Sain töitä. Muuttaisitteko vaihtoehdoista Ouluun, Helsinkiin vai Tampereelle?
Tarjolla on vakituinen työ ja päätös on tehtävä ensi viikolla. Mitä kaupunkia suosittelette lapsettomalle sinkulle?
Kommentit (90)
OULUUN, siellä ja Kemissä on PALJON sinkkuja, joten panoja olis tarjolla jopa puiston ja torien puskissa.
Valitsisin Helsingin. Mistä olitkaan kotoisin, missä läheisesi asuvat? Itselleni se kyllä merkitsee paljon eli lähelle läheisiä mielellään.
Ap, joko olet muuttanut? Minkä kaupungin valitsit?
Olen asunut kaikissa kolmessa ja dadaa – nykyään asun Tampereella, enkä vaihtaisi pois! Ainoastaan Turkuun voisin täältä muuttaa. Pohjoiseen ei metriäkään, ja Tsadissa asuminen on liian kallista.
Vierailija kirjoitti:
Ap, joko olet muuttanut? Minkä kaupungin valitsit?
Muutin hetkeksi Ouluun ja nyt asun ulkomailla. :)
Oulussa tosiaan bussit kulkevat kaupungin alueella + ,Kempele & Oulunsalo, kauemmas (abt. 30km) kehyskuntiin yhteydet ovat harvemmat, klo 18 jälkeen ei kulje kuin taksi.
Ei todellakaan ole 70% lestadiolaisia, ellet johonkin remontti-tai rakennusfirmaan ole töihin tulossa , nuo alat ovat sen heimon hallussa.
Kylmempihän ilmasto toki on kuin Tre- Hki, kesät valoisia talvella mereltä käy kylmä tuuli keskustassa, joka on Pohjanlahden rannassa.
Oulussa asun nyt, Tampereelle voisin muuttaa, Helsinkiin en todellakaan halua. Ouluun olen jo aika kyllästynyt, olen asunut täällä vuodesta 2004.
Miksi edes harkitsisin Oulua tai Tamperetta? Tampereella on narkomaaneja sekä kommunisteja ja Oulussa synkkää sekä narkomaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu, koska asuminen halpaa ainakin toistaiseksi. Oulussa pärjää taloudellisesti paremmin jos jää työttömäksi jossain vaiheessa.
En ole koskaan ollut työtän enkä ole nytkään, vaikka työtä tarjotaan kolmesta eri kaupungista.
Mikä ala?
T. Lapset pitäisi kouluttaa
Et voi päättää asioita lastesi puolesta. Keskity omaan elämääsi ja anna lastesi tehdä uravalintansa ihan itse.
vantaalla on paratiisi koska siellä on niten yksinäisiä sinkkumiehiä