Anteeksi vaan, mutta en voi ymmärtää naisia, jotka eivät käytä hajuvettä!
Itselleni suihkaisu hajuvettä kuuluu jokaisen aamun rutiineihin kuten hampaiden pesu. Ja kyllä hyvä tuoksu kuuluu jokaiselle itsestään huolehtivalle miehellekin!
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Laadukasta hajuvettä ei tarvitse käyttää kuin pisara.
Sen verran, että juuri ja juuri tuoksuu sille, joka tulee hyvin lähelle:Esim. töissä kumartuu katsomaan samaa näyttöruutua.
Muut eivät edes tiedä, että olet käyttänyt hajuvettä.
Juuri näin. Meillä ainakin töissä on montakin henkilöä, jotka tuntuvat aamulla kylpevän hajuvedessä. Koko huone löyhkää henkilön vain käytyä kääntymässä. Suurin osa näistä on miehiä, pari naista myös. En ole edes hajusteherkkä, mutta päätä alkaa särkeä monesti tämmöisen ihmisen läheisyydessä. Itse käytän hajuvesiä yleensä vain juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä, en halua pilata keuhkojani hengittelemällä sellaisia kemikaaleja, joita ei ole pakko käyttää.
Ja ajattelen myöskin muita ihmisiä tässä asiassa, julkisilla kun kuljen joka aamu.Et kai tosissasi kuvittele, että hajuveden "kemikaalit" pilaa keuhkot? Voi pyhä jysäys kuinka ihmiset on nykyään tyhmiä...
Sinun mielestäsi hajuvesien imppaaminen on siis keuhkoille hyväksi?
Poltat varmaan myös tupakkaa, koska "ei mun isällekään ole tullut siitä mitään ja se on polttanut 40 vuotta".
Tietoisku: hajuvettä suihkautetaan iholle, mielellään ranteeseen. Sitä ei ole tarkoitus "impata" pullosta. Enpä ole tullut ajatelleeksikaan, että on ihmisiä, jotka eivät tiedä (ilman käyttöohjetta), kuinka hajuvettä tulee käyttää.
Ja en polta tupakkaa (vaikka se ei tähän aiheeseen liitykään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä, en halua pilata keuhkojani hengittelemällä sellaisia kemikaaleja, joita ei ole pakko käyttää.
Ja ajattelen myöskin muita ihmisiä tässä asiassa, julkisilla kun kuljen joka aamu.Et kai tosissasi kuvittele, että hajuveden "kemikaalit" pilaa keuhkot? Voi pyhä jysäys kuinka ihmiset on nykyään tyhmiä...
Ja suuri osa näistä tuoksumaanikoista on tupakoitsijoita, tai perhe- tai ystäväpiirissä on tupakoitsijoita, mutta tupakka ei sitten missään nimessä pilaa keuhkoja eikä aiheuta keuhko- tai kurkkusyöpää tai keuhkoahtaumatautia. Ei suinkaan! Vain tuoksut! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suuri osa näistä tuoksumaanikoista on tupakoitsijoita, tai perhe- tai ystäväpiirissä on tupakoitsijoita, mutta tupakka ei sitten missään nimessä pilaa keuhkoja eikä aiheuta keuhko- tai kurkkusyöpää tai keuhkoahtaumatautia. Ei suinkaan! Vain tuoksut! :D :D :D
Aivan ja samoin "hajusteyliherkillä" tapaa olla piskejä tupa täynnä, mutta eihän elukoiden hilse tietenkään voi aiheuttaa allergisia oireita...
Kämppikselläni on astma. Ja maailmassa on muuten paljon ihmisiä, jotka eivät siedä hajusteita ja joutuvat sitten kärvistelemään esim. bussissa, kun jonkun mielestä suihkaus hajuvettä on välttämätön.
Lisäksi hajuvedet ovat kalliita luksustuotteita, joita ainakaan minulla ei ole varaa ostaa. Laitan rahani mieluummin sellaiseen "luksukseen" josta saan jotain sisältöä elämään, kuten Netflixiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ja samoin "hajusteyliherkillä" tapaa olla piskejä tupa täynnä, mutta eihän elukoiden hilse tietenkään voi aiheuttaa allergisia oireita...
Koira-allergia ja hajusteyliherkkyys ovat kaksi eri asiaa. En älynnytkään, että on olemassa ihmisiä jotka ei tajua näiden kahden asian eroa?
Ja iso osa hajuvesiä käyttävistä euvät tiedä, että ei kuulu laittaa sitä niin paljon, että sadan metrin päästä haistaa vaan niin vähän, että tuoksu tuntuu vain lähietäisyydellä.
Minä nuuhki mieluummin puhtaalta tuoksuvaa ihmistä, kuin hajuvesipommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en polta tupakkaa, mutta liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut, että itsekin alan olemaan samanlainen. Päivästä toiseen olen nyt juonut heidän kanssa viiniä, kiljua, kaljaa ja oikestaa kaikkea missä on alkoholia, joten olen jo siinä pisteessä, että join tänään puulakkaa korkillisen. Lisäksi minä ja 2 muuta noin 50-vuotiasta spurgua piehtaroimme minun sängyssäni alasti ja levitimme toisemme päälle kylmäpuristettua rypsiöljyä ja siitä hommasta oli järki kaukana... En tiedä miksi tein näin mutta pääni sisällä tuntui, että haluan vaan halata heitä ja pitää hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana käyttää hajuvettä, mutta ajattelen kanssaihmisiä. Työpaikkani on "hajuton", enkä toki halua kiusata muita kaupassa, juhlissa, bussissa, teatterissa jne. Kotona voin tuoksua.
Hajuttomat työpaikat haisevat. Ei se likaa ole, mutta kaikella materialla on hajunsa, ihmisillä, kalusteilla, pinnoilla. Miellyttävä tuoksu on kuin peittävä asuste.
Itse inhoan kemikaalitanttoja. Usein haiseva virtalle! Säälin heitä.
Sellaista diagnoosia kuin "hajusteyliherkkyys" ei edes ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana käyttää hajuvettä, mutta ajattelen kanssaihmisiä. Työpaikkani on "hajuton", enkä toki halua kiusata muita kaupassa, juhlissa, bussissa, teatterissa jne. Kotona voin tuoksua.
Hajuttomat työpaikat haisevat. Ei se likaa ole, mutta kaikella materialla on hajunsa, ihmisillä, kalusteilla, pinnoilla. Miellyttävä tuoksu on kuin peittävä asuste.
Hei juntti. Puhdas ihminen ei haise. Missä
Tunkiosda teidän työntekijät asuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vuosi 2019 ja tyhmempikin ihminen tajuaa, että tupakointi on täysin järjetöntä ja tuhoaa terveyden. Oletko niin vitun heikko, että et pysty vastustamaan tuollaista syöpäkäärylettä ja sosiaalista painostusta?
Lisäksi te tupakoitsijat haisette ihan vitun pahalta ja pilaatte ympärillä olevienkin terveyden.
Ja minä sanon, niin kuin olen sanonut tähänkin asti, että niin kauan minä käytän tuoksuja (tällä hetkellä Paco Rabanne - Olympéa) kuin tässä maassa joudun kärsimään yhdestäkään tupakoitsijasta. Kuten esimerkiksi tänä aamuna bussikatoksessa, vaikka Fölin säännöissä sanoo vältä tupakointia bussikatoksissa - tupakoitsijat ovat niin tollukan tyhmiä, etteivät osaa sääntöjä lukea ja niitä noudattaa??? Mutta tietenkin, jos olisivat älyllä siunattuja, eivät koskaan olisi yököttävää pahettaan edes aloittaneet. Selväähän se on.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista diagnoosia kuin "hajusteyliherkkyys" ei edes ole olemassa.
Ääliö, ne kemikaalit haittaavat monikemikaaliherkistynyttä. Mene muualle pätemään.
En voi suihkauttaa hajuvettä korvan taakse, kaulalle tai dekolteen alueelle enää: iholleni tulee siitä finnejä. Eikä kyse ole halvimmista hajuvesistä.
Kädet on ainoa paikka, tosin tuntuu, että joistain hajuvesistä tulee ihottumaa.
Kemikaaliyliherkkyys voi puhjeta vuosien käytön jälkeen yhtäkkiä. Keho saa vain tarpeekseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä sanon, niin kuin olen sanonut tähänkin asti, että niin kauan minä käytän tuoksuja (tällä hetkellä Paco Rabanne - Olympéa) kuin tässä maassa joudun kärsimään yhdestäkään tupakoitsijasta. Kuten esimerkiksi tänä aamuna bussikatoksessa, vaikka Fölin säännöissä sanoo vältä tupakointia bussikatoksissa - tupakoitsijat ovat niin tollukan tyhmiä, etteivät osaa sääntöjä lukea ja niitä noudattaa??? Mutta tietenkin, jos olisivat älyllä siunattuja, eivät koskaan olisi yököttävää pahettaan edes aloittaneet. Selväähän se on.
Asiaan on helppo ratkaisu: osta oma auto niin ei tarvi kärsiä kenekään tupakan tai muista hajuista bussikatoksessa eikä bussissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellasia ne raukat on. Kannattaa tehä niin kuin minä: jos joku tulee lähelle sauhuttelee, laita sormet kurkkuun ja Oksenna sen sauhuttelijan päälle. Sinullakin on siihen yhtäläinen oikeus kuin sauhuttelijalla tulla luoksesi haisemaan.
Olet täysin vapaa googlettamaan "perfume lungs". Luepa pari tutkimusta huviksesi ja mieti uudestaan, kuka se tyhmä ihminen olikaan.