Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva meteli yläkerrasta, eikö ole mitään konstia saada olla omassa kodissaan rauhassa?

Vierailija
01.06.2006 |

Siis onko todella pakko kuunnella joka päivä, koko ajan jatkuvaa kopinaa ja meteliä?? Miksi joillakin perheillä on sellainen oikeus häiritä naapureitten elämää?

Jos minä alkaisin pitää samanlaista mekkalaa, olis minut jo häädetty, mutta kun naapurin mekkalan aiheuttaa aikuisten lisäksi lapset niin sehän on sallittua! Se on niin väärin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meiltä varmaan myös meteliä kuuluu. On kaksi aikuista, 3 alle 4-vuotiasta lasta ja koira vielä kaupan päälle. Kerrostalossa asutaan toiseksi ylimmässä kerroksessa ja ihan kunnollisia ihmisiä ollaan, asunto on omistusasunto jne. elämisen äänille ei vaan voi mitään. osta omakotitalo.

Vierailija
2/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se pitänyt jo tässä vaiheessa tietää tämä av:n taso..

Onneksi teillä on kaikki hyvin ja asutte omakotitalossa, siellähän se autuus on.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senpä takia en itse asukaan kerrostalossa vaan rivaripäädyssä (naapurina eläkeläiset) okt ois tietty haaveena, mutta mies ei halua...

Vierailija
4/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä aivan samaa mieltä kuin yllä olevat omakotitaloasujatkin! minkäs sille voi jos naapurit ovat eloisampaa sakkia kuin mihin olet tottunut? vain omakotitalossa voit olla varma ettei kukaan, ainakaan ilman sinun lupaasi, tule mekastamaan.

Vierailija
5/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin kestän normaalit asumisen äänet, lähteehän ääntä meidänkin perheestä. Mutta minun mielestäni pattereiden takominen ei ole normaalia asumisen ääntä. Jos minä takoisin pattereita, takuulla olisi muutama varoitus jo tullut, mutta kun naapurin kakarat sitä tekee niin sehän on normaalia. VAikka ääni on ihan sama.

On se hienoo että te olette niin täydellisiä, ettei koskaan mene hermo naapurin ääntelyyn, vaikkei kerrostalossa olekaan pakko asua.

Mutta enpä kiusaa teitä täydellisiä ihmisiä minun pikku murheillani enempää, kun eihän tällä palstalla saa valittaa mistään, ei myöskään kehua mitään, eikä myöskään kommentoida mitään/ketään asiallisesti.

Kysynpähän vaan mitä varten tämä palsta on?

Meni aiheen vierestä mutta paskat siitä, menköön

ap

Vierailija
6/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän. Ikävää, että naapurin lapset takovat pattereita. Voisitko sanoa heidän vanhemmilleen, että se häiritsee. Ei meillä ainakaan muksut saa pattereita takoa.

2

Vierailija
7/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen järkevä aikuinen ihminen kerrostaloon muuttaessaan suunnilleen osaa varautua siihen että joskus naapurista kuuluu ääniä, joskus enemmän ja joskus vähemmän..... Mä oon ainakin sitä mieltä että jos ei kestä sitä, niin turha sitten asua kerrostalossa ja isännöitsijällehän aina voi valittaa jos sellasta aihetta on.

Vierailija
8/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minä naiivina ajattelin että joku täällä uskoisi etten turhasta valita, vaan ihan asiasta.

ap

Vierailija
9/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettu on heille suoraan ja myöskin isännöitisjälle. MUTTA vastaus on molemmilta, lapset on lapsia ja heistä lähtee ääntä! Siis johtopäätös on että lapset saa tehdä mitä haluavat ja muitten on se kestettävä.

Hyvät illan jatkot teille kaikille

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi