kulkee? eikö vois mennä syrjemmälle jossa ei ole porukka ihan vieressä?
Siis siinä missä on tuhkakuppi? Kyllä, ymmärtääkseni tuhkakupin lähiympäristöä pidetään tupakoinnille sallittua aluetta. Siksi poltan siinä, enkä sen syrjemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kivat sulle ettet kärsi, mut on oikeesti olemassa ihmisiä jotka ei kestä sitä hajua, miks heidän pitää kärsiä muiden valinnoista? ei se oo niin vaikeeta odottaa ja polttaa sit kun on yksin jossain.
Kuule, jos ei hajua kestä, niin eiköhän se olisi evoluution aika sammuttaa valot niiltä geeneiltä?
Tupakoijat ovat maailman itsekkäin ihmistyyppi. Harmi, kun tupakka ei tapa nopeammin.
Eihän se mikään pakko ole mutta hyvä että tämäkin riippuvuus on yhä näkyvillä. Ole iloinen jos et itse ole nikotiiniriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mikään pakko ole mutta hyvä että tämäkin riippuvuus on yhä näkyvillä. Ole iloinen jos et itse ole nikotiiniriippuvainen.
tuskin se riippuvuus pakottaa keskellä ihmisjoukkoa polttamaan. ei alkoholistitkaan 24/7 juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis siinä missä on tuhkakuppi? Kyllä, ymmärtääkseni tuhkakupin lähiympäristöä pidetään tupakoinnille sallittua aluetta. Siksi poltan siinä, enkä sen syrjemmällä.
eli susta on ihan fine polttaa oven läheisyydessä vaan koska siinä on tuhkakuppi?