Ärsyttää kun jengi postaa instaan jotain kuvia syksyisistä puista.
Ärsyttää kun joka toinen kuva on tyyliin ”ihanan värikäs syksy” kommentilla varustettu. Miksi hehkuttaa kuolevaa luontoa?!
Rumaa kun suurin osa puista on kelta-ruskeita ja näyttävät puolikuolleilta.
Joo en tykkää syksystä ollenkaan. Luonto kuolee, sataa, on pimeetä ja kylmää.
Kommentit (30)
Mahtavaa, että ihmiset nauttivat luonnosta ja neljästä vuodenajasta.
Kuolee? Eivät ne puut siitä kuole, että lehdet putoavat.
Mietipä niitä omia tunteitasi, sen kautta opit itsestäsi jotain mitä et vielä tiedä tai hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Olet esteettisesti rajoittunut
En todellakaan ole...kelta-ruskea puu ei oo esteettisyyttä nähnytkään.
Ap
No onhan se kurjaa että syksy ja pimeä tulee mutta on ne puut silti kauniita. Mitä niiden sitten pitäisi postata, duckface-selfieitä vai?
Onneksi en seuraa instoja. Yksi murhe vähemmän. 😊
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, että ihmiset nauttivat luonnosta ja neljästä vuodenajasta.
Ja yleensäkin näkevät kauneutta ympärillään, kaikki eivät arjessaan siihen pysty. Mennään pipo pitkällä ja vasta lomalla, kaukana siitä omasta ympäristöstä ehditään katsoa ja ihmetellä.
Ei mullekaan välity näistä yhtään mitään.
Katson luonnon kauneutta luonnossa. Otan ehkä itselleni joskus kuvan, mutten kuvittele että ne muita kiinnostaisivat.
Sitten on vielä nämä kummalliset: on otettu kuva viinilasista? Juu... mitä nää oikein ajattelee.
Voisiko sellainen tyyppi tulla tänne kertomaan, että miksi postaa pihapuustaan, pasta-annoksestaan, viinilasillisestaan kuvia instaan, faceen tai ihan mihin tahansa.
Miksi?
syksy on kaunis parempi kun joku kesä hyi kesä on tosi ruma
Ap:ta taitaa ärsyttää ihan kaikki mitä muut tekevät.
ei luonto kuole, vaipuu lepoon herätäkseen taas keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Katson luonnon kauneutta luonnossa. Otan ehkä itselleni joskus kuvan, mutten kuvittele että ne muita kiinnostaisivat.
Sitten on vielä nämä kummalliset: on otettu kuva viinilasista? Juu... mitä nää oikein ajattelee.
Voisiko sellainen tyyppi tulla tänne kertomaan, että miksi postaa pihapuustaan, pasta-annoksestaan, viinilasillisestaan kuvia instaan, faceen tai ihan mihin tahansa.
Miksi?
No aika vähän instassa ja fb:ssä on mitään erityisen oivaltavaa sisältöä. Miksi ylipäätään postata yhtään mitään, kun kaikki on oikeastaan nähty?
niin silikonityrkkytissit ja kumiankkahuulet ovat paljon esteettisemmät....
On kaunista, kun ihmisen syntinen luonto kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Se on yksityiskohta. Mä olen ihan ammattilaisvalokokuvaaja ja jos mut tilataan kuvaamaan vaikka jotain tapahtumaa, niin kyllä siellä on joukossa myös niitä yksityiskohdista otettuja kuvia.
Pidän myös muiden viinilasikuvista, jos ne on sommiteltu hyvin ja teknisestikin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole...kelta-ruskea puu ei oo esteettisyyttä nähnytkään.
Ap
Oletpas. Olet todennäköisesti masentunut.
Onko niitä kuvia pakko katsoa, jos ei miellytä?
Insta on mua itseäni varten. Laitan sinne kuvia mitkä miellyttää mun omaa silmää. Aivan sama tykkääkö seuraajat. Seuraan itse vain kiinnostavia kanavia/henkilöitä. Kuoleva luonto voi olla ja onkin kaunis. Kaskettu pelto voi olla kaunis. Dramaattisen kaunis. Kaiken ei tarvitse olla kiiltokuvaa ja ihanaa ja valkoista.