Tinder-mies katosi, hän ei lisännyt minua whatsapissa vaikka itse sitä ehdotti?
Teen kärpäsestä härkäsen, mutta harmittaa kun mies vaikutti kiinnostavalta.
Juteltiin tinderissä, mies ehdotti tapaamista. Vastasin myöntävästi, ja mies ehdotti että siirrytäänkö whatsappiin keskustelemaan. Annoin puhelinnumeroni miehelle. Tämän jälkeen mies poisti minut tinder-matcheistaan eikä ole ottanut minuun yhteyttä whatsapissa.
Katsoin monta kertaa, että laitoin numeroni kyllä varmasti oikein. Onkohan mies ottanut numeroni väärin vahingossa ylös? Vai tuliko katumapäälle? Hän ITSE ehdotti tapaamista ja whatsappiin siirtymistä.
:(
Kommentit (16)
Löysi sinua kiinnostavamman, näinkin voi käydä
Vierailija kirjoitti:
Löysi sinua kiinnostavamman, näinkin voi käydä
Tuokin olisi parempi vaihtoehto kuin se, että hän haluaisi ottaa yhteyttä mutta otti numeroni vahingossa väärin ylös. Uskotteko että on käynyt niin, että mies haluaisi ottaa yhteyttä mutta otti numeroni väärin ylös?
ap
Näkeekö sen jostain, ettei ole lisännyt wa:ssa?
Mulla yks mies katosi matcheistä ja tuli hetken päästä uudestaan vastaan. Meistä tuli uudestaan "pari" ja kysyin, että miks poisti mut viimeksi. Sanoi, että Tinder välillä itsekseen hukkaa pareja. En kyllä ihan usko tuohon, jos nyt totta puhutaan, mut jos onkin totta..? Toinen tällä viikolla just sanoi, että mun viestit ei tule perille. Näkyy, että olis viesti tullut, mutta ei näy mitään tekstiä. Eli ehkä se Tinder voi olla epäluotettava? Sit vielä yks vaihtoehto mitä ei ole sanottu. Mulla joskus miehen kuva whatsapissa oli niin turn off, että koko juttu jäi siihen. Lisäsin numeron, avasin whatsapin, näin kuvan, mietin jonkin aikaa ja en laittanut viestiä. Vähän tylyä, ja tuskin sulla näin, mut esimerkkinä lähinnä, että noin alussa fiilis vaan menee niin pienestä, että turha jäädä niitä pohtimaan. Jos kyseessä on vahinko/TIndrin moka niin mies tulee vastaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yks mies katosi matcheistä ja tuli hetken päästä uudestaan vastaan. Meistä tuli uudestaan "pari" ja kysyin, että miks poisti mut viimeksi. Sanoi, että Tinder välillä itsekseen hukkaa pareja. En kyllä ihan usko tuohon, jos nyt totta puhutaan, mut jos onkin totta..? Toinen tällä viikolla just sanoi, että mun viestit ei tule perille. Näkyy, että olis viesti tullut, mutta ei näy mitään tekstiä. Eli ehkä se Tinder voi olla epäluotettava? Sit vielä yks vaihtoehto mitä ei ole sanottu. Mulla joskus miehen kuva whatsapissa oli niin turn off, että koko juttu jäi siihen. Lisäsin numeron, avasin whatsapin, näin kuvan, mietin jonkin aikaa ja en laittanut viestiä. Vähän tylyä, ja tuskin sulla näin, mut esimerkkinä lähinnä, että noin alussa fiilis vaan menee niin pienestä, että turha jäädä niitä pohtimaan. Jos kyseessä on vahinko/TIndrin moka niin mies tulee vastaan vielä.
Annoin numeroni, ja mies kiitti saatuaan sen, eli siis sai kyllä numeroni. Ja minulla on whatsapissa sama kuva kuin tinderissä, joten ei voi siitäkään olla kyse että olisi pettynyt kuvaan.
ap
Olit liian helppo, siis epätoivoinen eli jäit varalle. Mies ottaa yhteyttä ehkä myöhemmin kun mitään muuta ei tinderistä löydy ja keksii jonkun meriselityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin numeroni, ja mies kiitti saatuaan sen, eli siis sai kyllä numeroni. Ja minulla on whatsapissa sama kuva kuin tinderissä, joten ei voi siitäkään olla kyse että olisi pettynyt kuvaan.
ap
Koska tää sitten tapahtui? Yleensä olen itse tuossa tilanteessa laittanut viestiä heti, vaikka vaan moi tms, että yhteys aukeaa, mut jos mies laittaa viestiä myöhemmin? Tosi outoa kyllä tuossa vaiheessa vaan kadota. Entä mitä tietoja sun numerolla tulee? Miehetkin stalkkaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Koska tää sitten tapahtui? Yleensä olen itse tuossa tilanteessa laittanut viestiä heti, vaikka vaan moi tms, että yhteys aukeaa, mut jos mies laittaa viestiä myöhemmin? Tosi outoa kyllä tuossa vaiheessa vaan kadota. Entä mitä tietoja sun numerolla tulee? Miehetkin stalkkaa. :D
Tämä tapahtui eilen illalla. Oli puhetta että tänään lauantaina illalla voitaisiin tavata. Tiedoillani ei tule netistä mitään negatiivista tietoa. Jäi kyllä tosi outo ja kummallinen olo. Ja vähän paha mielikin tuli tuommoisesta katoamisesta nimenomaan tuossa vaiheessa!
ap
Minä en ikinä anna ensin numeroani vaan pyydän ensin miehen numeron. Tai yleensä pyydän ensin viestitellä sähköpostilla.
Vierailija kirjoitti:
Olit liian helppo, siis epätoivoinen eli jäit varalle. Mies ottaa yhteyttä ehkä myöhemmin kun mitään muuta ei tinderistä löydy ja keksii jonkun meriselityksen.
Jos mies haluaisi maksimoida mahdollisuutensa, niin hänen nimenomaan olisi kannattanut avata se whatsapp-yhteys, olisi paremmat mahdollisuudet saada ap tapaamiseen myöhemmin! Tuollaisesta katoamisesta tulee vaan huono fiilis.
Mies luultavasti kopioinut numeron vahingossa väärin. :( Kohtalo puuttui peliin...
Jos miehellä ei ollut aikomustakaan tavata kanssani, miksi hän pyysi numeroani?????
ap
Olit yksi kymmenistä ja unohduit jo.
Tuli kummallinen olo ja harmittaa. Mitä jos hän haluaisi ottaa yhteyttä mutta onkin ottanut numeroni väärin ylös? Ja mikä kiire hänellä oli heti välittömästi numeroni saatuaan poistaa minut tinder-mätcheistään...
ap