Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko koskaan mennyt ventovieraan miehen auton kyytiin?

Vierailija
13.10.2019 |

Kokemuksia?
Vitsiniekat huomatkaa, että en tarkoita ventovieraalla miehellä tässä yhteydessä taksin kuljettajaa tai muuta vastaavaa henkilöä, joka työn puolesta ottaa naisia kyytiin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 20 vuotta sitten,ku kaveri järkkäs sokkotreffit...

Vierailija
2/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus teininä liftannut, eli oon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena kun ei ollut rahaa liftasin kotipaikkakunnan ja toisen kunnan välillä. Mukana oli välillä ystävä. Mitään ei tapahtunut. Yksikin mies olis halunnut että aletaan tapailemaan. Kehu kuinka varakas hän on.

Vierailija
5/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla liftaaminen oli normaalia, eli kyllä.

Vierailija
6/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noilla 80-luvun liftausmatkoilla olen kyllä.

Lapseni, nuori nainen, on mennyt myös pari kertaa vantovieraan miehen auton kyytiin, ambulanssin.

Vierailija
7/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa. Liftasin aikoinaan paljonkin.

Vierailija
8/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti. Olen liftannut tai pummannut kyydin kotiin tai tavannut miehen esim. kadulla ja lähtenyt matkaan. Koskaan ei ole pelottanut eikä mitään sattunut.

Vierailija
9/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla Turussa kiltit poliisit heitti meidät Samppalinnan mäeltä Aurakadulle. Oltiin niin nättejä nuoria tyttöjä :). Eikä oltu ees kauheesti repseet.

Vierailija
10/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt mutta hyppäsin nopeasti pois kun mies söi vanukasta.

Vierailija
11/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu liftattu on, joskus ysärin alkupuoli-puoliväli. Kerran kuljettiin tienviertä kaverin kanssa peukku pystyssä, kuultiin kun auto hiljensi ja pysähtyi. Katsottiin niin olikin poliisit, kysyivät että eihän tytöt liftaa, no eihän me tietenkään :D Ottivat meidät kyytiin ja ajoivat sinne minne oltiin menossa ja varoittelivat vielä että ei saisi liftata ettei mitään pahaa tapahdu. Onneksi ei tapahtunutkaan, enää ei tulisi mieleenkään liftata.

Vierailija
12/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Tai siis toki sellaisten, jotka tapasin siinä yhteydessä ekaa kertaa, mutta ovat olleet samaa kaveripiiriä. Mutta en laskekaan heitä ventovieraiksi. Enkä ole näiden kyytiin mennyt koskaan yksin.

Vierailija
13/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liftannut kyllä paljonkin, ikinä ei ole sattunut mitään.

Mistäköhän johtuu, että nykyään kimppuuni käytäisiin luultavasti epätodennäköisemmin ja myöskin osaisin puolustaa itseäni paremmin, mutta silti en enää uskaltaisi liftata?

Vierailija
14/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä mene.

Vierailija
15/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liftannut kyllä paljonkin, ikinä ei ole sattunut mitään.

Mistäköhän johtuu, että nykyään kimppuuni käytäisiin luultavasti epätodennäköisemmin ja myöskin osaisin puolustaa itseäni paremmin, mutta silti en enää uskaltaisi liftata?

Aivot kehittyvät 25 v ikään saakka. Viimeisenä kehittyy otsalohko, jonka yksi tehtävä on arvioida tekojen ja valintojen seurauksia.

Vierailija
16/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu liftattu on, joskus ysärin alkupuoli-puoliväli. Kerran kuljettiin tienviertä kaverin kanssa peukku pystyssä, kuultiin kun auto hiljensi ja pysähtyi. Katsottiin niin olikin poliisit, kysyivät että eihän tytöt liftaa, no eihän me tietenkään :D Ottivat meidät kyytiin ja ajoivat sinne minne oltiin menossa ja varoittelivat vielä että ei saisi liftata ettei mitään pahaa tapahdu. Onneksi ei tapahtunutkaan, enää ei tulisi mieleenkään liftata.

Avatenkin miespoliiseja. Ottaisivatko naispoliisit liftaavat pojat kyytiin täällä tasa-arvoisessa maassa...niinpä!

Vierailija
17/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aina kartsalla ollessa. Eli nuoret miehet ajoivat ympyrää kaupungilla ja pyysivät naisia mukaansa. Kerran oli inhottava tilanne kun miehet eivät millään meinanneet päästää meitä pois pakustaan.

Vierailija
18/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaaks poliisit nykypäivän Suomessa enää kuljetella nuorisoa muuten vaan? Sitten on ne siviilipoliisitkin.

Vierailija
19/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Parikin taksia on muuten ruvennut ehdottelemaan penkkien säätämistä vaaka-asentoon tai muuten että vie minut jonnekin.

Niistä joihin on liftannut ei kukaan, paitsi yhden kerran kaverin kanssa nuorena liftattiin, ja se keski-ikäinen kaikin puolin normaalin oloinen mies rupesi jonkun radio-ohjelman innoittamana ehkä hokemaan kuinka kuolemaa ei tarvitse pelätä. Meni välillä kahville ja kerroimme kuinka meillä on niin kiire ettemme voi viipyä edes hetkeä. Jumankauta miten toivoimme että saamme hiljaisella tiellä kyydin ennen hänen taukonsa loppumista.

Muuten olen kohtalaisesti liftannut, joten keskiarvona taksikuskit ovat pahimpia.

Ja olen ruma nainen, silti nämä rupeaa ehdottelemaan.

Vierailija
20/31 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkin olen liftannut nuoruudessani.

Mummini tapasi aikoinaan ukkini nousemalla vieraaseen autoon :D Ukki oli vaan pysäyttänyt tien varteen mummin kohdalle ja kysynyt mihin matka, mummi vastasi että oli menossa tansseihin ja ukki sitten tarjoutui viemään. Seuraavana vuonna tanssivat häitä.