Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaa tähän viestiin kolmella sanalla, kirjoitan niistä eroottisen novellin

Vierailija
12.10.2019 |

Eli esimerkkivastaus:

Helsinki mummo nakki

Niin teen eroottisen novellin, jossa käytän näitä sanoja. Lyhyen pätkän koska aika.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persehiki, feministi, nahkahanskamies

Vierailija
42/43 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

And here we go again:

Potkaisin raivokkaasti luokkahuoneen seinää. Oli perjantai ennen syyslomaa, kello 12.15 ja viimeinenkin oppilas oli juuri poistunut luokasta. Olin lyhyt mutta muodokas Marimekon taskumekkoon pukeutuva luokanopettaja, joka monien kollegojen tapaan turhautui työstään. Olin ajatellut, että syysloman kunniaksi lapset voisivat vaikka keksiä palindromeja, mutta lapsethan eivät olleet muistaneet edes saippuakauppiasta. Lysähdin itkien ja äärimmäisen turhautuneena seinää vasten.

Sitten luokan ovi avautui. Sieltä tuli harjoittelussa oleva komea nuori luokanopettajaopiskelija. Poika käveli hänen luokseen ja istuutui hänen viereensä.

-No, miten meni tunti?

-Oppilaat eivät muistaneet yhtään palindromia. Eivät edes sitä, että saippuakauppias on palindromi!

-Voisikohan tämä piristää?

Harjoittelija vetäisi esille todella suuren ja paksun elim ensä. Kiltti luokanopettaja punastui, mutta muistaessaan oman miehensä olevan äärimmäisen geneerinen kiltti mies hän suostui se ksiin. Hän veti taskumekon yltään ja alkoi selostaa pojalle villeimpiä fant asioitaan, joihin sisältyi muun muassa hyppynaruja, kuulakärkikyniä ja tomaattivoileipä. Poika alkoi jostain syystä nauraa ja laittoi pe niksensä pois.

-Hyi vit tu tää on vaa Challenge instasta et pitää ettii joku Vi tun ruma muija ja kysyy et pannaaks ja sit kuvata se ja laittaa instaan emmääny oikeesti tollasta nus sis on mulla tyttöystäväkin!

Luokanopettaja veti äkkiä taskumekon takaisin yllensä, mutta antoi pojalle kuitenkin sähköpostiosoitteensa,käskien tätä laittamaan sinne niin monta Di ckpiciä kuin poika keksisi palindromeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko nää jo😕?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi