Mistä neli-viisikymppinen sinkkumies?
Olen kolmikymppinen nainen, ja olen alkanut tässä vaiheessa vähitellen tiedostaa ja hyväksyä sen tosiasian, että tykkään itseäni 10-20 vuotta vanhemmista miehistä. Vientiä olisi about itseni ikäisten keskuudessa, mutta ongelmaksi vaan näkyy muodostuvan, että noita neli-viiskykymppisiä sinkkumiehiä ei löydy mistään. Useimmat täyspäiset, omillaan toimeentulevat ja itsestään huolehtivat yksilöt ovat onnellisesti avioliitossa. Juopot ja sohvaperunat ei kiinnosta. Ylipäätään kun Tinderissä pistää ikähaitarin alarajaksi 45 niin ne äijät on isommassakin kaupungissa äkkiä selattu. Golfiako tässä pitää ihmisen ryhtyä pelaamaan?
Kommentit (42)
Täällähän minä olen. En pelaa golfia mutta kalastan ja kuntoilen en ole sohapottukaan
Kaikki miehet ei ehkä etsi noin paljon nuorempaa.
Hopeakettu on keksinyt uuden lähestymistavan vanha mies nuori nainen - teemaan.
Jos ne on menestyneet elämässä, niin eivät ole vapaana. Surullinen tosiasia.
Kannattaa suosiolla katsella niitä 30 v.
Tinder on väärä paikka. Vain luuserit ovat siellä.
Hopeaketuista valkoisissa nahkahousuissaan tapellaan 20-vuotiaitten naisten keskuudessa! Naa-naa-naa!
Sama kiinnostaisi minuakin. Olen nelikymppinen, ja etsin noin viisikymppistä miestä.
Varattuja monet. Ja ne ketkä eivät ole, eivät välttämättä etsi seuraa. Luulevat kai että suhde rajoittaa elämää...
Siis mistä niitä 40-50v miehiä löytää? Ei kai tässä kukaan mitään 60+ hopeanäätää ole etsimässä
Vierailija kirjoitti:
Sama kiinnostaisi minuakin. Olen nelikymppinen, ja etsin noin viisikymppistä miestä.
Varattuja monet. Ja ne ketkä eivät ole, eivät välttämättä etsi seuraa. Luulevat kai että suhde rajoittaa elämää...
Asia on niin että mies on onnellinen kaksi kertaa elämässään.
Ensimmäisen kerran saadessaan naisen ja veneen ja toisen kerran päästessään niistä eroon.
Taas tästä samasta aiheesta ketju nyt vaan muka naisen kirjoittamana
Olen täällä kotona ja yritän saada viemäriä auki.
Ei vielä onnistunut joten keitän nakkeja ja kohta uusi satsi viemäriraetta ränniin.
Joo, siis, iik.Mä ole 20- vuotias nainen ja Himoitsen +55 vuotiasta setämiestä, kuten kaikki ikäiseni nuoret naiset.Meidän ihnnekumppani on papoaikäinen ukkeli
en vahingossakaan tinderiin. Mutta toisaalta ei jaksa oikein suhteet enää kiinnostaa.
Voi AP, mene s24 , se on pullollaan ton ikäisiä sinkkumiehiä, jotka ovat etsineet naista pitkään. Laita semmoinen tissivako-tlrröhuuli kuva vielä, niin saat taatusti 100 vastausta ton ikäviltä miehiltä ympäri Suomen. Sitten vaan alat valkkaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuja monet. Ja ne ketkä eivät ole, eivät välttämättä etsi seuraa. Luulevat kai että suhde rajoittaa elämää...Asia on niin että mies on onnellinen kaksi kertaa elämässään.
Ensimmäisen kerran saadessaan naisen ja veneen ja toisen kerran päästessään niistä eroon.
Nainen on onnellisin sinkkuna, eli jos olet miehestä päässyt eroon, niin älä missään ihmeessä aloita uutta suhdetta.
Nimim eronnut 2 vuotta sitten 45 vuotias nainen ja harmittelin, kun en tehnyt asiaa aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuja monet. Ja ne ketkä eivät ole, eivät välttämättä etsi seuraa. Luulevat kai että suhde rajoittaa elämää...Asia on niin että mies on onnellinen kaksi kertaa elämässään.
"Saadessaan" naisen ja veneen....
Joo. Pysy jatkossakin sinkkuna
Nainen on onnellisin mennessään naimisiin ja lapsistaan. Aina ja ikuisesti onnellinen lapsistaan.... en ihmettele, että olet eronnut
Tähän minäkin haluaisin tietää vastauksen.