Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hajusteettomia pesuaineita käyttävät haisevat tunkkaiselta?

Vierailija
11.10.2019 |

Huvittavaa, että hajusteyliherkät ja parfyymivastaiset valittavat muiden ”haisemisesta” mutta eivät itse tajua löyhkäävänsä ullakolta :D

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun nokkas on putsaamatta tai hajusteiden pilaama. Et enään haista raikasta paskasta. 

Vie itse kerrankin hajusteyliherkkä lapsi astmakohtaukseen johtaneesta kohtauksesta sairaalaan. Hän ei saa henkeä, on tukehtumaisillaan siihen ymmärtämättömän oikeuteen hajusteiden käytöstä. Voit ehkä silloin ymmärtää minun hätäni ja huoleni. Muussa tapauksessa haista se !!!!!!!?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja desi parfyymia ennen kuin on valmis ihmisten ilmoille.

Vierailija
4/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää hajustettuja pesuaineita ja huuhteluaineita raikkaina, on jo tuhonnut hajuaistinsa.

Vierailija
5/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollivastaukset sikseen: Tuo tunkkainen haju on monella köyhällä siksi koska halutaan säästää pesukerroissa. Tiedän sen hajun mm. vanhainkodeista ja muutamasta muusta paikasta.

Se tulee nimenomaan pesemättömistä vaatteista, ei sinänsä ihmisestä itsestään.

Eli yrittävät säästää pesemällä vaatteet mahdollisimman harvoin. Mutta tämä ei ole mielestäni järkevää koska aiheuttaa vain entistä enemmän välttelyä.

Vierailija
6/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun nokkas on putsaamatta tai hajusteiden pilaama. Et enään haista raikasta paskasta. 

Vie itse kerrankin hajusteyliherkkä lapsi astmakohtaukseen johtaneesta kohtauksesta sairaalaan. Hän ei saa henkeä, on tukehtumaisillaan siihen ymmärtämättömän oikeuteen hajusteiden käytöstä. Voit ehkä silloin ymmärtää minun hätäni ja huoleni. Muussa tapauksessa haista se !!!!!!!?????

Voi voi mutta hajusteita käsittääkseni saa käyttää jokainen joka haluaa, vai mitä? Joten möykkäämisesi on aivan turhaa.

Vierailija
7/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkkaisuus ei johdu hajusteettoman pesuaineen käytöstä vaan tulee muualta. Ehkäpä juuri siitä, että vaate on peräisin ullakolta. Tai sitä ei ole pesty käyttökertojen välillä, eli se on oikeasti likainen.

Myös hajustetun pesuaineen käyttäjän vaate voi haista tunkkaiselta, sen pesuaineen hajun lisäksi.

Vierailija
8/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provoyritys. Kukaan ei laita desilitraa parfyymiä mutta senhän sinä tiedätkin. Normaalin ihmisen elämään oikeasti kuuluu se hajuvesisuihkaus, tietenkin suihkun jälkeen. Hajuvesiä ei käytetä peittämään lian hajua vaan siksi että ihminen tykkää siitä tuoksusta. Ei ole sen monimutkaisempaa!

Vierailija
9/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provoyritys. Kukaan ei laita desilitraa parfyymiä mutta senhän sinä tiedätkin. Normaalin ihmisen elämään oikeasti kuuluu se hajuvesisuihkaus, tietenkin suihkun jälkeen. Hajuvesiä ei käytetä peittämään lian hajua vaan siksi että ihminen tykkää siitä tuoksusta. Ei ole sen monimutkaisempaa!

Aamen tälle.

Vierailija
10/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi mutta hajusteita käsittääkseni saa käyttää jokainen joka haluaa, vai mitä? Joten möykkäämisesi on aivan turhaa.

Kyllä kanssaihmisiä saa kiusata monin tavoin, jotka eivät ole laittomia. Siinä olet ihan oikeassa.

Vierailija
11/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on sinun hajustatykkäys ja toisten ihmsten hengitysoireet vastakkain niin totta kai sinä esiinnyt "normaalina ihmisenä" ja katsot olevasi oikeutettu tekemään toisten ihmisten elämästä tukalaa ihan oman turhamaisuutesi takia.

Vierailija
12/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syy on hitaasti kuivatut vaatteet. Eli pestyt vaatteet tulisi nostaa heti kuivumaan ja mahdollisimman ilmavasti. Kos käyttää hajustettua pesuainetta niin se pieni tunkkanen haju ei tu läpi.

Vierailija
13/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella pesukone on likainen ja haisee.

Toiset yrittää peittää sitä hajusteilla, mutta sama haju on pohjalla kokoajan. Järkevämpää olisi putsata kone ja olla kokonaan hajuton.

Vierailija
14/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on huonoa pesuainetta, vaatteet ei kuivu tarpeeksi nopeasti tai ne ei peseydy kunnolla.

Olen tämän kokenut. Mulla ei toimi muut aineet kuin Omo sensitive. Minirisk tai joku ekopesuaine jättää pahan hajun. Joskus syksyisin, kun ilmankosteus on iso ja lämmitykset ei kuitenkaan vielä ole päällä, vaate kuivuu liian hitaasti ja siihen jää sellainen ällö haju, suoraan uuteen pesuun vaan. Ja peseytymisestä, no, mun perushygienia hajusteettomine saippuoineen ja shampoineen on kyllä ihan kunnossa. Vuosi sitten keuhkoputkentulehduksessa 4 päivän kuumeessa en jaksanut käydä pesulla. Silloin haisin pahalle kun viimein jaksoin mennä.

Mietin vaan, että mitenköhän kammottavalle ap:n kuvailemat ihmiset haisisivat, jos noiden lisäksi käyttäisivät vielä haisevia pesuaineita. Ajatuskin oksettaa.

Terv. homeen vuoksi hajuille herkistynyt ja ylitarkan hajuaistin omistavva ihminen, joka pärjää kyllä arjessaan välttämällä haisevia ihmisiä/paikkoja ja pitämällä särkylääkkeet aina mukanaan, tekemättä asiasta sen suurempaa numeroa. Mutta itsepä ap otit asian esille...

Vierailija
15/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on sinun hajustatykkäys ja toisten ihmsten hengitysoireet vastakkain niin totta kai sinä esiinnyt "normaalina ihmisenä" ja katsot olevasi oikeutettu tekemään toisten ihmisten elämästä tukalaa ihan oman turhamaisuutesi takia.

Kerropa sitten minulle, missä tarkalleen teen toisten ihmisten elämästä tukalaa?

Vierailija
16/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoa aloitus on ainakin minusta huono provoyritys. Älkää ruokkiko trollia ihmiset!

Vierailija
17/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan turhaa sinunkin tulla heittelemään väitteitä, joilla ei ole todellisuuspohjaa. Puhdas vaate ei haise tunkkaiselle, mutta trasselilla parfyymiä lotraava otus kyllä lemuaa kymmenen metrin päähän. Se muuten ei peitä tupakan, hien ja viinan hajujasi ollenkaan. Kun olet käyttänyt hissiä, kulkureittisi haistaa vielä vartin myöhemmin.

Vierailija
18/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajua tulee jos pesee aina vain matalissa lämpötiloissa. Käytän hajusteettomia mutta mun pyykki ei haise tunkkaiselle edes silloin kun on unohtunut ohjelman jälkeen koneeseen yli puoleksi vuorokaudeksi. Pesukonekin pysyy puhtaana ja raikkaana kun käyttää keittopesuohjelmaa välillä, esim lakanoissa tai pyyhkeissä.

Vierailija
19/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: eivät haise.

Vierailija
20/35 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton pesuaine tarkoittaa että siihen ei ole lisätty hajusteita, mikä ei ole sama asia kuin kokonaan hajuton. Osa hajusteettomista haisee tunkkaiselle