Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi vaan, mutta en voi ymmärtää naisia, jotka eivät käytä hajuvettä!

Vierailija
11.10.2019 |

Itselleni suihkaisu hajuvettä kuuluu jokaisen aamun rutiineihin kuten hampaiden pesu. Ja kyllä hyvä tuoksu kuuluu jokaiselle itsestään huolehtivalle miehellekin!

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en voisi kuvitella elämää ilman hajuvettä. Jos joskus unohtuisi suihkauttaa kun lähtee ulos, on jotenkin alaston olo. Tosin käytän hajuvettä, vaikka olisin koko päivän kotosallakin. Niinkuin ap sanoi, rutiini kuten hammaspesu.

Vierailija
2/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen ihanan tuoksuisia hajuvesiä mutta menin naimisiin herkkänenäisen miehen kanssa jonka

mielestä kaikki haisivat pahalta. Nykyään käytän kaiken hajustamattomana- dödöt, pyykinpesuaineet,

kosteusvoiteet. Hyvin pärjää näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä, en halua pilata keuhkojani hengittelemällä sellaisia kemikaaleja, joita ei ole pakko käyttää.

Ja ajattelen myöskin muita ihmisiä tässä asiassa, julkisilla kun kuljen joka aamu.

Vierailija
4/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä lateli 18-20 suihkausta edt:tä töihin lähtiessään. En kerta kaikkiaan tajua miten hän sai pitää duuninsa avokonttorissa niinkin pitkään...

Vierailija
5/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni paukahtaa hajuvesistä.

Vierailija
6/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärryskykysi vaikuttaa olevan aika pahasti rajallinen. No, kaikille ei ole kauhalla annettu. Tsemppiä siitä huolimatta. Jokaisen on pärjättävä rajoitteidensa kanssa.

Vierailija
7/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana käyttää hajuvettä, mutta ajattelen kanssaihmisiä. Työpaikkani on "hajuton", enkä toki halua kiusata muita kaupassa, juhlissa, bussissa, teatterissa jne. Kotona voin tuoksua.

Vierailija
8/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergian ja migreenin vuoksi en voi käyttää, niin yksinkertaista se on. Haluaisin kyllä.

Vierailija
9/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä lateli 18-20 suihkausta edt:tä töihin lähtiessään. En kerta kaikkiaan tajua miten hän sai pitää duuninsa avokonttorissa niinkin pitkään...

Niin, jotkut ei vaan osaa sitä hajuvesienkään käyttöä. Omalle ukolleni onneksi tuoksut on melko tärkeitä, pärjää toki ilmankin mutta ostaa kyllä jompaa kumpaa mielituoksuaan kun pääsevät loppumaan. 

Vierailija
10/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun hyvä tuoksusi voi olla toisen mielestä ällöttävä. Lisäksi omaan tuoksuunsa voi tottua niin, että tulee suihkuteltua liikaa ja hajuherkät saavat sitten aivan aitoja oireita.

Vierailija
11/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, en minäkään ymmärrä kelaikiaani; se tuli ihan pyytämättä ja yllättäen.

Onneksi en ole toistaiseksi saanut hajusteyliherkkyyttä tms. Osaatko Ap sanoa mitä minun tulisi tehdä, että voisin sen välttää? Ja entä miten he, joilla sellainen on vosiivat päästä siitä eroon, kun ei se kovasti ilahduta ja tee elämästä ainakaan yhtään mukavampaa... Eikä vähiten siksi, että kaikki eivät aina muista kohtuutta noiden hajusteiden kanssa, vaan uskovat että tuovat ympärilleen iloa kun naapuri korttelissakin tiedetään kuka on taas aamunsa aloittanut hieman taas hajustamalla itseään. 

Vierailija
12/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä, en halua pilata keuhkojani hengittelemällä sellaisia kemikaaleja, joita ei ole pakko käyttää.

Ja ajattelen myöskin muita ihmisiä tässä asiassa, julkisilla kun kuljen joka aamu.

Et kai tosissasi kuvittele, että hajuveden "kemikaalit" pilaa keuhkot? Voi pyhä jysäys kuinka ihmiset on nykyään tyhmiä...

Vierailija
13/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käytän välillä hajuvesiä ja pidän siitä, että ihmiset tuoksuvat hyvältä, mutta monilta unohtuu tässä lajissa _kohtuus_. Ihan liian usein sitä hajuvettä ruiskutetaan sellainen hirveä päänsäryn laukaiseva määrä niin, että haiskahtaa kymmenen metrin päähän. Tuoksumisella ja käryämisellä on vissi ero.

Vierailija
14/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo's et ymmärrä niin mitäpä sitä selittämään. Itse en ole vielä löytänyt yhtäkään hyväntuoksuista hajuvettä.

Vierailija
15/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkistynyt kemiallisille tuoksuille. Pienikin määrä aivastuttaa ja isommasta tujauksesta tulee huono olo ja päänsärky. Olen siis todella kiitollinen kaikille, jotka jättävät sen suihkauksen tekemättä.

Mikään ei ole niin kamalaa kuin joutua bussissa sellaisen viereen, joka on jo turtunut oman hajuvetensä tuoksuun ja ammentaa sitä reilummalla kädellä. Varsinkin, jos sama ihminen vielä polttaa tupakkaa.

Puhdas ihminen puhtaissa vaatteissa tuoksuu hyvältä, ei siihen mitään kemikaalikuorrutusta tarvita.

Ja harvahan taitaa tietää, että hajuvesien tuoksut luodaan muovinpehmentimien ym. avulla, jotka häiritsevät mm. ihmisen hormonitoimintaa. Että semmosta ihanaa "sulotuoksua".

Vierailija
16/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen jotain tästä turhake-palstasta oppinut, niin on todella iso määrä ihmisiä, jotka jaksavat toitottaa sitä, miten he eivät ymmärrä juuri mitään.

Vierailija
17/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako tuoksullinen vartalovoide?

Vierailija
18/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai tosissasi kuvittele, että hajuveden "kemikaalit" pilaa keuhkot? Voi pyhä jysäys kuinka ihmiset on nykyään tyhmiä...

Sinun mielestäsi hajuvesien imppaaminen on siis keuhkoille hyväksi?

Poltat varmaan myös tupakkaa, koska "ei mun isällekään ole tullut siitä mitään ja se on polttanut 40 vuotta".

Vierailija
19/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Kelpaako tuoksullinen vartalovoide?

Mielummin ei.

Vierailija
20/89 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta hajuvettä ei tarvitse käyttää kuin pisara.

Sen verran, että juuri ja juuri tuoksuu sille, joka tulee hyvin lähelle:

Esim. töissä kumartuu katsomaan samaa näyttöruutua.

Muut eivät edes tiedä, että olet käyttänyt hajuvettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi