Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ihan oikein sulle senkin seksiaddikti !" Lastenohjelma, Prätkähiiret Marsista 90-luvulta. Miten ihmeessä tuota on voitu esittää?

Vierailija
12.10.2019 |

Apua :D

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskushan komediakin oli tällaista. Ennen yhtään persua muuten.

Onko muuten myös tummaihoiset persut siis rasisteja itselleen? Tai venäläinen, kiinalainen yms.

Eiköhän vassarit se rasistisin puolue ole.

Vierailija
42/58 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova sarja muuten mutta vähän tylsää kun joka jakso loppuu Leipäjuuston talon tuhoutumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvanahka oli kovin pahis 💪

Mutanttikin oli hauska.

Vierailija
44/58 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja joka synnytti tuhat furrya.

Vierailija
45/58 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikermice from Arse. Buahaha!

Vierailija
46/58 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Santtu näyttää hyvältä kahleissa"

Vierailija
47/58 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://areena.yle.fi/audio/1-62029542 Ääninäyttelijät muistelevat sarjan tekoa.

Vierailija
48/58 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.radiocity.fi/uutiset/viihde/a-221620

Uusi versio sarjasta tulossa. Millaista lie kielenkäyttö nykyaikana :D

Vierailija
49/58 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kiesus, kakarana tää oli huippusarja, eipä tullut kuitenkaan sarjasta hoettua muualla kuin "Hanat auki!" joka mukaällötti mutsia. XD Mutta noi muut hokemat ei jäänyt mieleen, vasta paljon myöhemmin ne näin Wikipediasta ja huvitti, että miten mä oon tätä saanut katsoa (oon vuosimallia -89 nainen...). Mutta vissi on se, että taannoin piirretyt oli lastenviihdettä, jos telkkarista tuli piirrettyjä, ne saattoi antaa lapsille katseltavaksi, koska ei ajateltu, että piirretyt ei automaattisesti ole pikkulasten juttu, niitä voi kohdentaa kenelle tahansa. Mutta Prätkähiiret sai siunauksen, koska se ei pelottanut eikä otettu muita hokemia kuin "Hanat auki" käyttöön. En ole ihan varma, oliko porukat kuulolla, kun tuli vähän roisimpaa tekstiä Prätkähiirten puolella (ei siis mun tai kenenkään muun sanomana), mutta jos oli, asian kai annettiin olla, koska niistä ei tehty hokemia tai lähdetty kysymään, mitä äsken sanottu tarkoitti. Kaveri ihan tosissaan oli räkänokkana kysynyt äidiltään, mikä dildo on XD

Tosin Prätkähiirissä oli aikoinaan romukulttuuria (tämän totesin myöhemmin vanhoista lastenlehdistä), mikä harmitti aikuisia (ainakin mun muistaakseni) vasta Pokémonin myötä, en muista, että olisi nostettu älläkkää siitä, miten Prätkähiiret on tuotteistettu, olihan niistä ainakin ostovideokasetteja  ja leluja. Prätkähiiristä oli ainoastaan yksi videonauha katseltavissa, mihin oli nauhoitettu töllön jaksoja. Serkuilleni olin kateellisuudesta vihreänä kun näillä ostokasetteja oli. Niistä leluista sain tosiaan tietää vasta vanhoja lehtiä selaillessa.

Onneksi nyt on saatavilla päivämäärät, milloin sarjaa on Suomessa esitetty, totesinpahan ettei mulla Prätkähiiri-kausi ollut pitkäikäinen: sarjaa alettiin esittämään 1994, mä sain otuksista tarpeekseni joskus syksyllä 1995, kevääseen 1996 mennessä, sen muistan että mitta täyttyi eskariaikana. En tiedä miksi, yhtäkkiä vain ei kiinnostanut. Prätkähiiret kun tuli uudestaan joskus 2000-luvun puolivälissä, muistin toki, että se kiinnosti, penskana, mutta en alkanut uudestaan katsomaan, en siis tiedä, oliko sitten uusia jaksoja, pahimmillaan uudelleen dubattu, vai uusi sarja.

Vierailija
50/58 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se varjoankka-sarja, jossa saapasjalkaisella häijyllä oli romanityylinen ulosanti.

Vierailija
51/58 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nukke knatterton. Katsokaa you tuesta. Isätkin viihtyivät silloin tv:n ääressä.

Vierailija
52/58 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs nukke knatterton. Katsokaa you tuesta. Isätkin viihtyivät silloin tv:n ääressä.

Vierailija
53/58 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukke= nikke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kroppia naisilla siinä.

Vierailija
54/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinskin ääninäyttelijä Pepe Aaltonen näköjään kuollut.

Vierailija
55/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinskin ääninäyttelijä Pepe Aaltonen näköjään kuollut.

Ei kun Laaksonen.

Vierailija
56/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petroolipesty paviaani! 

Vierailija
57/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>Prätkiä

>Räjähdyksiä

>Pahiksien turpaan vetämistä

>Sähkökitaramusaa

>Lopetuksena räjähtävä tripla-brofist

Yrittäkääpä ihan tosissaan löytää kovempaa introa millekään pikkupoikien ohjelmalle.

No eihän se ole pikkupoikien ohjelma, K12.

Kyllä minä ainakin katsoin tuota ihan pikkutyttönä, alle 6-vuotiaana. Tykkäsin, vaikka enpä varmaan paljoa tajunnut. 

Vierailija
58/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ysäri oli ihmiskunnan historian siisteintä aikaa olla poikalapsi. Jokainen pojille suunnattu lastenohjelma ja lelumainos oli pelkkää vi*un kitarasooloa, aurinkolaseja ja väärinpäin käännettyjä lippiksiä. Nykypäivän aseksuaaleista, sukupuolisensitiiveistä, täysin hajuttomista ja mauttomista ohjelmista ei ollut tietoakaan, vaan Prätkähiiret pamautti motskareilla seinän läpi ja hevimetalli pauhasi. Oli Zorro, Katuhait ja Power Rangers. Ympäristötietoisuus ei ollut mitään löysäranteiden ilmastoahdistusta, vaan Kapteeni Planeetta veti vi*tu pataan jos roskasit. Kaikki oli niin vi*un siistiä että dinosauruksillakin piti olla lasertykit ja surffilaudat

Olisinpa vielä lapsi ysärillä, minttuvesselin kanssa lauantaiaamuna valmiina ottamaan vastaan yliannostuksen kaikkea siistiä ja coolia"

Ehkä samaistuttavin kommentti mikä on ylilaudalla tullut vastaan :D