Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset arvostavat niin paljon sosiaalisuutta?

Vierailija
11.10.2019 |

Olen selvin päin melko hiljainen, mutta tulen humalassa hilpeäksi.

Tuntuu kummalliselta, että selvin päin olevatkin naiset rupeavat lähestymään minua kotibileissä, kun saan viinaa ja rupean nauramaan ja hihittelemään.

Kun istun nousuhumalassa sohvalla ja naureskelen, naiset rupeavat lähestymään. Selvin päin tällaista ei tapahdu koskaan.

Mikä siinä miehen sosiaalisuudessa vetoaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh

Vierailija
22/23 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken alku ja juuri on luonnon pyrkimys siihen ettei synnyttänyt nainen hylkää lastaan ojanpenkalle ja lähde menemään. Siksi ihmisellä on kaikenlaista tunne-elämää ja kommunikaatiota eikä vain istuta tuppisuuna syömisen ja panemisen välissä. Samoin ne lapsetkin tarvitsee sitten isän joka pystyy aina silloin tällöin ilmaisemaan jotain, eli tosiassa aika usein.

Mun isä oli maailman puheliain ihminen eikä se ilmaissut koskaan yhtään mitään. Puhui silkkaa tyhjää aina. Eli miesten kohdalla olet väärässä jos luulet miehen sosiaalisuuden tukevan biologista ihmiskunnan jatkumista. Mun käsitys on että ne hiljaiset isät on turvallisempia ja vakaampia ja välittää enemmän ja rehellisempiä ja itse asiassa myös avoimempia. Ei tyhjän puhuminen ole avoimuutta.

Naisten kohdalla ehkä olet oikeassa. Mun äiti oli hiljainen ja se hylkäsi lapsensa ojanpenkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi