Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietoinen vähäinen some näkyvyys

Vierailija
13.10.2019 |

Onko muita samanlaisia?
Kuvaani ei löydy netistä. Jos olen somessa tai muualla netissä, olen valeprofiililla. Jotku harvat tietävät valeprofiilini. Muuten stalkkailen ja olen mukana. Jos pitää kirjautua, teen sen valehtemalla tietojani (jos kyse ei ole viranomaisasiasta).
Nautin kun harhautan googlea ynnä muuta ja minulle valikoituu aivan vääränlaisia mainoksia. Viimeksikin hääpukua! Hah hah. Ei todellakaan tarvetta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ilot sinulla.

Vierailija
2/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen viettää aikaa tavallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut samanlainen. Mietin joskus Facebookiin liittymistä. Sitten hoksasin, että pian minulla on siellä kaverina sekä pomoni ja alaisiani. Olin varma, että vielä koittaa päivä, kun kännipäissäni avaudun jostain asiasta sopimattomasti ja seuraukset saattaisivat olla epämiellyttäviä. Niinpä päätin pitää ihmisiin yhteyttä muilla tavoilla.

Vierailija
4/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala agentiksi.

Vierailija
5/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy kuvia netistä.

Vierailija
6/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei näy juurikaan somessa, kun en halua olla siellä. Ei tulisi mieleenkään jotain valeprofiileja tehdä. En ole facessa, instassa, snäpissä jne, koska ei kiinnosta ne jutut. Ei kiinnosta muiden kuvat, eikä kiinnosta jakaa keskinkertaista nelikymppisen elämääni koko kansalle. Aavee riittää.

Vierailija
7/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ei-narsistinen ihminen välttää somenäkyvyttä.

Vierailija
8/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on FB tili jota käytän vain yhteydenpitoon ulkomailla asuviin ystäviin. Yksityisyysasetukset on maksimaaliset enkä hyväksy kaveripyyntöjä oikeastaan enää keneltäkään.

Instagramissa olen aktiivinen mutta ihan väärällä nimellä. Kukaan ei voi löytää minua sieltä. Käytän Instaa lähinnä harrastukseen liittyvissä asioissa ja seuraan samaa harrastavia, seuraajia minulla on yli tuhat. Omasta naamastani en ole sinnekään ottanut yhtään kuvaa.

Vierailija
9/9 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet edellä kävijä