Lasteni äidin luona wc-pönttö ei vedä ja hänen ulosteensa lilluvat pöntössä. Yök!
Käyn siellä säännöllisesti, sillä valvon että hän todella pesee lapset säännöllisesti. Hän sanoo aina kun menen pesemään lapsia kylppäriin, että vessa ei sitten vedä. Ilmeisesti hän ei tilaa huoltomiestä ollenkaan, kun joka kerta pöntössä on ihan järkyttävät pökäleet ja hirveä haju.
Kerran yksi tuttu lapsiperhe tuli kylästä, samalla kun olin menossa kylään. Kysyin tältä äidiltä että onko teidän vieraillessakin ollut vessa tukossa ja kuulemma oli joka kerta. Hän ei ollut pystynyt tyhjentämään lasten pottia pönttöön kun kävivät vessassa.
Voiko olla mahdollista ettei hän tilaa ollenkaan huoltoa vessalle? Minua ainakin hävittäisi, jos omat ulosteet tervehtii vessassa vieraita
Kommentit (22)
Mitä jos auttaisit ja tilaat sen huotomiehen?
Se pönttöhän pursuaa yli jo, jos viikkokausia on ollut vetämättä 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos auttaisit ja tilaat sen huotomiehen?
Voisin kyllä, mutta aikuisen ihmisen täytyy hoitaa tällaiset asiat itse. Autan jo tarpeeksi pesemällä lapset, kun hän kuitenkin muuten "unohtaa"
Ap
"valvon että hän todella pesee lapset säännöllisesti. Hän sanoo aina kun menen pesemään lapsia"
Päätä nyt ihan ensin, kumpi ne lapset pesee.
Olet varmaan sen kirjoittelijan mies tai sivupersoona, joka kysyi aiemmin, missä voisi käydä vessassa lastensa isän tullessa käymään tms. Juttuun liittyi jotain, mitä hän ei halunnut täällä paljastaa 😁
Onko elämänhallinta muuten millä tasolla?
Vessan saa usein auki tiskiainetabletti-kuuma vesi -kikalla ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Onko elämänhallinta muuten millä tasolla?
Vessan saa usein auki tiskiainetabletti-kuuma vesi -kikalla ihan itse.
No aikamoisella tasolla. Olen monta kertaa lasuun ilmoittanut ja päiväkodilta myös, että lapset ovat likaisia. Siksi heidät käynkin pesemässä. En vaan haluaisi tuijotella exäni ulosteita joka kerta. Ap
Tuollaisella naisella täytyy olla mt-ongelmia. Onko hän kykenevä edes huolehtimaan lapsista? Tuollaiset naiset, jotka ovat vähän kuin eläimiä tuon kakan kanssa, niin täytyy vain ihmetellä.
Muutenkin mielestäni naisen pitäisi pitää hyvin salassa kaikki kakkaan liittyvä. Jos näen tai haistan naisessa jotain kakkaan liittyvää, niin en vaan voi pitää naista enää naisena. Naisen vaan ei kuulu tehdä kakkaa, eikä piereä, eikä haista kakalle, tai se on välitön turn-off. Naisten kannattaisi tsempata tässä asiassa, jos haluavat parisuhteidensa kukoistavan.
No sitten varmaan tulee kysymykseen huoltajuudesta keskustelu, jos lasten perusasioita on yhtään rempallaan. Sä voit niistä lapsista huolehtia omassa kodissas myös, ei heitä pidä mennä äidin luokse paapomaan. Sua käytetään hyväksi tässä.
Palstamiehellä on ollut vaimo.
Palstamies huolehtii lapsistaan.
En koskaan kuvitellut lukevani mitään noin hätkähdyttävää Aihe vapaalta.
Palstamies kirjoittaa eritteistä -teksti tuntuu tutummalta.
Ne lapset ei sit kaki ollenkaan, kerta vaan exän pökäleet pöntössä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ne lapset ei sit kaki ollenkaan, kerta vaan exän pökäleet pöntössä 🤔
No heillä se tulee aika usein vaippaan. Ja kyllä on niin isot jätökset, että niistä huomaa että on aikuisen ihmisen.
Elämä palstamiehenä - tai -jonnena - on varmaan häkellyttävää.
Laita ensi kerralla kiva pöntöstä tänne ja myös exäsi naamankuva/profiili jostain. Johan alkaa huolehtimaan, kun alkaa nolottaa.
Vaikka minua kyllä nimittäisi jo tuossa vaiheessa, kun vieraat käy ihmetteleen pökäleitä?
Pöntössä kuitenkin vain yks pökäle, eli se vetää siinä välillä? Luultavasti exä vaan valehtelee, ettei toimi ja sun kiusalla jättää aina haisevan vastalauseen, kun olet tulossa 😆
Noloa. Itse ehkä sanoisin tuossa tilanteessa että vessa ei ole ollenkaan käytössä