Onko kellään teistä kokemusta siitä, ettei miehestä ole kuulunut moneen päivään?
Kuulitteko miehestä enää, millainen suhde teillä oli, mikä oli syynä ettei miehestä kuulunut ja miten juttu lopulta päättyi?
Tässä itse odottanut 5 päivää miehen yhteydenottoa. Ensimmäinen kerta kun tapailukumppani tekee näin. Aina aiemmin olen saanut selvennyksen jos mies on tullut siihen tulokseen, ettei halua enää tapailla. Odottavan aika on pitkä, siksi tässä odotellessa olisi kiva kuulla muiden tarinoita aiheesta!
Kommentit (18)
Laita viesti että nähdäänkö vielä vai oliko tää tässä. Ihan turha kärvistellä.
Mikset sinä voi vain laittaa viestiä? Ehkä mies ei halua vaikuttaa yli-innokkaalta.
Sinullako ei ole mitään yhteydenottovälineitä tai miehen yhteystietoja vai onko sinua kielletty ehdottomasti ottamasta yhteyttä? Miten luulet tämän tilanteen selviävän sillä, että spekuloit nettifoorumeilla?
En voi käsittää näität tyyppejä.
Mies varmaan siellä samaan aikaan ajattelee että no, eipä muijaa kiinnostanut kun ei ota yhteyttä, no ei muuta kuin uutta koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällaista viestiä, hyvänen aika. Tämä on ripustautumista ja ajaa miehen vain loitommalle.
Ap, laita miehelle itse viestiä, jos sinulle tulee jotain asiaa. Ihan normaalisti. Ei tarvitse odotella että mieheltä tulee jotain ensin. Mitä mukavampi viestisi on sävyltään, sitä todennäköisemmin mies siihen vastaa. Sitten keskityt miettimään muita asioita.
Jos vastaus edelleen viipyy, päätä missä ajassa siirryt elämässä eteenpäin jos viestiä ei edelleenkään tule. Kun tuo aika tulee täyteen, ala hakea uutta seuraa. Sitten jos mieheltä tulee parin kuukauden päästä vaivihkaa yhteydenotto, voit kertoa hänelle että tulkitsit suhteenne päättyneen kun yhteydenpito loppui, ja toivottaa miehelle hyvää loppuelämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällaista viestiä, hyvänen aika. Tämä on ripustautumista ja ajaa miehen vain loitommalle.
Ap, laita miehelle itse viestiä, jos sinulle tulee jotain asiaa. Ihan normaalisti. Ei tarvitse odotella että mieheltä tulee jotain ensin. Mitä mukavampi viestisi on sävyltään, sitä todennäköisemmin mies siihen vastaa. Sitten keskityt miettimään muita asioita.
Jos vastaus edelleen viipyy, päätä missä ajassa siirryt elämässä eteenpäin jos viestiä ei edelleenkään tule. Kun tuo aika tulee täyteen, ala hakea uutta seuraa. Sitten jos mieheltä tulee parin kuukauden päästä vaivihkaa yhteydenotto, voit kertoa hänelle että tulkitsit suhteenne päättyneen kun yhteydenpito loppui, ja toivottaa miehelle hyvää loppuelämää.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä voi vain laittaa viestiä? Ehkä mies ei halua vaikuttaa yli-innokkaalta.
Olen laittanut viestin mutta ei ole vastannut. Viestistä on siis kulunut 5 päivää. -ap
Alkoholistit, narkit, rikolliset, narsistit, psykot. Ne on sellaisia kun elää omaan tahtiinsa ja pitää yhteyttä vain silloin kun voi käyttää jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut viestin mutta ei ole vastannut. Viestistä on siis kulunut 5 päivää. -ap
Siinä tapauksessa parasta varmaan unohtaa mies. Ghostaaminen on ruma tapa mutta voit ottaa sen viestinä ettei miestä kiinnosta jatkaa. Se on joko tämä tai mies makaa tiedottomana teholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan oli sitten siinä :( Jos ei ole joutunut sairaalaan tajuttomana, olisi ihan varmasti tuossa ajassa vastannut jotakin, jos olisi vastaamassa eli jatkamassa kanssasi.
Et laita mitään viestiä tuommoselle perseelle.
Ohi on. Ei auta kuin uutta etsiä. Mitään legitiimiä syytä noihin "katoamisiin" ei ole kuin, että ei naposta riittävästi. Olet saanut vastauksesi tässä hiljaisuudessa. Kuten niin moni muukin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oli roikottava ja alistava narsisti.
Juokse.
Komppi. Sama kokemus.
Exäni katosi mun ja lasten elämästä aina pitkille lomille. Oli kaikki viikonloput poissa. Tätä showta kesti kaksi vuotta. Ja ero oli selvä.
No mun miesystävä ei kyllä vastaa välillä moneen päivään. Aluksi pidettiin yhteyttä päivittäin, mutta kun ihan ensi tutustumisvaihe oli ohi niin tauot alkoi pidentyä. Ekan kerran kun tuli tuollainen 5 päivän tauko ettei hän vastannut niin kyllä mä ihan saletti olin että juttu oli siinä ja aloin jo surutyötäkin tekemään.
Sitten hän kuitenkin jossain vaiheessa aina ottaa yhteyttä ihan kuin mitään taukoa ei olisi ollutkaan. Nyt ollaan oltu jo vuosia yhdessä, enkä enää jaksa välittää tästä vaikka välillä tietty ihmettelen ja saatan huhuilla perään jos ei vastausta kuulu (harvemmin kuitenkin).
En jaksa miettiä että kyse olisi jostain pettämisestä, koska tiedän miten kiireinen mies on silloin kun emme näe ja hän on myös yh, jonka on vaikea irtautua kotoa. Toki tuosta tulee olo, ettei mies välitä minusta mutta sitten kuitenkin hän tekee paljon sellaista joka osoittaa toisin. Olen vaan tullut siihen tulokseen, että kaikki eivät osoita välittämistä viestien paljoudella. Voisin myös epäillä hänellä jonkinlaista as-piirteisyyttä, koska hän on monesti aivan pihalla siitä miten ihmisten välillä jonkinlaiset kirjoittamattomat käyttäytymissäännöt menevät, vaikka käytöksen kultaisen kirjan on varmaan opetellut ulkoa.
Ja mä rakastan häntä joka tapauksessa, joten annan hänen viestitellä omalla tyylillään valittamatta ja painostamatta.
Up