Mitä te muut yksinäiset naiset teette tänään?
Vinkkejä kaipaan, taas yksi yksinäinen viikonloppu edessä.
Kommentit (63)
Katson telkkaria. Tahtoisin kaikkea muuta kuin olla yksin, mutta aina ei saa mitä haluaa.
Mä ajattelin kohta katsoa vähän sarjoja telkkarista ja syödä karkkia. Ehkä voisin myös vielä tiskata tänään, mutta toisaalta haluan istua tunnelmallisen pimeässä ja vain polttaa kynttilöitä. Ehkä myös myöhemmin luen vielä jotain (tai kuuntelen äänikirjaa) ja menen ajoissa nukkumaan. Huomenna aion käydä lenkillä, pestä pyykkiä ja opiskella.
Juon punkkua, syön suklaata, katson Rakkautta Vain Netflixistä. Murehdin pakkeja, yksinäisyyttäni, läheisen sairautta ja väliin itkeä vollotan
Syön snäksei ja juon pepsiä ja odotan että vain elämää alkais.Niin ja kirjoittelen miesten kanssa treffipalstalla.
Olen yksin mutten yksinäinen. Katselen telkkua ja juon pari olutta. Samalla seksiviestittelen viime viikonlopun panon kanssa, nyt on kuumaa! :)
N28
Haluaisin olla miehen kanssa jota rakastan mutta tunne ei taida olla molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön snäksei ja juon pepsiä ja odotan että vain elämää alkais.Niin ja kirjoittelen miesten kanssa treffipalstalla.
Muista että on sitten rehellistä lähettää itsestään tuore kuva eikä mitään -20kg kuvaa kul.likaruselliajoiltasi.
Anteeksi mutta en ymmärtänyt tuota loppua.
Mökkeilyä teinin kanssa, just tulin saunasta bjs kohta pelaan salaa tinderiä.
Töitten jälkeen tein hyvää ruokaa, kohta elokuviin (yksin) ja leffan jälkeen kotiin saunaan ja nukkumaan. Huomenna aamukahvi pitkän kaavan kautta, kunnon lenkki koiran kanssa ja mutka salilla. Illalla kokataan ystävien kanssa. Sunnuntaille ei erikoista. Rentoutumista kirjan kanssa ja valmistautumista työviikkoon :)
Kävin parin tunnin lenkillä koiran kaa, viestittelen parin kaverimiehen kaa niitä näitä, menossa suihkuun, sitten siideri ja telkkua.. Tyypillinen ilta tää, parisuhdetta toivoisin, mutta tapailukumppani kylmeni, onpa tosi yllätys, pysyykö kukaan mies nykyään 3 kk pidempään kuvioissa :D
Tytär lähti juuri isälleen. Tänään en tee muuta kuin katson tv:tä, luen ja otan pari lasia viiniä. Huomenna sitten perusteellinen siivous, pyykin pesua ym. Sunnuntaina tytär tulee takaisin kotiin ja sitten aletaan yhdessä valmistautua syyslomaan 😍
Siivosin, ulkoilin ja kohta soitan ystävälleni. Huomenna ja sunnuntaina ystävän kanssa kirppikselle myymään .
Kauhea viinan himo... Jos heti lähtis, ehtis vielä alkoon. Mutta kun olin päättänyt olla lopun kuun raittiina...
Uunissa valmistumassa juustokohokas, jonka nautittuani sujahdan kylpyammeeseen viinilasin ja hyvän kirjan kera.
Kaksi huomiota:
1: Suurin osa vastanneista ei ole yksinäisiä (kaverit, kaverimiehet, viime viikonlopun panot, ystävät ym. löytyy)
2: Huolestuttavan moni vetää "lasillisen" viiniä, "pari" olutta tai siideriä.
Moikka :)
Itse siivosin vähän ja sen jälkeen jumppasin. Kohta menen suihkuun ja sitten piirrän jonkin aikaa ja katson/kuuntelen samalla jotain sarjaa. Sit nukkumaan :)