Muutan ensi viikolla Algeriaan mieheni luokse
Ihanaa päästä lämpimään Välimeren ilmastoon.
Kommentit (61)
alle jemmaan... Tai vastaavaan takuuvarmaan talteen. Sitä kun ei tiedä, jos tulee tarvetta...
Mutta onnea matkaan kuitenkin..
Vierailija:
alle jemmaan... Tai vastaavaan takuuvarmaan talteen. Sitä kun ei tiedä, jos tulee tarvetta...
Mutta onnea matkaan kuitenkin..
Ihan omaksi turvaksesi... Vaikka tuntuu, että tunnet miehen hyvin, kulttuuri ja naisen asema ovat kuitenkin siellä ihan eri luokkaa kuin Suomessa... Jos sattuu käymään niin, että mies onkin vaikka väkivaltainen tms. niin se passi ja rahat ovat sinun " pelastus" vieraassa maassa ilman tuttuja ihmisiä...
ja jos olet niin good luck. sillä sitä tosiaan tarvit. ajattele jos hän raiskaa sinut ja vie passisi niin mitä teet? Ne eivät valkolaista auta kadulla. Entä jos tulet raskaaksi raiskauksen vuoksi? Et voi jättää lastasi miehen perheelle joten olet siellä vankina... näin on käynyt monelle Suomalaiselle naiselle.
Tunnen mieheni erittäin hyvin. Minulla ei ole täällä Suomessa nyt tällä hetkellä mitään pakottavaa tarvetta olla. Olen aina haaveillut ulkomailla asumisesta, joten senkin puolesta on kiinnostavaa muuttaaa Algeriaan. Islamilainen kulttuurin on myös kiehtonut minua jo pidemmän aikaa.
ap
ap
Vierailija:
ja jos olet niin good luck. sillä sitä tosiaan tarvit. ajattele jos hän raiskaa sinut ja vie passisi niin mitä teet? Ne eivät valkolaista auta kadulla. Entä jos tulet raskaaksi raiskauksen vuoksi? Et voi jättää lastasi miehen perheelle joten olet siellä vankina... näin on käynyt monelle Suomalaiselle naiselle.
ei siis ole ollenkaan järkevää lähtä. et tajua ollenkaan millaisia valehtelijoita voi nettitutut olla. 70 tuntia puhelimessa ei kerro siitä kuinka hyvin miehen tunnet. kuka tahansa voi kasvottomana lätistä puhelimessa mitä vain. ole siis varovaisempi, ehdottomasti!!!
ap
Vierailija:
ei siis ole ollenkaan järkevää lähtä. et tajua ollenkaan millaisia valehtelijoita voi nettitutut olla. 70 tuntia puhelimessa ei kerro siitä kuinka hyvin miehen tunnet. kuka tahansa voi kasvottomana lätistä puhelimessa mitä vain. ole siis varovaisempi, ehdottomasti!!!
eikä ole alkuunkaan tosissaan - ei kukaan järkevä itseänsä kunnoittava nainen tee itsellensä tuollaista temppua 70 tunnin nettituttavuuden kanssa
Kukaan JÄRKEVÄ ei muuttais nettituttavuuden luokse jonnekin helvetin Algeriaan...Hei haloo!
ap