Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei varoitettu! Alapääni on kauhea, valtava riekaleinen aukko, synnytyksestä 3,5 kuukautta!

Vierailija
11.10.2019 |

En olisi todellakaan ryhtynyt hommaan jos olisin tiennyt.

Kommentit (417)

Vierailija
121/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoltahan se alkuun tuntuu, mutta tilanne paranee kuukausien kuluessa. Itse en edes viitsinyt katsella sinne ekaan puoleen vuoteeen.

Vierailija
122/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh..! Äläs nyt itteesi ota! :)

Se oli mieheni mielipide.. kaikki alapäät nyt vaa ei välttämättä ole samanlaisia niinkuin ei munatkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se alapää ole löysä jo ennen synnytystä, jos on löysä 😳

Mieheni ainakin on aina kehunut alapäätäni kuinka hyvä ja tiukka se on, vaikka olen lapsen pusertanut ulos sieltä! On kehunut alapäätäni kauniiksi, parhaimman tuntoiseksi ikinä ja ihanaksi verrattuna muihin naisiin, jotka eivät ole edes koskaan ennen synnyttäneetkään!

Toki peilillä itse katseltuna se suun aukko alapäätä revittämällä on vähäsen muuttunut synnytyksen jälkeen, mutta näköjään sisältö ei ole eikä alapääni ulkomuoto ole rumemmaksi ole mennyt, jos mieskin on sitä kehunut kuinka kaunis se on, että on muita hirveän näköisiä alapäitä monet nähnyt ;)

Käykö miehesi useinkin vertailukierroksillaan? Kovasti tuntuu aineistoa hällä olevan. Onko oikein kuvien kanssa ja niitä sitten yhdessä ihmettelette?

klo 19:43 | 11.10.2019

Huh..! Äläs nyt itteesi ota! :)

Se oli mieheni mielipide.. kaikki alapäät nyt vaa ei välttämättä ole samanlaisia niinkuin ei miesten munatkaan :) ;)

Vierailija
124/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoi, että minun tussu ei ole muuttunut millään tapaa.

Seksikin parempaa nykyisin.

N 28

😂 Isovittuisten mammojen klassisin valhe ja itsepetos. Ikäänkuin yksikään vähänkään fiksu mies menisi möläyttämään puolisolleen toosan suurentumisesta. Sama juttu kuin paskojen synttärilahjojen kanssa, fiksu mies kehuu niitä aina maasta taivaaseen ja yleensä se menee naiseen täydestä.

Vierailija
125/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiefä kuka siitä olisi voinut varoittaa. Ei mulla ainakaan ole noin.

Neuvolassa aikoinaan kysyin miksei kaikista raskauden ja synnytyksen negatiivisista jutuista kerrota. Terkka sanoi, että ne on niin harvinausia ja aiheuttaisi vaan turhia pelkoja. Itse varauduin kaikkeen mahdolliseen, mutta synnytys meni tosi hyvin ja kohtu palautui nopeasti.

Vierailija
126/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että et ole tiennyt? Lasten saaminen tuhoaa vatsan, tissit, perseen ja pillun. Sitten ne rääkyvät räkänokat tarvitsevat kaiken irtoavan huomion, jatkuvasti saa pelätä etteivät satuta tai tapa itseään, vievät kaikki rahat mitä omistat ja teini-iässä vielä vittuillee päälle. Eiköhän tuo pillun tuhoutuminen ole yksi pienimmistä murheista siis kuitenkin. Tsemppiä.

Ahahhhahhaa kiitos tästä. Tämä on totta. (Vaikka voi olla, että itse tarkoitit sarkasmina.)

Toki voi harhaisesti yrittää suhtautua asioihin positiivisesti, jos sellaiset defenssit auttaa jaksamaan.

Vierailija
127/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin mutta hyvin tuntuu edelleen kelpaavan miehelle.

Entä jos ei kelpaa itselleen?

Vierailija
128/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos piude valtava aukko?

Vierailija
129/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu ja sanottiin vain, että se kuuluu asiaan.

Tuntuu, että en ole enää edes nainen.

Monihan kokee että mitä isompi emätin ja sen aukko, sitä enemmän on nainen ja sitä aikuisempi. Täälläkin sen huomaa.

Vierailija
130/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ehtii vielä palautua :) Muista jumpata lantionpohjanlihaksia, auttaa paljon.

Vierailija
131/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kehunut alapäätäni kauniiksi, parhaimman tuntoiseksi ikinä ja ihanaksi verrattuna muihin naisiin, jotka eivät ole edes koskaan ennen synnyttäneetkään!

Eh, oletteko oikeasti näin v.ajakkeja, vai onko tämä joku p.rovo....

Miehesi tuskin sanoo sinulle, että olet l.öysäpilluinen t.urale, mieti nyt vähän.

Jep.. Naisen epäilyksetkään vieraissa juoksemisesta ei herää, kun muistaa kehua sitä oman naisensa mustaa aukkoa..

Vierailija
132/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh kirjoitti:

OMG.. onneksi itse sain synnyttää sektiolla.

Mutta sulla on kauhea tursuava arpi vatsassa koko lopun elämääsi ja sitä kinnaa ja kutittaa. Pimppa on sentään näkymättömissä, mutta alasti et voi enää näyttäytyä, kun kaikkia oksettaa sun pitkä vatsa-arpi. Ja kohdun seinämä on herkkä repeämään seuraavissa raskauksissa, jos nyt enää onnistutkaan raskautumaan tuon sektion vuoksi, raukka. Tiedän kokemuksesta.

Et sinä oikeasti taida mitään asiasta tietää.

T. 8 kk jälkeen kaunis vatsa ja siisti arpi, tiukasta alavarustuksesta puhumattakaan

Kai sen tiedät, että se synnytys ei alapäätä löystytä vaan raskaus. Ja että sektiolla synnyttäneillä ei edes luonnollinen alapään palautuminen ala.

Ai jaa, ei varmaan vaikuta mihinkään, että pienestä reiästä änkeää vauvan ulos? :D Mielestäni sotii järkeä vastaan ajatella, että se ei venyttäisi paikkoja. Toki jumpalla voi vaikuttaa, mutta kyllä se silti on aika tuhoisaa alapäälle.. Miten muka ei olisi?

Vierailija
133/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä! Mulla toisen lapsen synnytyksen jälkeen oikein ihmeteltiin miten hyvä lantionpohjan lihakset on. En oo huomannut mitään eroa entiseen kun puoli vuotta synnytyksestä.

Mutta olenkin aina treenannut lantiopohjia ja muutenkin, kyllä siinä voi itekin voi tehdä paljon!

Vierailija
134/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mä olen synnyttänyt 3 kertaa ja joitain vaurioita on tullut, mutta vaikea kuvitella että kukaan kuvaisi pim ppiään "valtavaksi aukoksi". Siis oli tapahtunut mitä tahansa niin ei se visuaalisesti NÄYTÄ miltään luolalta kellään. Eikä repaleiseltakaan koska repeymät ommellaan välittömästi. Eli oletkohan ap oikeasti synnyttänyt vaiko trollailemassa?

No valtava ja valtava, tällä nyt varmaan tarkoitetaan sitä että se on sellainen avonainen, ammottava aukko entisen pienen reiän sijaan. Repaleinen todellakin voi olla koska monikaan kätilö ei ole mikään mestariompelija, varsinkaan siinä tilanteessa. Itselläni ainakin on ommeltu ihan päin peetä, yhdessä kohtaa sojottaa joku riekale ja välilihaan on jäänyt aukko. Ja nämä tulleet jo yli 10 vuotta sitten joten ei muutu kummemmaksi. 

Vierailija
135/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh kirjoitti:

Mutta sulla on kauhea tursuava arpi vatsassa koko lopun elämääsi ja sitä kinnaa ja kutittaa. Pimppa on sentään näkymättömissä, mutta alasti et voi enää näyttäytyä, kun kaikkia oksettaa sun pitkä vatsa-arpi. Ja kohdun seinämä on herkkä repeämään seuraavissa raskauksissa, jos nyt enää onnistutkaan raskautumaan tuon sektion vuoksi, raukka. Tiedän kokemuksesta.

T. 8 kk jälkeen kaunis vatsa ja siisti arpi, tiukasta alavarustuksesta puhumattakaan

Kai sen tiedät, että se synnytys ei alapäätä löystytä vaan raskaus. Ja että sektiolla synnyttäneillä ei edes luonnollinen alapään palautuminen ala.

Ai jaa, ei varmaan vaikuta mihinkään, että pienestä reiästä änkeää vauvan ulos? :D Mielestäni sotii järkeä vastaan ajatella, että se ei venyttäisi paikkoja. Toki jumpalla voi vaikuttaa, mutta kyllä se silti on aika tuhoisaa alapäälle.. Miten muka ei olisi?

koska se joustaa ja on luotu sitä varten.

Vierailija
136/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä! Mulla toisen lapsen synnytyksen jälkeen oikein ihmeteltiin miten hyvä lantionpohjan lihakset on. En oo huomannut mitään eroa entiseen kun puoli vuotta synnytyksestä.

Mutta olenkin aina treenannut lantiopohjia ja muutenkin, kyllä siinä voi itekin voi tehdä paljon!

Mitähän ne lihakset auttaa siihen kun kudokset repeää?

Vierailija
137/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immenkalvon jäänteet katoavat, muuten kaikki on ennallaan kahdessa kuukaudessa. Jopa entistä ehompana arpikudoksen vuoksi, rosoisuudestahan mies nimenomaan tykkää, koska se stimuloi enemmän.

Ap-jonne voikin nyt siirtyä Tummelin ja talouspaperin kanssa miettimään, miltä emätin mahtaisikaan peniksen ympärillä tuntua. Isäsi voi kertoa, jos kysyt. Ja jos sinulla on sisaruksia, voit olla varma, ettei tunnu huonolta synnytyksen jälkeenkään.

Vierailija
138/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mä olen synnyttänyt 3 kertaa ja joitain vaurioita on tullut, mutta vaikea kuvitella että kukaan kuvaisi pim ppiään "valtavaksi aukoksi". Siis oli tapahtunut mitä tahansa niin ei se visuaalisesti NÄYTÄ miltään luolalta kellään. Eikä repaleiseltakaan koska repeymät ommellaan välittömästi. Eli oletkohan ap oikeasti synnyttänyt vaiko trollailemassa?

No valtava ja valtava, tällä nyt varmaan tarkoitetaan sitä että se on sellainen avonainen, ammottava aukko entisen pienen reiän sijaan. Repaleinen todellakin voi olla koska monikaan kätilö ei ole mikään mestariompelija, varsinkaan siinä tilanteessa. Itselläni ainakin on ommeltu ihan päin peetä, yhdessä kohtaa sojottaa joku riekale ja välilihaan on jäänyt aukko. Ja nämä tulleet jo yli 10 vuotta sitten joten ei muutu kummemmaksi. 

Mulla repesi kaikki tikit, ei oo välilihan enää, mut tavara on tiukka.

Vierailija
139/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että eka kerta synnytyksen jälkeen ja squirttasin ekaa kertaa ikinä.

Vierailija
140/417 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh kirjoitti:

koska se joustaa ja on luotu sitä varten.

Ihmistä tai ihmisen osia ei ole luotu. Ihminen on aika huono synnyttäjä kun vertaa muihin nisäkkäisiin. Lantio on ahdas pystyasennon takia ja voi aiheuttaa paljon ongelmia synnytyksessä. Lapsen pää on suuri ja aiheuttaa herkästi vahinkoa syntyessään.