Mies jätti minut eilen yksin saareen ja vei mun puhelimen mukanaan
Riideltiin ja se suuttui jostain, lähti veneellä pois. Miten ihmeessä pääsen huomiseksi kotiin ja työhön.
Kommentit (32)
112 app siihen tablettiin, näkee sijainnin.
Voimme myös soittaa poliisille puolestasi, kerro sijaintisi
Mitähän tässä lopulta kävi. Ittee kyllä hirvittäisi jos olisin saaristossa yksin ilman puhelinta tai tietoa koska pääsee pois.
Soutelen tässä ison tukin päällä pois täältä.
Viettelysten saarella pokaisit random jonnen
Antaisit sille muodikkaasti lovea ja kuvaisit tapahtuman muistoksi saareen sinut jättäneelle valioyksilölle
Vierailija kirjoitti:
Onhan mulla talletti pölhöt mut tällä ei voi SOITTAA
AP
Miksi sinun pitää soittaa saadaksesi apua? Ihmettelit, miten pääse huomiseksi töihin eli sinulla ei taida olla alkeellisimpiakaan netinkäyttötaitoja?
Tabletilla voi jakaa sijainnin esim. whatsappissa tutuille, jotka voivat sitten auttaa. Tai jos oikeasti hätä niin 112.
Vierailija kirjoitti:
Jätti mulle tietokoneen. Se on yhteydessä fi-willä mantereeseen.
iloitset liian aikaisin. Miehesi huomaa asian ja palaa noutamaan myös tietsikan. Ja pistää samantien moottorisahalla huusinkin päreiksi. Ettäs tiedät.
Hyvä idea tuo sijainnin jakaminen. Sitten viestit läheisille. Miten kävi
Ap riittääkö ruoka jäidentuloon asti? Jos riittää sit vaan jäätä pitkin mantereelle.
Vierailija kirjoitti:
Ap riittääkö ruoka jäidentuloon asti? Jos riittää sit vaan jäätä pitkin mantereelle.
Jokohan Ap on päässyt kotiin?
Valitse ap seuraavaksi mies, jolla on mökki mantereella.
Kyllä tabletista tai läppäristä voi soittaa esim whatsapp,facebook puhelu, skype. 112 app:iki olemassa. Soita 112, tuo tilanteesi on rinnastettavissa heitteillejättöön joutumisesta.