Miksi ei varoitettu! Alapääni on kauhea, valtava riekaleinen aukko, synnytyksestä 3,5 kuukautta!
En olisi todellakaan ryhtynyt hommaan jos olisin tiennyt.
Kommentit (417)
Kolme alatiesynnytystä. Värkki näyttää edelleen hyvältä, mutta viimeisin synnytys vei tunnon, osittain. Mieluummin vaikka repaleinen, jos tunto ois tallella!
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu ja sanottiin vain, että se kuuluu asiaan.
Tuntuu, että en ole enää edes nainen.
Eikös päinvastoin vasta synnyttänyt voi tituleerata itseään naiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mielestä ruma pilluni on kiihottavampi ennen synnytystä :)
Niin no, varmaan aika monen miehen mielestä se p.illu on k.iihottavampi ennen sitä synnytystä.
En tiedä, mikä uutinen tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se muuttui aika radikaalisti ensimmäisen jälkeen.
Seuraavat kaksi eivät tilannetta pahentaneet.
Toisaalta löytyi uusi mieluinen leikki, käsi menee helposti sisään ja on nykyisin yksi mun lemppareista:)Tuo on mua aina kiinnostanut tuo käden sisään laitto, mutta ei koskaan kokeiltu. Kiihottava ajatus kyllä. Ja eikai siinä vaadita synnytyksiä, vaan kuka vaan voi kokeilla.Nopeammin voi onnistua synnyttäeellä, uskon sen.
Ei sitä varten tarvitse synnyttää, että voi nauttia fistaamisesta.
Parhaat orkkuni olen saanut fistatessa.
Kaikilla mahtuu kyllä käsi sisälle mutta ilman liukkaria siitä ei kukaan nauti. Reilusti kunnon vaseliinia netistä tai seksikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, varmaan aika monen miehen mielestä se p.illu on k.iihottavampi ennen sitä synnytystä.
Tarkoitin ruma on kiihottampi kuin ennen synnytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin ruma on kiihottampi kuin ennen synnytystä.
Mieheni on myös sanonut, että hän pitää minun repaleisesta ja isoakkoisesta pillusta.
Hmm, mä olen synnyttänyt 3 kertaa ja joitain vaurioita on tullut, mutta vaikea kuvitella että kukaan kuvaisi pim ppiään "valtavaksi aukoksi". Siis oli tapahtunut mitä tahansa niin ei se visuaalisesti NÄYTÄ miltään luolalta kellään. Eikä repaleiseltakaan koska repeymät ommellaan välittömästi. Eli oletkohan ap oikeasti synnyttänyt vaiko trollailemassa?
Kuinka vastenmielinen keskustelu, kuinkahan naiset ennen vanhaa pärjäsi kun eivät päässeet avautumaan aukoistaan.
Olihan se aukon tila etenkin esikoisen synnytyksen jälkeen aika shokki. Kyllä se siitä vielä muuttuu. Synnytyksestä on vasta suht vähän aikaa. Lantionpohjan jumppaa ja kuulat kehiin.
Kasvata karvat niin repaleet ei näy.
Niin mullakin mutta hyvin tuntuu edelleen kelpaavan miehelle.
En ole mikään seksihurjastelija, mutta kumppaneita on ollut elämän aikana n. 10 kappaletta. Osa synnyttämättömiä ja osa synnyttäneitä. Muutamalla oli epäilys että onko alakerta päässyt löystymään lasten myötä, mutta voin miehenä kertoa etten huomannut mitään eroa. Tilanne oli yhdellä jopa päinvastainen, eli synnyttäneellä oli tiukempi kuin ei synnyttäneellä. M40+ Tämä on tietysti vain omakohtainen kokemus pienellä otannalla.
Mun kaksoset syntyivät sektiolla. Olivat loppuraskauden poikkitilassa. Sanotaan, että se on raskaus mikä löystyttää. Itselle ei käynyt edes niin. Ehkä se johtuu siitäkin, että ennen odotusta, odotuksen aikana ja sen jälkeen olen treenannut lantiopohjan lihaksia.
Ex-mieheni ei ollut mikään kookas, mutta jaksoi aina mainita miten tiukka olen. Myös tämä nykyinen jaksaa kiitellä tiukkuuttani. Eli nyt ne jumpat käyntiin ”tytöt”. T: äiti 46 v
Eiköhän se alapää ole löysä jo ennen synnytystä, jos on löysä 😳
Mieheni ainakin on aina kehunut alapäätäni kuinka hyvä ja tiukka se on, vaikka olen lapsen pusertanut ulos sieltä! On kehunut alapäätäni kauniiksi, parhaimman tuntoiseksi ikinä ja ihanaksi verrattuna muihin naisiin, jotka eivät ole edes koskaan ennen synnyttäneetkään!
Toki peilillä itse katseltuna se suun aukko alapäätä revittämällä on vähäsen muuttunut synnytyksen jälkeen, mutta näköjään sisältö ei ole eikä alapääni ulkomuoto ole rumemmaksi ole mennyt, jos mieskin on sitä kehunut kuinka kaunis se on, että on muita hirveän näköisiä alapäitä monet nähnyt ;)
Vierailija kirjoitti:
On kehunut alapäätäni kauniiksi, parhaimman tuntoiseksi ikinä ja ihanaksi verrattuna muihin naisiin, jotka eivät ole edes koskaan ennen synnyttäneetkään!
Eh, oletteko oikeasti näin v.ajakkeja, vai onko tämä joku p.rovo....
Miehesi tuskin sanoo sinulle, että olet l.öysäpilluinen t.urale, mieti nyt vähän.
Olet unohtanut lantionpohjalihaksesi.
Kyllä se siitä palautuu. Malttia ja tsemppiä! 😘
Halu saada lapsi jyrää kaiken realiteetin alleen. Siksi äipät yllättyvät, noh, kaikesta. Oho.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se alapää ole löysä jo ennen synnytystä, jos on löysä 😳
Mieheni ainakin on aina kehunut alapäätäni kuinka hyvä ja tiukka se on, vaikka olen lapsen pusertanut ulos sieltä! On kehunut alapäätäni kauniiksi, parhaimman tuntoiseksi ikinä ja ihanaksi verrattuna muihin naisiin, jotka eivät ole edes koskaan ennen synnyttäneetkään!
Toki peilillä itse katseltuna se suun aukko alapäätä revittämällä on vähäsen muuttunut synnytyksen jälkeen, mutta näköjään sisältö ei ole eikä alapääni ulkomuoto ole rumemmaksi ole mennyt, jos mieskin on sitä kehunut kuinka kaunis se on, että on muita hirveän näköisiä alapäitä monet nähnyt ;)
Käykö miehesi useinkin vertailukierroksillaan? Kovasti tuntuu aineistoa hällä olevan. Onko oikein kuvien kanssa ja niitä sitten yhdessä ihmettelette?