Mistä neli-viisikymppinen sinkkumies?
Olen kolmikymppinen nainen, ja olen alkanut tässä vaiheessa vähitellen tiedostaa ja hyväksyä sen tosiasian, että tykkään itseäni 10-20 vuotta vanhemmista miehistä. Vientiä olisi about itseni ikäisten keskuudessa, mutta ongelmaksi vaan näkyy muodostuvan, että noita neli-viiskykymppisiä sinkkumiehiä ei löydy mistään. Useimmat täyspäiset, omillaan toimeentulevat ja itsestään huolehtivat yksilöt ovat onnellisesti avioliitossa. Juopot ja sohvaperunat ei kiinnosta. Ylipäätään kun Tinderissä pistää ikähaitarin alarajaksi 45 niin ne äijät on isommassakin kaupungissa äkkiä selattu. Golfiako tässä pitää ihmisen ryhtyä pelaamaan?
Kommentit (42)
Tinderistä löytyy.
Hyvillä nelikymppisillä miehillä on paljon vientiä. Se on sitten eri asia onko niillä hyvillä kiinnostusta sinuun. Pelkkä ikä ei riitä.
Voi AP, tuon ikäisiä , vapaita miehiä on Suomi pullollaan. Ei kun verkot vesille.Ton ikäiset miehet ilmoittautuu jonossa nuoremmalle naiselle. Ihmettelen kyllä, että miksi haluat vanhemman miehen, koska ikäisessäkin on paljon enemmän miehiä vapaana, kuin naisia, ja lisäksi tuon ikäiset, mitä haet ovat kyllä valitettavasti aika huonossa kunnossa (fyysisesti ja psyykkisesti) ja eivät oikein enää jaksa mitään. Itsevpäödyin eron jälkeen 10 vuotta nuorempaan mieheen, kun kokeilin deittailla ikäisiäni (+40 ) miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytyy.
Hyvillä nelikymppisillä miehillä on paljon vientiä. Se on sitten eri asia onko niillä hyvillä kiinnostusta sinuun. Pelkkä ikä ei riitä.
Sori, mutta ei ole tasokkaita +40 miehiä Tinderissä, kokemusta on. Pillunvonkujia ja elähtäneitä.....suosittelen oman ikäistä miestä tai nuorempaa. Nelikymppiset miehet ovat....noh sanotaanko vaikka jo väsähtäneitä ja katkeroituneita, et jaksaisi kauan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kiinnostaisi minuakin. Olen nelikymppinen, ja etsin noin viisikymppistä miestä.
Varattuja monet. Ja ne ketkä eivät ole, eivät välttämättä etsi seuraa. Luulevat kai että suhde rajoittaa elämää...Asia on niin että mies on onnellinen kaksi kertaa elämässään.
Ensimmäisen kerran saadessaan naisen ja veneen ja toisen kerran päästessään niistä eroon.
"Saadessaan" naisen ja veneen....
Joo. Pysy jatkossakin sinkkuna
Nainen on onnellisin mennessään naimisiin ja lapsistaan. Aina ja ikuisesti onnellinen lapsistaan.... en ihmettele, että olet eronnut
Jaa "Lapsiperheessä vierailu on tehokkain ehkäisykeino. ;)
https://www.vauva.fi/keskustelu/3573240/lapsiperheessa-vierailu-tehokka…
Vierailija kirjoitti:
Voi AP, tuon ikäisiä , vapaita miehiä on Suomi pullollaan. Ei kun verkot vesille.Ton ikäiset miehet ilmoittautuu jonossa nuoremmalle naiselle. Ihmettelen kyllä, että miksi haluat vanhemman miehen, koska ikäisessäkin on paljon enemmän miehiä vapaana, kuin naisia, ja lisäksi tuon ikäiset, mitä haet ovat kyllä valitettavasti aika huonossa kunnossa (fyysisesti ja psyykkisesti) ja eivät oikein enää jaksa mitään. Itsevpäödyin eron jälkeen 10 vuotta nuorempaan mieheen, kun kokeilin deittailla ikäisiäni (+40 ) miehiä.
No kaikki tyylillään. Hienoa, että jätät nuo varttuneemmat minulle.
ap
täällä ois yksi 44v sinkkumies.pitkä,hoikka ja töissäkäyvä.ongelmana vaan se että kun en nuorempana naisille kelvannut,niin en kyllä tässä iässäkään ala mtn vakieukkoja katseleen :D panokaverit on sit oma lukunsa ;)
Täällähän minä kuten aina. Edelleen tule juttelemaan rohkeasti kun näet. En ole tinderissä tai missään muussakaan seuranhakupalvelussa.
Joopa joo, hirmu uskottava -kolmekymppinen nainen, joka etsii +20 vuotta vanhempaa miestä?
Paistaa kilometrien päähän, että jonkun höpisen tms kirjoittama teksti. Huono yritys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytyy.
Sori, mutta ei ole tasokkaita +40 miehiä Tinderissä, kokemusta on. Pillunvonkujia ja elähtäneitä.....suosittelen oman ikäistä miestä tai nuorempaa. Nelikymppiset miehet ovat....noh sanotaanko vaikka jo väsähtäneitä ja katkeroituneita, et jaksaisi kauan
Ei ole kysyntä ja tarjonta kohdannut.
Joo, siis iik. Olen kolmekymppinen nainen , ja pöksyt kostuu setämiehistä, varsinkin tämmöisestä "menestyneistä ja sporttisista, joita tämä palsta on pullollaan.Miksi ne ei oo Tinderissä, punttisalilla tms, vaan ainoastaan täällä iik.
Taas pitää mennä pokkarit vaihtamaan , kun pelkkä ajatuskin sporttisesta, menestyksestä setämiehistä nousi mieleeni
Vierailija kirjoitti:
täällä ois yksi 44v sinkkumies.pitkä,hoikka ja töissäkäyvä.ongelmana vaan se että kun en nuorempana naisille kelvannut,niin en kyllä tässä iässäkään ala mtn vakieukkoja katseleen :D panokaverit on sit oma lukunsa ;)
Miksi ihmeessä naine haluaisi 44vuotiasn ja vielä hoikan miehen vakipanoksi?!?!?
Jos vaihtoehtona on jopa -20 vuotta nuorempi lihaksikas ja sporttinen ja komea vakipano?
No ei miksikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naine haluaisi 44vuotiasn ja vielä hoikan miehen vakipanoksi?!?!?
Jos vaihtoehtona on jopa -20 vuotta nuorempi lihaksikas ja sporttinen ja komea vakipano?
No ei miksikään
No kun ei ne lihaksikkaat ja komeat parikymppiset kelpuuta kaikkia naisia vakipanoiksi.
Täällä yksi!
Paitsi että olen kolmekymppinen..... ja varattu..... ja nainen.....
Mut haittaakse?
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on menestyneet elämässä, niin eivät ole vapaana. Surullinen tosiasia.
Kannattaa suosiolla katsella niitä 30 v.
Ei pidä välttämättä paikkaansa. Minä jätin menestyneen uraohjuksen, josta joku varmasti löytää hyvän miehen vielä jos samanlaiset ajatukset ja arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on menestyneet elämässä, niin eivät ole vapaana. Surullinen tosiasia.
Kannattaa suosiolla katsella niitä 30 v.
Ei pidä välttämättä paikkaansa. Minä jätin menestyneen uraohjuksen, josta joku varmasti löytää hyvän miehen vielä jos samanlaiset ajatukset ja arvot.
Menestyminen elämässä on eri asia kuin menestyminen TYÖelämässä.
Löysin Tinderistä. Parikymmentä vuotta ikäaeroa. M48
Ap.. Outoa ettet ole löytänyt noita tuon ikäisiä tasokkaita miehiä. Onko sussa jotain mikä ei vedä puoleensa? Ainakin ikäsi puolesta vetäisit tasokkaita miehiä pilvin pimein... Kun oon sua vanhempi ja noita on riittänyt ja omani löysin jo muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytyy.
Ikis olet tosi nolo.
Niin ja väsähtänyt ja katkeroitunut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä haettiin niitä tasokkaita miehiä
Riippumatta siitä onko ap nainen voin vastata että aika vaikeaksi olen tehnyt sen löytymisen kun viihdyn sinkkuna enkä käy baareissa tai tinderöi. Ehkä ne perinteiset harraste, työ ja opiskelu voi olla ihan hyvä vaihtoehto sopivan löytymiselle.