Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta tuhosi mielenterveyteni

Vierailija
12.10.2019 |

Yksinäisenä äitinä olen yrittänyt päästä ”juttelemaan” ihmisten kanssa. Nyt tilanne on se, että olen luultavasti romahtanut henkisesti. Esimerkiksi kun olen aloittanut keskusteluja on niihin tullut ilkeitä kommentteja, niin ne on jäänyt painamaan. Ihmisten ilkeys ja jyrkkyys tuntuu niin pahalta. Nyt ahdistaa enkä saa nukuttua ja pelkään ihmisiä. Esim kaupassa käynti on vaikeaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suosittelen etsimään Redditistä itseäsi kiinnostavia aihealueita. Siellä on paljon keskustelualueita, joissa moderointi on todella tiukkaa ja trollit pysyvät poissa, tai ainakin trolliviestit poistetaan hyvin nopeasti. Siellä viestit menevät myös piiloon näkyviltä, jos niihin tulee paljon miinusääniä muilta foorumin käyttäjiltä. Se on kätevää - itse en koskaan klikkaa niitä miinustettuja viestejä edes auki, joten en näe millaista törkyä sinne on suollettu.

Kun opettelet pitämään huolta hyvinvoinnistasi, et tunne enää tarvetta käydä lukemassa kaikenlaista roskaa huonoilta palstoilta, joissa moderointi ei toimi.

Vierailija
22/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi se rikkoo ja sitten tekee vahvaksi. Oikeassa elämässä ihmiset on paaaaljon kusipäisempiä ja hirveämpiä kuin täällä, joten ota kevyenä sparrina tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä kirjoittelevat oikeasti tosissaan ajatuksiensa kanssa. Jotenkin hirvittää jos tosielämän ihmisetkin on näin hulluja. Tähän palstaan jää jotenkin helposti koukkuun. Monesti suututtaa palstailijoiden mielipiteet ja olisihan minulla parempaakin tekemistä. Silti tulee lueskeltua näitä sairaita juttuja. Pitäisi lopettaa ennen kuin muutun itsekin av-hörhöksi. Viimeistään sitten pitää lopettaa kun keksii jonkin nimimerkin itselleen, jolla kirjoittelee harva se päivä ja jonka kaikki av-palstailijat tunnistaa.

Vierailija
24/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. Tämä palsta taitaa valitettavasti antaa oikean kuvan nykyajan ihmisistä.

Viestisi on aito ja koskettava. Älä anna ilkeyksien mennä tunteisiin, kirjoittajat eivät tiedä kuka olet, eivät tunne sinua.

Itselläni on tapa, että yritän olla vastavoima. Pyrin kirjoittamaan ystävällisesti. Meille monille tämä kirjoittelu on syystä tai toisesta päivän harvoja sosiaalisia kontakteja.

Meitä on monia, jotka toivomme sinulle hyvää tämän viestisi luettuamme! ❤️

Vierailija
25/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi se rikkoo ja sitten tekee vahvaksi. Oikeassa elämässä ihmiset on paaaaljon kusipäisempiä ja hirveämpiä kuin täällä, joten ota kevyenä sparrina tämä.

Tähän tarkoitukseen minäkin olen itse käyttänyt palstaa. Mutta siinä vaiheessa, kun alkaa tuntua, että kaikki kanssaihmiset ovat samanlaisia kuin palstan pahimmat päänaukojat, on aika laittaa av selaimesta kiinni.

Vierailija
26/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tiedetään ketä kirjoittajat ovat ja julkaistaan kuvasi ja uhataankin tappamisella ja kotikyyläämisellä. Kaikki on totta.

Vierailija
27/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tiedetään ketä kirjoittajat ovat ja julkaistaan kuvasi ja uhataankin tappamisella ja kotikyyläämisellä. Kaikki on totta.[/quote

Mitä tarkoittaa?Julkaistaan?

Vierailija
28/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun elämässäni ei ole yhtäkään ihmistä, joka olisi lähellekään niin sekaisin ja katala kuin osa tämän palstan keskusteljoista. Harmillista että sinulla on käynyt noin huono tuuri, että joudut oikeassakin elämässäsi näitä sietämään. Minä kiitän onneani siitä, että pääsen heistä heti eroon kun napsautan läppärin kannen kiinni.

Vierailija
29/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun elämässäni ei ole yhtäkään ihmistä, joka olisi lähellekään niin sekaisin ja katala kuin osa tämän palstan keskusteljoista. Harmillista että sinulla on käynyt noin huono tuuri, että joudut oikeassakin elämässäsi näitä sietämään. Minä kiitän onneani siitä, että pääsen heistä heti eroon kun napsautan läppärin kannen kiinni.

Ei välttämättä henkilökohtaisessa elämässä, mutta tietyissä ammateissa saa kyllä kuraa niskaansa. eri

Vierailija
30/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kannata herkkien ihmisten olla.

Vierailija
31/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samoja kokemuksia ja jostain syystä myös eräällä toisella äideille tarkoitelulla viestialustalla sama homma. Jostain syystä ihmisten paha olo tuntuu pakkautuvan aina nimenomaan äitejen ja lapsien ympärille ja niihin liittyviin juttuihin. Siitä voi päätellä että näillä ilkeilijöillä on vaan todella rikkinäinen lapsuus tai ovat muuten vain kateellisia ja katkeria siitä mitä muilla on ja haluavat pilata sitä haukkumalla äitejä kaikesta mahdollisesta ja saada ihan normaalot ihmiset tuntemaan itsensä huonoiksi ja yhteiskunnan roskaksi.

Vierailija
32/38 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta on tullut politiikkaa, vastakkainasettelu on läsnä 24/7

Vierailija
33/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä ei ole tällaisia ihmisiä. Tämä on trollaajien pelikenttä.

Vierailija
34/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

some on saatanasta

Vierailija
35/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitkohan kela:sta vähintään 7 vuoden terapian, veronmaksajien rahoilla?

Vierailija
37/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita tinderistä juttuseuraa.

Vierailija
38/38 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös herkkä ihminen ja nämä ilkeät kommentit tekee usein pahaa. En ymmärrä miten löytyy näin paljon ihmisiä jotka haluavat vain tuottaa toiselle pahan mielen. En sentäs lopullisesti ahdistu, mutta joskus jää painamaan. Tsemppiä sinulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän