Mies osti minulle ananaan
Yritti olla mieliksi, mutta ei pösilö muistanut etten pysty syömään sitä tuoreena. Säilykeananas menettelee, mutta tuoreen ananaan mehu aiheuttaa kauheaa pistelyä huulissa. Ei onnistunut pisteiden keräily, keksiköön jotain muuta :)
Kommentit (43)
Kotipaikkakunnallamme eräs lähituottaja pitää ensi viikonloppuna tilallaan myyntipäivän, mistä voi ostaa vaikkapa kokonaisen lammaksen (siis lihoina).
Vierailija kirjoitti:
Kotipaikkakunnallamme eräs lähituottaja pitää ensi viikonloppuna tilallaan myyntipäivän, mistä voi ostaa vaikkapa kokonaisen lammaksen (siis lihoina).
Minä en aio mennä tuonne, ammun sen sijaan kauriksen.
Tuliko sinusta ananaan myötä
Ananias?
Jospa se halusi vihjailla, että haluaisi sinun maistelevan anustaan vaihteeksi. En usko, että sille olet allerginen.
Ompa taas typerä ketju.
Menkää töihin!
Vierailija kirjoitti:
Ompa taas typerä ketju.
Menkää töihin!
Entä jos ei ole töintä?
Muista nyt kuitenkin kovasti kehua mieheä. Hän sentään yritti.
Vai ostiko ANANASin. Ananas on ihan ok. Kuuluuko ananas pitsaan. Tykkäätkö ananasista.
Miks hitossa pitäs olla: ostin ananaksen. Onko kaupassa ananakseja myytävänä.
Vierailija kirjoitti:
Ompa taas typerä ketju.
Menkää töihin!
Sinun OM parasta mennä takaisin koulun penkille.
mies toi ananaan vaikka olisin halunnut bananaan
Vierailija kirjoitti:
Älä pure mun ananasta!
Älä pure mun ananaata!
Perjaatteessa ananaalla ja banaanaksella ei ole paljoa eroa, molemmat on etelän hetelmiä.
Jälkkäriksi voitte syödä lauja, noita mustia makioita!
Ananaanari ananaanari on hevi-osaston paroni!
Meillä tehdään tänään kalakeitto seitiistä!
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehdään tänään kalakeitto seitiistä!
Minä kävin kalassa ja sain komean siikan. Punnitsin sen vaakalla ja se painoi monta kiloa!
tämä sama ääliöprovo miljoonanen kerran
Erilainen veto. Kukatahansa voi tuoda kukkia, mutta näeppä naisen ilme kun viet ananaksen. Latva-artisokka on vähän kukanomainen kanssa. "Kulta, tässä sulle ananas. Ei tarvitse maljakkoa."