Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi luoja! kyllä 3 alle 2 vuotiasta on ihan liikaa yhdelle ihmiselle..

Vierailija
01.06.2006 |

miten ihminen voi olla näin VÄSYNYT? tai no, paremminkin henkisesti uupunut..

huoh, nämä kiukkupäivät on niin raskaita että joskus sitä miettii että eikö todellakaan näillä ole palautusoikeutta, edes päiväksi.

kohtalotovereita?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen irtisanonut itseni, joten loppu on tulossa. En jaksa enää ja ne on vaan 10 tuntia/pv mun hoidossa.

Koita kestää, rauhallisesti vaan joka päivä, kyllä se siitä helpottuu kun lapsesi kasvaa!

Vierailija
2/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, onko siis kaksoset oma valinta? kerros viisaana, että miten niitä kaksosia tehdään?

4, kiitos ainoasta järkevästä kommentista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi näitä päiviä on vaan harvoin..

ja onneksi lapset nukkuu!

ap

Vierailija
4/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan. Onneks lapset kasvavat. Välillä on vain päiviä, jolloin ei mikään onnistu ja muksut tinttaavat jne... Mutta ovat ne niin ihania, kun nukkuvat:)

Vierailija
5/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisäksi omia, oletko pph?

Vierailija
6/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla jatkuvasti pelaamassa tai viemässä kaverille. Asioilla on puolensa ja kääntöpuolensa.. = )

tv: kaden lapsen äiti, lapsilla ikäeroa yli 4v...

Vierailija
7/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään, mitä aivottomuutta!!!!!

Vierailija
8/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi alle 3-vuotiasta (1,5 v ikäerolla), ja välillä tuntuu, etten näidenkään kanssa meinaa selvitä päivästä hengissä. Saati sitten jos lapsia olisikin kolme...

Kyllä se siitä, ja kuten joku jo sanoikin, niin jonkun ajan päästä lapset viihdyttävät toisiaan, ja saat tehdä omia juttuja ja levätä ihan rauhassa. Vaikka tiedän kyllä, että joinain päivinä tuo " kyllä se siitä" ei paljon lohduta. ;)

Vierailija
9/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas myötätunto kukkii..tottakai se on oma valinta tehdä niitä lapsia, mutta kyllä se silti on välillä raskasta. Ja silloin pitää valittaa eikä kätkeä kiukkua sisäänsä! Jaksamisia!

Vierailija
10/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvaa niin nopeasti ettei uskoisikaan.

T. *kuopuskin menee kohta kouluun*

Vierailija
11/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko joku superäiti joka ei ikinä tunnusta väsyvänsä?

vai muuten vaan idiootti?

ja joo, tiesin että kerralla lapsia voi tulla vaikka neljä, mutta kyllä lähes kaikki raskaudet ovat yksösraskauksia.

joten yhteen ihmiset mielessään varautuvat.

kiitos, saat huonon päivän vielä huonommaksi. olisit vielä haukkunut huonoksi äidiksi, niin päiväni olisi täydellinen!

ap

ja kiitoksia kaikille ihanille kannustajille, onneksi noita ääliöitä (12) ei ole montaa..

Vierailija
12/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan omasta tahdostani hankkinut lapset pienellä ikäerolla (1v7kk) ja olen superonnellinen ihanista terveistä lapsistani. SILTI minulla on mielestäni oikeus valittaa tätä äitiyden raskautta, silloin kun minulla on paha olla ja väsyttää. Miksi ei saisi valittaa? Miksi pitäisi kätkeä tuska sisäänsä? Mulla tulee ainakin tosi puhdistautunut olo kun saan jollekin muulle mammakaverille valittaa kuinka raskasta noiden pienten kanssa on. Silti en ikinä heistä luopuisi enkä toisin valitsisi! Jokaisella on oikeus olla joskus väsynyt, väsyä voi ilman lapsiakin, saako silloin valittaa? Tottakai. Sitä varten ystävät ja muut ihmiset on että kaikenlaiset tunteet voi jakaa.

Vierailija
13/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset syntyivät 1,5 vuoden ikäerolla ja olin ihan poikki. Olin väsynyt niin henkisesti kuin fyysisestikin ja lapsia oli sentään vain kaksi. Esikoinen oli älyttömän mustasukkainen vauvasta, mutta onneksi vauva oli suhteellisen helppo puolivuotiaaksi asti. Sitten tuli hampaita ja seuraavan kerran vauva nukkui kunnolla vasta 2-vuotiaana. Lapsen isä ei osallistunut lasten hoitoon lainkaan ja erottiin nuorimman ollessa 2-vuotias.

No, nyt lapset ovat 3 ja 4-vuotiaat ja pääsee jo tosi helpolla! TAppelevat toki kausittain kovastikin, mutta toisaalta saattavat leikkiä tosi pitkänkin ajan keskenään, eikä minun tarvitse kuin välillä käydä katsomassa, että kaikki on hyvin. Usko pois, kyllä se vielä helpottaa! Omalta osaltani tämä on jälkiviisautta, mutta vaadi itsellesi apua ja edes hieman vapaa-aikaa (tyyliin käy edes puolen tunnin juoksulenkillä pari kertaa viikossa). Tsemppiä!

Vierailija
14/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo, lapsilla on isä, joka hoitaa aina kun on kotona. mutta oletkos ääliö kuullut, että joillain isillä on työpaikka? ja jotkut isit viettävät siellä 8 tuntia päivässä? ja ehkä ylitöitä?

hae ammattiapua, oikeesti. sulla on selvästi jotain pahoja ongelmia kun yrität väkisin saada muutkin maahan kanssasi.

Vierailija
15/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kannustus tekee hyvää, valaa uskoa että tästä selviää hengissä!

kaikki lapseni ovat rakkaudella tehtyjä ja toivottuja, mutta kyllä vaan silti joskus tuntuu että voisi käyttää palautusoikeutta. edes yhdeksi päiväksi..:)

ap

Vierailija
16/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla ikäeroa 1,5v ja nyt lapset 3v ja 1,5v. Olen niin totaalisen väsynyt tuohon jatkuvaan tappeluun. koko ajan pitäisi saada se sama lelu, toinen keksii itselleen leikin niin eikö toisen pidä mennä siihen sähläämään... jokaisesta asiasta keksivät tappelun aihetta

Vierailija
17/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamisia, kyllä se helpottaa meillä molemmilla..:)

ap

Vierailija
18/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilleen. Tuo lasten samanikäisyys kääntyy vielä eduksi, tulet huomaamaan. Jaksamisia!

Vierailija
19/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on " vain" kaksoset, ikää 2,5 vuotta ja välillä palaa hihat totaalisesti. Karmea uhmaikä!!!

Vierailija
20/21 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksoset oli tosin jo 2 v 1 kk kun kolmonen syntyi. Siinä on tosiaan kyllä yhdelle ihmiselle aivan liikaa. Mä en kyllä jaksa yhtään kuunnella yhden lapsen vanhempien rutinoita. Miten voi olla rankkaa jos on yksi? Ei käsitä. Onneks mulle ei kukaan kavereistakaan kyllä valittele mitään, sen verran suhteellisuudentajua niillä...

Että lohduttajaksi ei minusta ole, mutta valituskaverin saat :) Enkä kyllä käsitä miten tästä " voittajana" selviää, kai sitä päivä kerrallaan on mentävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme