Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä neli-viisikymppinen sinkkumies?

Vierailija
13.10.2019 |

Olen kolmikymppinen nainen, ja olen alkanut tässä vaiheessa vähitellen tiedostaa ja hyväksyä sen tosiasian, että tykkään itseäni 10-20 vuotta vanhemmista miehistä. Vientiä olisi about itseni ikäisten keskuudessa, mutta ongelmaksi vaan näkyy muodostuvan, että noita neli-viiskykymppisiä sinkkumiehiä ei löydy mistään. Useimmat täyspäiset, omillaan toimeentulevat ja itsestään huolehtivat yksilöt ovat onnellisesti avioliitossa. Juopot ja sohvaperunat ei kiinnosta. Ylipäätään kun Tinderissä pistää ikähaitarin alarajaksi 45 niin ne äijät on isommassakin kaupungissa äkkiä selattu. Golfiako tässä pitää ihmisen ryhtyä pelaamaan?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin itseäni 11 vuotta vanhemman miehen Tinderistä. Mies oli tosin vaativa: halusi sporttisen, hoikan, nätin, seksuaalisen ja mukavan, itseään 10 vuotta nuoremman naisen. Mies itse ei ollut komea mutta oli kyllä mukava mutta nirso.

Ollaan yhdessä ja menee hyvin. Mies myöntänyt itselleni, että sai itseään ”tasokkaamman naisen” mutta minulla oli taas kriteereinä muut kuin ulkonäköasiat. Miehen luotettavuus, kunnollisiuus ja elämässä menestyminen oli itselleni tärkeää.

Meitä yhdistää sama huumorintaju, ja luonteet. Mies tosin naisten suhteen hyvin ulkonäkökeskeinen, itselleni tämä ei niin tärkeää.

Vierailija
42/42 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vajaa nelikymppinen mies.

Eli vihervasuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi